Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на кабел за диагностка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Покупка на кабел за диагностка

    Ето този кабел подходящ ли е свързване с ЕКУ на Пунто 1.9 jtd, 1999г, за диагностика и чистене на грешки?http://www.ebay.de/itm/OBD-2-OBDII-D...rt=nc#shpCntId

    #2
    Да
    браво 1,6/90 - 09 г.

    Коментар


      #3
      Не ги знам до коя година е МК1 и след коя е МК2, но ако е второто, с този кабел няма да можеш да четеш всичко. Ще ти трябва и ELM.
      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

      Коментар


        #4
        Продавам кабели, правя, въобще се занимавам с тези неща. Ако искаш пиши на л.с . С каквото мога ще помогна.Ако можеш да помогнеш на колегата, добре. Бизнес предложенията на лично, няма нужда от спам.Модераторски екип на fiat-bg.org
        Play Golf ,but not drive golf!!!
        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

        Коментар


          #5
          veselin10 написа:
          Не ги знам до коя година е МК1 и след коя е МК2, но ако е второто, с този кабел няма да можеш да четеш всичко. Ще ти трябва и ELM.
          1,9JTD е МК2, единичката се произвежда от 1993 г. до 1999 г.
          punto HGT

          Коментар


            #6
            Tака да се включа и аз . Имам кабела от първия пост на времето го бях купувал когато имах Фолксваген Поло. Брат ми има Фиат Пунто 2001 година 1.9JTD 80к.с . От няколко дена започнал да чува някакво цъкане в таблото и колата гаснела. По някога пали по някога не пали . Днес пробвах да я закача с този кабел използвах за диагностика Multiscan. В настройките като влезна и избера интерфейса при натискане на бутона "test" не дава никакви грешки така , че предполагам , че всичко е наред ама НЕ. Когато избера автомобиал , годината и модела, и избера "ENGINE" и дам "Connect" ми излиза надпис , че не може да се установи връзка с компютъра да проверя дали кабела е включен. Имам и един блутут ELM327 и със нго същата работа. Дайте някакви идеи защо така? Приемам всякакви предложения за софтуеър, кабели и т.н.

            Коментар


              #7
              От тук http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx можеш да провериш дали ти поддържа твоя двигател.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                Мотора се чете и с Ваг-ком кабел и с Елм. Хубаво внимавай кой двигател избираш.С ЕЛМ се избира скорост на трансфер 38400, а с Ваг-ком кабела ако е с ФТДИ чип се намаля latency таймера и скоростта трябва да е 9600.
                Play Golf ,but not drive golf!!!
                Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                Коментар


                  #9
                  Благодаря за отговора, според списъка двигателя се поддържа. Днес съм на работа но утре ще го мъча

                  Коментар


                    #10
                    Написах за ELM защото с него освен, че ще чете двигателя, ще може да чете и други неща. Ако е VAG , по-добре с ключета да е , зада си чете ел усилвател, ABS, еърбег....
                    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                    Коментар


                      #11
                      veselin10 написа:
                      .... Ако е VAG , по-добре с ключета да е , зада си чете ел усилвател, ABS, еърбег....
                      За какви ключета говориш?

                      Коментар


                        #12
                        Става но не чете повечето работи иначе ЕLM чете повече
                        Fiat Brava 1.2 16V 80 к.с 2001г.

                        Коментар


                          #13
                          pavel88 написа:
                          Става но не чете повечето работи иначе ЕLM чете повече
                          Добре имам един ЕЛМ327 обаче е блутут, пробвах и с него но не се свързва, a за съжаление нямам ЕЛМ с кабел. Някакви съвети за ком порт, който да използвам за ЕЛМ-а и скорост.

                          Коментар


                            #14
                            bascho написа:
                            veselin10 написа:
                            .... Ако е VAG , по-добре с ключета да е , зада си чете ел усилвател, ABS, еърбег....
                            За какви ключета говориш?
                            да можеш да превключваш К линията на различни пинове. ЕКУ -7 Ел. усилвател-9 ABS-3 ...май така бяха
                            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                            Коментар


                              #15
                              Така с ОБД кабела за фолксвагена стана. Сега мъча ЕЛМ-а ама съм до никъде. При настройките на интерфейса избирам ЕЛМ-а долу автоматично ми изкарва ком порта на който е настроен. ИЗбирам си скоростта 38400 обаче започва едно безкрайно свързване. Предполагам латенси таймера трябва да бутна , но на колко ? При ОБД кабела го направих =1 . Тук на колко да го сложа връзката е през блутут

                              Коментар

                              Working...
                              X