Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

'97 Пунто - задната чистачка не работи, а моторчето грее яко

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    '97 Пунто - задната чистачка не работи, а моторчето грее яко

    * Мескузи ако го има някъде вече обсъдено *1997 Пунто, от около месец чистачката на капака на багажника не работи и е застанала в "щръкнало" положение :DБушона е ок, предните чистачки си работят нормално - ОСВЕН ако няма бушон отделен за задната??От лостчето като пусна задната чистачка обаче се чува едно "цък" или "клик" от чистачката,и като я спра - пак се чува.Другото което е - само след 10-ина минути на контакт моторчето загря ама много, едва ли не ми опари пръстите като го пипнах...Сега засега му извадих конектора да не си позволява много-много да грее, че да не задими докато си шофирам из дупките :D
    http://cv.stoynev.net

    #2
    Ами махни рамото на чистачката и провери дали ще се върти оста без него !? Ако не върти, разглобявай докато стигнеш до това което го блокира. В краен случай - ново или втора употреба и си готов.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Сваляш целия механизъм,почистваш,смазваш,пробваш преди да го монтираш и ако тръгне-монтираш.
      Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
      ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

      Коментар


        #4
        Re: ’97 Пунто - задната чистачка не работи, а моторчето грее

        izzo написа:
        * Мескузи ако го има някъде вече обсъдено *
        Ако го има - какво? Извиняваме се, и пак питаме същите неща? Несериозно! Има важна тема в раздела, точно по този въпрос.

        Коментар


          #5
          Re: ’97 Пунто - задната чистачка не работи, а моторчето грее

          ogi28b написа:
          izzo написа:
          * Мескузи ако го има някъде вече обсъдено *
          Ако го има - какво? Извиняваме се, и пак питаме същите неща? Несериозно! Има важна тема в раздела, точно по този въпрос.
          Вари го печи го на модератор мирише, що е то?Постът ти няма никаква връзка с темата. Следващият подобен ще ти донесе официално предупреждение.Модераторски екип на Fiat-bg.org
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Аслъ, един вид, ама при положение че споменатата "важна" тема е видиш ли баш на ogi28b - малко скастряне на новобранеца е разбираемо Като новобранец е редно да се запознаеш с правилата на форума. Както и да използваш търсачката преди да пуснеш нова тема.Модераторски екип на Fiat-bg.org
            http://cv.stoynev.net

            Коментар


              #7
              Последните две мнения преди това - как помагат за развитието на темата по същество?S_BANKOV - нито съм модератор, нито под ника ми го пише, нито съм в групата на екипа. Бъркаш ме с някой

              Коментар


                #8
                Написал съм че се извинявам ако вече е дискутирано!!!!!Добре, а сега след драмите - пак от известно време предните чистачки спряха да се паркират...Демек както работят и ги изключа от лостчето и си остават там където са, не слизат до най-долу... Много е кофти щото докато карам и трябва "ръчно" да ги паркирам долу...
                http://cv.stoynev.net

                Коментар


                  #9
                  Няма нужда да пишеш с червени букви, освен ако не искаш да подчертаеш нещо изключително важно в мнението, което да е по темата. Въпросът не е в това да напишеш, че се извиняваш ако е дискутирано, и да завършиш с 5 удивителни, а да направиш минимално усилие да потърсиш дали наистина е дискутирано. Като в тея държавните учреждения - на леличките като им писне, слагат едни големи табелки "Тук не е информация!", а ти влизаш и ги питаш "Извинявайте, вие ли сте информация?!" - направо подивяват. Айде по темата малко да си поприказваме, да видим ще работят ли тея чистачки. За проблема отпред - така се получава, когато пластините в зъбното колело в моторчето не контактуват добре с пистите на колелото, особено тази с постоянния плюс. Изглежда и за двата мотора важи това да ги свалиш, отвориш, почистиш, смажеш, тестваш и монтираш обратно. Преди да сваляш моторите - измери на буксите дали са налични съответните управляващи напрежения, както и връзката към маса. За целта дръпни схема на електрото на Пунто и в нея ще видиш на самата букса - на кой цвят кабел какво напрежение и кога трябва да има. Най-общо - има един дебел (вероятно е червен, но това е само догадка) кабел с постоянен плюс след контакт, един черен за маса, и останалите са: за отзад - един управляващ сигнал; за отпред - 2 или 3 или 4 управляващи, в зависимост от броя степени на предните чистачки. Ако постоянният плюс след контакт е наличен на буксата - то остава това, което написах - да свалиш и почистиш моторчето и пластините с пистите.

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    Няма нужда да пишеш с червени букви, освен ако не искаш да подчертаеш нещо изключително важно в мнението, което да е по темата. Въпросът не е в това да напишеш, че се извиняваш ако е дискутирано, и да завършиш с 5 удивителни, а да направиш минимално усилие да потърсиш дали наистина е дискутирано. Като в тея държавните учреждения - на леличките като им писне, слагат едни големи табелки "Тук не е информация!", а ти влизаш и ги питаш "Извинявайте, вие ли сте информация?!" - направо подивяват. Айде по темата малко да си поприказваме, да видим ще работят ли тея чистачки.
                    А ти що верно не се кандидатираш за мод/админ!!!!!А иначе за твоя информация като напиша "чистачки" или "паркират" в сърча ми излязоха НАД 1000 теми.
                    ogi28b написа:
                    За проблема отпред - така се получава, когато пластините в зъбното колело в моторчето не контактуват добре с пистите на колелото, особено тази с постоянния плюс. Изглежда и за двата мотора важи това да ги свалиш, отвориш, почистиш, смажеш, тестваш и монтираш обратно. Преди да сваляш моторите - измери на буксите дали са налични съответните управляващи напрежения, както и връзката към маса. За целта дръпни схема на електрото на Пунто и в нея ще видиш на самата букса - на кой цвят кабел какво напрежение и кога трябва да има. Най-общо - има един дебел (вероятно е червен, но това е само догадка) кабел с постоянен плюс след контакт, един черен за маса, и останалите са: за отзад - един управляващ сигнал; за отпред - 2 или 3 или 4 управляващи, в зависимост от броя степени на предните чистачки. Ако постоянният плюс след контакт е наличен на буксата - то остава това, което написах - да свалиш и почистиш моторчето и пластините с пистите.
                    А! То можело... Благодаря за което.Май темата се изчерпа, питах, уядоха ме, отговориха ми, и тва там.П.П. Доста "гостоприемлив" прием тука за новобранката... Ама нейсе, ще поостана щото Пунтакиса ми е без пари така че Когато ogi28b е бил мод, ти дори не си бил регистриран тук - така че хайде по-кротко. Прочети правилата, спазвай ги и форумът ще ти се стори и гостоприемен и полезен.Още веднъж: придържайте се към темата!Модераторски екип на fiat-bg.org
                    http://cv.stoynev.net

                    Коментар


                      #11
                      Само да те информирам, че в повечето форуми ако зададеш въпрос, на който е отговорено във "важна тема" или в раздела ЧЗВ - направо се слага ключ на темата или отива в коша, а ти се оправяй както знаеш. Вместо да кажеш "Да бе, не съм търсил, мързеше ме и реших да пусна нова тема и да чакам", ти се правиш на много важен...За твоя информация, понеже и търсачката ти е виновна, направих следното търсене:ключова дума: "задна чистачка"форум: "автоелектроника"Още на първа страница излизат толкова много теми за този проблем, че не ми стигат пръстите на ръцете да ги изброя. Така че важи приказката "Когато човек иска - намира начин, когато не иска - намира оправдания." В твоя случай определено е второто. И ако до този момент имах огромното желание да ти помогна да си решиш проблема, то сега вече спокойно ще ти кажа: оправяй се както знаеш!Оспех!ПП: Не ме искат мен за мод/админ, защото на потребители като теб директно им изхвърлям темите в коша, защото ги мързи да четат, и после ми викат, че съм правил квото си искам и съм бил гаден и т. н. Та така. Изгониха ме. Пуснал съм си CV за мод/админ, чакам баш-админа да ме одобри.

                      Коментар


                        #12
                        чистачка

                        И тук мое да изтриеш повечето писания освен на Dido_Lyubenov и iliyanАма началника си е началник все нещо трябва да каже :D
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          Само да те информирам, че в повечето форуми ако зададеш въпрос, на който е отговорено във "важна тема" или в раздела ЧЗВ - направо се слага ключ на темата или отива в коша, а ти се оправяй както знаеш. Вместо да кажеш "Да бе, не съм търсил, мързеше ме и реших да пусна нова тема и да чакам", ти се правиш на много важен...За твоя информация, понеже и търсачката ти е виновна, направих следното търсене:ключова дума: "задна чистачка"форум: "автоелектроника"Още на първа страница излизат толкова много теми за този проблем, че не ми стигат пръстите на ръцете да ги изброя. Така че важи приказката "Когато човек иска - намира начин, когато не иска - намира оправдания." В твоя случай определено е второто. И ако до този момент имах огромното желание да ти помогна да си решиш проблема, то сега вече спокойно ще ти кажа: оправяй се както знаеш!Оспех!ПП: Не ме искат мен за мод/админ, защото на потребители като теб директно им изхвърлям темите в коша, защото ги мързи да четат, и после ми викат, че съм правил квото си искам и съм бил гаден и т. н. Та така. Изгониха ме. Пуснал съм си CV за мод/админ, чакам баш-админа да ме одобри.
                          Пич ти ми изби зъбите... Искрено те моля, СПРИ ДА ПИШЕШ В ТЕМАТА МИ.П.П. "Оспех" -
                          http://cv.stoynev.net

                          Коментар

                          Working...
                          X