Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да си обърна стрелката на бензиномера?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да си обърна стрелката на бензиномера?

    От няколко месеца колата(Фиат Мареа) периодично ми прави номера със стрелката на бензиномера. В някакъв момент, ако акумулаторът падне повече, при палене, всички стрелки на уредите подскачат като луди, а тази на бензиномера прескача балансираното положение и се превърта на 180 градуса(започва да ми сочи лампите долу на таблото). Ако някой има опит, нека каже как да я връщам, без да разглобявам таблото. Вече два пъти го отварям заради нея. Мислил съм и за вариант на втори ограничител на стрелката, но засега се въздържам да пробивам и лепя.

    #2
    кола

    Акумулаторът Буксите зад таблото или нивомера в кошницата на помпата за това се сещам
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Историята има продължение... Миналия ден колата угасна за бензин, а показваше около 20 литра. Бензиномерът показва с около 20-25 литра повече - в цялата скала. Съмнявам се в самия уред на таблото. Някой може ли да даде данни за тестване (стойности на съпротивлението на поплавъка при 1/2 и 4/4)?

      Коментар


        #4
        кола

        Виж и самия реостат може да е износен
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          откачи буксата която е на помпата под седалката дебелите кабели се за помпата ,а тънките за бензиномера.вземи едно тънко кабелче и го пъхни там където отиват кабелите за бензиномера т.е даваш на късо при това положение стрелката трябва да е фул ,ако е така значи бензиномера работи и проблема е в нивомера на поплавъка там има едни пистички тях можеш да ги почистиш със спирт и виж крачетата даки опират хубаво към тях

          Коментар


            #6
            Тъй тъй почисти и после зе огледай за на близкия контейнер за смет. Нивомера дава грешни показания от износване на покритието не от зацапване, там има какво да го мие.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Залепи стрелката на уреда в таблото за оста която я движи Явно е че стрелката се разхожда като пиян Пенчо и застава къдео я хване световъртежа
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                колега Банков нищо лично но поне съм го пробвал и има ефект за това го споделям на всички ни е ясно какви л...а има в нашите горива когато го почисти трябва да провери дали контактува пластината с реостата нее толкова сложна работа трябва малко търпение

                Коментар


                  #9
                  gergov 1973 написа:
                  колега Банков нищо лично но поне съм го пробвал и има ефект за това го споделям на всички ни е ясно какви л...а има в нашите горива когато го почисти трябва да провери дали контактува пластината с реостата нее толкова сложна работа трябва малко търпение
                  И аз нищо лично, просто опит с бензиновите помпи. Първо покритието което нещо като лак прави контакта и той се износва с времето, почистването може само да го довърши тоя лак. пп Нещо интересно, когато си купите нова кола от втората употреба, напълнете резервора до гореи погледнете стрелката на бензина, тя ще ви покаже как е карана колата от предния собственик и колко бензин е наливал редовно вътре.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    нивомер

                    Има два вида писти за нивомера Едните са окисен слой те се развалят повече и не е желателно много да се пипат и трият с разтворителидругите са си от платката медни с покритие те по може да се почистват .
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      пп Нещо интересно, когато си купите нова кола от втората употреба, напълнете резервора до гореи погледнете стрелката на бензина, тя ще ви покаже как е карана колата от предния собственик и колко бензин е наливал редовно вътре.
                      Може ли по-подробно да опишеш как стреклата на бензина би показала как е била карана една кола?И за да не излезе, че се заяждам ще обясня какво правят моите немски колеги, които карат на бензин или дизел - пълнят си резервоарите във вторник или сряда вечерта до горе, защото тогава горивото е с най-ниска цена. Разликата достига до 6-10 цента на литър спрямо цените в събота и неделя. А всички те карат по различен начин - от супер икономично до "газ до ламарината", но винаги пълнят резервоара до горе.
                      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                      Коментар


                        #12
                        Диагнозата е поставена. Сега търся само бензиномер, а не цяло табло. Ето какво показва при пълен резервоар(съединени накъсо тънки проводници, без поплавъка):
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          нивомер

                          Това ми изглежда на обърнати проводници +/- макар че там е букса и няма как да стане
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Няма какво да се обърне. Двата проводника са на късо. При това положение трябва да показва максимум. Същото се получава и при поплавък в крайно горно положение. Според мен става дума за механична повреда в пружината. Тоест - за смяна е уредът. Бих могъл да коригирам с подходящо последователно свързано съпротивление, но не смятам, че ще може да се вярва на показанията от тук нататък.

                            Коментар


                              #15
                              Залепи най-после тази стрелка за оста и.Колегата Любенов ти го каза
                              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X