* Мескузи ако го има някъде вече обсъдено *1997 Пунто, от около месец чистачката на капака на багажника не работи и е застанала в "щръкнало" положение :DБушона е ок, предните чистачки си работят нормално - ОСВЕН ако няма бушон отделен за задната??От лостчето като пусна задната чистачка обаче се чува едно "цък" или "клик" от чистачката,и като я спра - пак се чува.Другото което е - само след 10-ина минути на контакт моторчето загря ама много, едва ли не ми опари пръстите като го пипнах...Сега засега му извадих конектора да не си позволява много-много да грее, че да не задими докато си шофирам из дупките :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
'97 Пунто - задната чистачка не работи, а моторчето грее яко
Collapse
X
-
Ами махни рамото на чистачката и провери дали ще се върти оста без него !? Ако не върти, разглобявай докато стигнеш до това което го блокира. В краен случай - ново или втора употреба и си готов.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Re: ’97 Пунто - задната чистачка не работи, а моторчето грее
ogi28b написа:izzo написа:* Мескузи ако го има някъде вече обсъдено *Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аслъ, един вид, ама при положение че споменатата "важна" тема е видиш ли баш на ogi28b - малко скастряне на новобранеца е разбираемо Като новобранец е редно да се запознаеш с правилата на форума. Както и да използваш търсачката преди да пуснеш нова тема.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Коментар
-
Написал съм че се извинявам ако вече е дискутирано!!!!!Добре, а сега след драмите - пак от известно време предните чистачки спряха да се паркират...Демек както работят и ги изключа от лостчето и си остават там където са, не слизат до най-долу... Много е кофти щото докато карам и трябва "ръчно" да ги паркирам долу...
Коментар
-
Няма нужда да пишеш с червени букви, освен ако не искаш да подчертаеш нещо изключително важно в мнението, което да е по темата. Въпросът не е в това да напишеш, че се извиняваш ако е дискутирано, и да завършиш с 5 удивителни, а да направиш минимално усилие да потърсиш дали наистина е дискутирано. Като в тея държавните учреждения - на леличките като им писне, слагат едни големи табелки "Тук не е информация!", а ти влизаш и ги питаш "Извинявайте, вие ли сте информация?!" - направо подивяват. Айде по темата малко да си поприказваме, да видим ще работят ли тея чистачки. За проблема отпред - така се получава, когато пластините в зъбното колело в моторчето не контактуват добре с пистите на колелото, особено тази с постоянния плюс. Изглежда и за двата мотора важи това да ги свалиш, отвориш, почистиш, смажеш, тестваш и монтираш обратно. Преди да сваляш моторите - измери на буксите дали са налични съответните управляващи напрежения, както и връзката към маса. За целта дръпни схема на електрото на Пунто и в нея ще видиш на самата букса - на кой цвят кабел какво напрежение и кога трябва да има. Най-общо - има един дебел (вероятно е червен, но това е само догадка) кабел с постоянен плюс след контакт, един черен за маса, и останалите са: за отзад - един управляващ сигнал; за отпред - 2 или 3 или 4 управляващи, в зависимост от броя степени на предните чистачки. Ако постоянният плюс след контакт е наличен на буксата - то остава това, което написах - да свалиш и почистиш моторчето и пластините с пистите.
Коментар
-
ogi28b написа:Няма нужда да пишеш с червени букви, освен ако не искаш да подчертаеш нещо изключително важно в мнението, което да е по темата. Въпросът не е в това да напишеш, че се извиняваш ако е дискутирано, и да завършиш с 5 удивителни, а да направиш минимално усилие да потърсиш дали наистина е дискутирано. Като в тея държавните учреждения - на леличките като им писне, слагат едни големи табелки "Тук не е информация!", а ти влизаш и ги питаш "Извинявайте, вие ли сте информация?!" - направо подивяват. Айде по темата малко да си поприказваме, да видим ще работят ли тея чистачки.ogi28b написа:За проблема отпред - така се получава, когато пластините в зъбното колело в моторчето не контактуват добре с пистите на колелото, особено тази с постоянния плюс. Изглежда и за двата мотора важи това да ги свалиш, отвориш, почистиш, смажеш, тестваш и монтираш обратно. Преди да сваляш моторите - измери на буксите дали са налични съответните управляващи напрежения, както и връзката към маса. За целта дръпни схема на електрото на Пунто и в нея ще видиш на самата букса - на кой цвят кабел какво напрежение и кога трябва да има. Най-общо - има един дебел (вероятно е червен, но това е само догадка) кабел с постоянен плюс след контакт, един черен за маса, и останалите са: за отзад - един управляващ сигнал; за отпред - 2 или 3 или 4 управляващи, в зависимост от броя степени на предните чистачки. Ако постоянният плюс след контакт е наличен на буксата - то остава това, което написах - да свалиш и почистиш моторчето и пластините с пистите.
Коментар
-
Само да те информирам, че в повечето форуми ако зададеш въпрос, на който е отговорено във "важна тема" или в раздела ЧЗВ - направо се слага ключ на темата или отива в коша, а ти се оправяй както знаеш. Вместо да кажеш "Да бе, не съм търсил, мързеше ме и реших да пусна нова тема и да чакам", ти се правиш на много важен...За твоя информация, понеже и търсачката ти е виновна, направих следното търсене:ключова дума: "задна чистачка"форум: "автоелектроника"Още на първа страница излизат толкова много теми за този проблем, че не ми стигат пръстите на ръцете да ги изброя. Така че важи приказката "Когато човек иска - намира начин, когато не иска - намира оправдания." В твоя случай определено е второто. И ако до този момент имах огромното желание да ти помогна да си решиш проблема, то сега вече спокойно ще ти кажа: оправяй се както знаеш!Оспех!ПП: Не ме искат мен за мод/админ, защото на потребители като теб директно им изхвърлям темите в коша, защото ги мързи да четат, и после ми викат, че съм правил квото си искам и съм бил гаден и т. н. Та така. Изгониха ме. Пуснал съм си CV за мод/админ, чакам баш-админа да ме одобри.
Коментар
-
ogi28b написа:Само да те информирам, че в повечето форуми ако зададеш въпрос, на който е отговорено във "важна тема" или в раздела ЧЗВ - направо се слага ключ на темата или отива в коша, а ти се оправяй както знаеш. Вместо да кажеш "Да бе, не съм търсил, мързеше ме и реших да пусна нова тема и да чакам", ти се правиш на много важен...За твоя информация, понеже и търсачката ти е виновна, направих следното търсене:ключова дума: "задна чистачка"форум: "автоелектроника"Още на първа страница излизат толкова много теми за този проблем, че не ми стигат пръстите на ръцете да ги изброя. Така че важи приказката "Когато човек иска - намира начин, когато не иска - намира оправдания." В твоя случай определено е второто. И ако до този момент имах огромното желание да ти помогна да си решиш проблема, то сега вече спокойно ще ти кажа: оправяй се както знаеш!Оспех!ПП: Не ме искат мен за мод/админ, защото на потребители като теб директно им изхвърлям темите в коша, защото ги мързи да четат, и после ми викат, че съм правил квото си искам и съм бил гаден и т. н. Та така. Изгониха ме. Пуснал съм си CV за мод/админ, чакам баш-админа да ме одобри.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар