Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1, 75 - Реле регулатор или алтернатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1, 75 - Реле регулатор или алтернатор

    Здравейте колеги, проблемът е следният. Без консуматори, само на работещ двигател напрежението е 13.7 волта, за кратко 13.8 (по-малко от минута). При включени консуматори 13.3. Съответно дори само алармата да е включена и няма палене. Първоначално на алтернатора закачен +, на двигателя - и даваше 13.8, а на акумулатора 13.6, но след старателно зачистване на масите почна да дава еднакви показания, но пак много ниски. Идеи?

    #2
    А в какво състояние е акумулатора ? Колко волта държи след като ДВГ е изгсен примерно преди половин час ? Как се ползва автомобила - само градско на къси разстояния, или има и дълги ( по време ) преходи ?
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      кола

      Иди при някой акумулаторджия да погледне как е акумулатора
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Акумулатора е чисто нов. Отечка няма, консумацията е 0.02 ампера, когато всичко е изключено и 0.06, когато работи алармата. Затова се усъмних в алтернатора.

        Коментар


          #5
          Re: Пунто 1, 75 - Реле регулатор или алтернатор

          ocultist написа:
          Здравейте колеги, проблемът е следният. Без консуматори, само на работещ двигател напрежението е 13.7 волта, за кратко 13.8 (по-малко от минута). При включени консуматори 13.3. Съответно дори само алармата да е включена и няма палене. Първоначално на алтернатора закачен +, на двигателя - и даваше 13.8, а на акумулатора 13.6, но след старателно зачистване на масите почна да дава еднакви показания, но пак много ниски. Идеи?
          Това каво ще рече ? Опитваш се да запалиш при включена аларма, или след като е била включена алармата примерно една нoщ и след това няма палене ? Напреженията които си посочил са нормални при празен хода на ДВГ, измери ги при обороти над 2000 и дай показанията.
          ocultist написа:
          Акумулатора е чисто нов. Утечка няма, консумацията е 0.02 ампера, когато всичко е изключено и 0.06, когато работи алармата. Затова се усъмних в алтернатора.
          Това не е гаранция че не е дефектен. Консумацията е в нормите.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар

          Working...
          X