старото ми CD можеше да го вклучвам когато искам, сложих ново но него само на контакт като съм мога да го пусна, само вкарах буксите отзад нищо не съм бутал, един ми вика вържи го на големия плус но идея си нямам какво е това :DРедактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да си пусна CD-то, без контакт?
Collapse
X
-
Оранжевия от буксата на колата ти е постоянен + а червения + през контакт,от буксата на касетофона ако не е китайче цветовете са стандартни,и така на буксата на касетофона червения и оранжевия се свързват един за друг заедно с оранжевия от буксата на колата.Тогава ще работи когато си го пуснеш,без значение дали си на контакт.За по сигурно снимай кабелите и качи снимката тук за да кажем по точно.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Ето снимка колега че 2 бушона гръмнах вече :D Бялата букса си е от колата черната е новата от CD-тоhttp://prikachi.com/images.php?images/231/7572231Z.jpgКара : Fiat Bravo/1.9/ TD 100
Коментар
-
Такааа.. жълтия и червения от новата букса ги връзваш заедно с оранжевия от инсталацията , и си готов черния си е минус а синия е за автоматична антена или за включване на усилвател . Червения от инсталацията го изолирай. Тва еКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Може да съм збъркал за червения иоранжевия, смисъл кой е пистоянноя плюс, но до там по принцип така се прави,а за подпушването има друг проблем. Каква марка ти е CD - то.Инае тая схема съм я правил над 30 пъти и няма кво да се обърка.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
cs_aleksandar написа:Такааа.. жълтия и червения от новата букса ги връзваш заедно с оранжевия от инсталацията , и си готов черния си е минус а синия е за автоматична антена или за включване на усилвател . Червения от инсталацията го изолирай. Тва еth3agle написа:да но не стана пак само на контакт.. пробвах жълтия и червения от новата букса към червения от инсталацията и стана но след 5 мин сд-то подпуши добре че го фанах на време преди да изгори и го върнах както си беше в началото
Коментар
-
ogi28b написа:cs_aleksandar написа:Такааа.. жълтия и червения от новата букса ги връзваш заедно с оранжевия от инсталацията , и си готов черния си е минус а синия е за автоматична антена или за включване на усилвател . Червения от инсталацията го изолирай. Тва еth3agle написа:да но не стана, пак само на контакт.. пробвах жълтия и червения от новата букса към червения от инсталацията и стана но след 5 мин сд-то подпуши добре че го фанах на време преди да изгори и го върнах както си беше в началотоКара : Fiat Bravo/1.9/ TD 100
Коментар
-
Ето какво напраих първи опит :[---------] --------------------+[---------][---------][---------] + [---------]Tака пак само на контакт се пуска после пробвах така :[---------] --------------------+[---------][---------][---------] + [---------]и стана но подпуши player-a :D(а този оранжев кабел от инстала е на половинта оражев на половинта лилав ) другия е наполовина жълт и черен но ме достраша да пробвам и на него да не изгори player-aКара : Fiat Bravo/1.9/ TD 100
Коментар
-
В крайна сметка след подпушването работи ли машинката? Ако нямаш познат еладжия можеш да се обадиш на 0878820672 Гошо, сервиза му е до ОББ.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
spark написа:Съветвам те и да измислиш начин да го изключваш чрез ключе ако не караш колата много често. При мен плеъра харчи около 80мА изключен (да си помни радиостанциите).Замери с мултицет преди и след интервенцията колко ток ти харчи на изгасена кола.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар