Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Къде се намират масите по двигателя?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Къде се намират масите по двигателя?

    Някой може ли да ми обясни къде се намират масите по двигателя и колко са на брои, за да ги почистя, и тази дето е за динамото най-вече, да видя дали уреда ще покаже друго. Мерси.
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Под акумулатора, и зад/под фаровете.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #3
      Някъде около динамото или зад двигателя някакви маси да има? Само под канал ли може да ги видиш тия маси?
      Fiat Bravo 1.8 16V 96'

      Коментар


        #4
        Re: Къде се намират масите по двигателя?

        qnkov написа:
        Някой може ли да ми обясни къде се намират масите по двигателя и колко са на брои, за да ги почистя, и тази дето е за динамото най-вече, да видя дали уреда ще покаже друго. Мерси.
        Кой уред и какво друго искаш да ти покаже?! Мислиш, че като почистиш точките за маса и алтернаторът ще спре да ти презарежда? Износени четки са износени четки, повреден регулатор е повреден регулатор. Почистването на маса няма да ти реши проблемите с износени четки и повреден регулатор. Нямаш динамо, имаш алтернатор. Разликата е като Швеция и Швейцария. Най-важното за решаването на един проблем - това е да се изразяваш точно и ясно, особено във форум.Отиди в раздела "Консултации по общи въпроси" и търси сред важните теми "Подготовка преди зимата" или нещо подобно беше. Четеш внимателно, и като стигнеш до моите мнения, гледаш внимателно снимките, намираш масите, чистиш, след това виждаш, че няма разлика и накрая отиваш да ти ремонтират алтернатора.

        Коментар


          #5
          Знам, че е алтернатор, просто ми се е набило в главата онлайн магазините ги водят алтернатор/динамо. В момента спре да презарежда, а пада волтажа. Презареждаше само когато сложих новия акумулатор и като похарах в момента пада на 13v, със всичко пуснато и перката на радиатора. Без перката на радиатора е около 13.5. Това пак ли е до четки и регулатор?
          Fiat Bravo 1.8 16V 96'

          Коментар


            #6
            qnkov написа:
            Знам, че е алтернатор, просто ми се е набило в главата онлайн магазините ги водят алтернатор/динамо. В момента спре да презарежда, а пада волтажа. Презареждаше само когато сложих новия акумулатор и като похарах в момента пада на 13v, със всичко пуснато и перката на радиатора. Без перката на радиатора е около 13.5. Това пак ли е до четки и регулатор?
            Това изглежда наред
            Marea Weekend HLX Jtd 110

            oO(_)____////____(_)Oo

            Коментар


              #7
              Наред ли е със всичко пуснато (фарове, радиатор, перката на радиатора понеже е загряла колата, плафони, сд) да пада така на 12.6-7-13v? Това е на 1000 оборота. Когато почна да подавам газ, на 3000 оборота презареждам с 20v. на 2000 оборота с 16-17. Съмнява ме да тряба да прави така. Явно на дългия път аз си засипах стария акумулатор и за 3 дена след това той издаде бгажа. Дори не иска да врътне един път, а е зареждан цяла вечер.Утре го карам на разглабяне и трябва да съм 100% убеден, че тия показатели са неточни
              Fiat Bravo 1.8 16V 96'

              Коментар

              Working...
              X