Имам следния проблем - на 5-та предавка стрелката за температурата пада на нула и не отлепя. След това светва червената лампа, изобразяваща дюза. И за капак колата започва да губи мощност... същото се случи и на 3-та предавка след около час каране. Въпросът ми е дали е възможно тези три проблема са свързвани помежду си и какво е необходимо да подменя ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с датчика за температурата и губене на мощност
Collapse
X
-
Punto_II_HGT написа:Коя година е колата? Ако си с комбинирания датчик на термостата не е изключено да се е повредил.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
ilian4o88 написа:Термостата ти е останал отворен и за това ти свети червената лампа.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Има някакъв резон в "Термостата ти е останал отворен и за това ти свети червената лампа", при мен беше следния случай: при по-хладно време след отпускане на педала на газта ми светваше инжекциона, уж имах нормално парно, но ми записваше грешка в температурния датчик, писах тук и какви ли не философии се изкараха, докато един колега от Кърджали, не му помня ника, ми каза че и той имал същия проблем, наринал към 200-300 лв. и накрая се оказал термостата, смених моя и всичко заспа.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Потвърждавам за термостата. А дори и всичко да е наред - ако колата загрее прекалено бавно (например зимата при голям студ, колата на място и парно на макс) - това също се отчита като проблем с температурния датчик и от това светва контролната лампа. Има си едно предвидено време, за което температурата трябва да достигне определено ниво, след като двигателят е стартиран. Ако не се случи - за компютъра това означава грешка в темп. датчик. На 1.8 след 99-та датчикът е само един - на термостата.
Коментар
-
Колата е 97ма година.Днес направих още малко тестове: запалих колата и изчаках на място да позагрее. Стрелката за температурата си отчиташе нормално. Потеглих и в момента, в който превключих на 5-та директно падна на 0 стрелката и след малко светна дюзата. Този път с мощността всичко си беше наред.Явно за компютъра не е нормално да карам на 5-та и в същото време температурата на двигателя да е на 0 и затова светва лампата..Fiat Brava 1.8 16V
Коментар
-
Намери от някъде друг датчик за проба и виж как ще се държи, после следва термостата. Неможе изведнъж да ти падне температурата на 0, за мен има нещо гнило в показанията на датчика.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Пак повтарям датчика на термостата и този за стрелката са два абсолютно различни датчика, няма как този който е за стрелката и е закачен на главата да падне на 0 при рязко отваряне на терстата, защото просто си е закачен на двигателя и той няма как да изстине от раз.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар