Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с датчика за температурата и губене на мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблеми с датчика за температурата и губене на мощност

    Имам следния проблем - на 5-та предавка стрелката за температурата пада на нула и не отлепя. След това светва червената лампа, изобразяваща дюза. И за капак колата започва да губи мощност... същото се случи и на 3-та предавка след около час каране. Въпросът ми е дали е възможно тези три проблема са свързвани помежду си и какво е необходимо да подменя ?
    Fiat Brava 1.8 16V

    #2
    Коя година е колата? Ако си с комбинирания датчик на термостата не е изключено да се е повредил.
    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

    Коментар


      #3
      Punto_II_HGT написа:
      Коя година е колата? Ако си с комбинирания датчик на термостата не е изключено да се е повредил.
      На 1,8 датчицита са два, провери си датчика на главата, той отговаря за таблото, загубата на мощност и червената лампа предполагам е от ламбда сондата.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Термостата ти е останал отворен и за това ти свети червената лампа.
        "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

        Коментар


          #5
          ilian4o88 написа:
          Термостата ти е останал отворен и за това ти свети червената лампа.
          Това няма връзка с чека, ще светне само ако кабела на датчика е скъсан или датчика не работи
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Има някакъв резон в "Термостата ти е останал отворен и за това ти свети червената лампа", при мен беше следния случай: при по-хладно време след отпускане на педала на газта ми светваше инжекциона, уж имах нормално парно, но ми записваше грешка в температурния датчик, писах тук и какви ли не философии се изкараха, докато един колега от Кърджали, не му помня ника, ми каза че и той имал същия проблем, наринал към 200-300 лв. и накрая се оказал термостата, смених моя и всичко заспа.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              Потвърждавам за термостата. А дори и всичко да е наред - ако колата загрее прекалено бавно (например зимата при голям студ, колата на място и парно на макс) - това също се отчита като проблем с температурния датчик и от това светва контролната лампа. Има си едно предвидено време, за което температурата трябва да достигне определено ниво, след като двигателят е стартиран. Ако не се случи - за компютъра това означава грешка в темп. датчик. На 1.8 след 99-та датчикът е само един - на термостата.

              Коментар


                #8
                Колата е 97ма година.Днес направих още малко тестове: запалих колата и изчаках на място да позагрее. Стрелката за температурата си отчиташе нормално. Потеглих и в момента, в който превключих на 5-та директно падна на 0 стрелката и след малко светна дюзата. Този път с мощността всичко си беше наред.Явно за компютъра не е нормално да карам на 5-та и в същото време температурата на двигателя да е на 0 и затова светва лампата..
                Fiat Brava 1.8 16V

                Коментар


                  #9
                  Намери от някъде друг датчик за проба и виж как ще се държи, после следва термостата. Неможе изведнъж да ти падне температурата на 0, за мен има нещо гнило в показанията на датчика.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    Като я запалиш на място да работи преди да стигне работна температура си пипни маркучите на големия кръг, ако са топли значи термостата наистина ти е останал в отворено положение и ще трябва да го сменяш.
                    punto HGT

                    Коментар


                      #11
                      Пак повтарям датчика на термостата и този за стрелката са два абсолютно различни датчика, няма как този който е за стрелката и е закачен на главата да падне на 0 при рязко отваряне на терстата, защото просто си е закачен на двигателя и той няма как да изстине от раз.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Абе това си иска просто да се види с компютър каква е грешката. То може да има два различни проблема - един с датчика или хлабава връзка към него, и друг, който е свързан с тази загуба на мощност. Тема за автоелектроника. Докладвам.

                        Коментар

                        Working...
                        X