Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат брава Контактни клеми на петата врата(изолиране)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат брава Контактни клеми на петата врата(изолиране)

    Колеги от 4 години карам Фиат брава и съм много доволен.Взех я с проблемни контактни клеми на петата врата.При затворена врата не пасват точно и не дават хубав контакт.Вследствие на това загряха и се стопи и се разместиха още повече.Отначало започна да ми прекъсва от време на време реотана за стъклото след това и третия стоп и накрая и чистачката.Идеята ми е да изолирам тия клеми и да си пусна ток от някъде другаде.Та въпросът ми е някой правил ли е тази операция и ако има някакви тънкости или някой ако има схема коя пластина за какво е много ще съм му благодарен.
    FIAT BRAVA 1.6 16v

    #2
    кола

    Може да се побългари но има някой особености Чистачката да си е спрял преди да дигнеш капака например Реотана си го пускаш спираш от таблото както преди а 3 стоп е от спирачката .Иначе вадиш от долу клеймите и готово няма да работят за сега . Може да прекараш жици по тавана където е маркуча за вода към пръскалката Иначе е това вътре долу http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=81740това е горе http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=52844
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Може да се побългари но има някой особености Чистачката да си е спрял преди да дигнеш капака например Реотана си го пускаш спираш от таблото както преди а 3 стоп е от спирачката .Иначе вадиш от долу клеймите и готово няма да работят за сега . Може да прекараш жици по тавана където е маркуча за вода към пръскалката Иначе е това вътре долу http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=81740това е горе http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=52844
      Нещо много сложно ми се вижда и нищо не разбрах честно казано.Искам да разбера каква точно манипулация да направя за да ми работят всички неща,независимо,че клемите не дават контакт.
      FIAT BRAVA 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Ключара както винаги ти нахвърля киреча без да мине с баданарката, но искаше да ти каже че кабелите които отиват на задния панел да ги прекараш горе където минава маркуча за чистачката и да ги свържеш директно. Третия стоп предполагам че ти работи, при него тока е малък и клемореда не нагаря, затова него можеш да го оставиш, за него е десния куплунг.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Е какво не ти е ясно в поста на Ключаря?!В допълнение към мнението на колегата NikMar, ще кажа, че на оригиналния трети стоп токът е около 1 А, но това не е проблем, защото той вече каза кои пластини отговарят за него. Проблем са четирите пластини, през които минава токът за реотаните на задното стъкло, които е над 15 А ако не се лъжа. Ха, някой си е играл да пише и ВАЖНА ТЕМА по въпроса. Ама като няма кой да чете...

          Коментар


            #6
            NikMar написа:
            Ключара както винаги ти нахвърля киреча без да мине с баданарката, но искаше да ти каже че кабелите които отиват на задния панел да ги прекараш горе където минава маркуча за чистачката и да ги свържеш директно. Третия стоп предполагам че ти работи, при него тока е малък и клемореда не нагаря, затова него можеш да го оставиш, за него е десния куплунг.
            това исках да разбера,а именно какво трябва да направя за да не използвам тия пластини.Благодаря!
            FIAT BRAVA 1.6 16v

            Коментар


              #7
              кола

              Хубаво е да смениш пластините с друга но щом си решил да ги свързваш директно. Вадиш буксите на пластините и ги наставяш с други женски букси и жици толкова дълги че да стигнат до тавана и до чистачката Жиците трябва да не са тънки а буксите да са здраво хванати да не нагряват пак.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар

              Working...
              X