Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Годи бушона на чистачките

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Годи бушона на чистачките

    Здравейте, с "радост" установих че като си пусна чистачките на степен "чистене през интервал от време" бушона гори. Ако чистачките работят постоянно не е проблем, но е супер неудобно да нямаш тази "екстра", а и идват сезони на дъждове си снегове. Според вас от моторчето на чистачките ли е или да търся другаде проблема.Благодаря предварително!

    #2
    Щом работи на другите степени, надали е моторчето.Проблема може да е в ръчката на волана.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Каква е логиката да е в ръчката на волата? Аз като я пусна на въпросната степен прави 2 оборота и на 3ч път зацепват посредата и гори бушона. Някъде се затормозява системата но въпроса е от къде. Майстора в сервиза ми каза, че според него моторчето е клеясало вътре и трябва да се смени, но ми е много чудно дали е така. Едно моторче втора ръка е 20лв. И още един въпрос имам, трудно ли е за смяна, на задната чистачка съм го разглобявал и не е нищо кой знае колко трудно.Благодаря отново!

      Коментар


        #4
        При другите степени натоварването е същото и няма логика да не гори бушона и при тях.Може да тестваш дали ще изгори, като затрудниш някое от рамената с ръка.Според мен, нещо в лостчето/окабеляването/буксата на моторчето/самото моторче дава на късо.Най-вероятно ми се струва да е първото.Моторчето дори и да е блокирало от мръсотия, не би трябвало да прекъсва бушона.Зимата, когато е навалял мокър сняг и чистачките не могат да го избутат, да не би да гори?На мен при напълно блокирало задно моторче не ми е горял бушона. Почистих го и тръгна от раз.Относно смяната на моторчето, стига да свалиш рамената без да почупиш или изкривиш нещо, другото е сравнително лесно
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Логиката, че проблема е в лоста е такава, всяка степен си има собствен контакт и явно, контакта на степента с интервал е хлабав, от там загряване, натоварване на веригата и бушона изгаря. Другия вариант е, не самият контакт при лоста, или връзка по веригата, а релето за време на частачките, да прави проблем.
          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

          Коментар

          Working...
          X