Всички караме Браво/Мареа/Пунто. Знаем колко е перфектен един фар на 15 години и как свети. Виждал ли си рефлектора зад лупата? Дай да ти направя единия за моя сметка, а ако ти хареса - правя и плащаш и двата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Десен фар - проблем ?
Collapse
X
-
ogi28b написа:Всички караме Браво/Мареа/Пунто. Знаем колко е перфектен един фар на 15 години и как свети. Виждал ли си рефлектора зад лупата? Дай да ти направя единия за моя сметка, а ако ти хареса - правя и плащаш и двата
Коментар
-
Аз лесно ще дойда, ама не го правя на място, ами като го отворя, изпращам повредените рефлектори на ония пичове дето рециклират (по кОриер), през това време се подменят кабелите, ако има нужда, почиствам буксите, здравите рефлектори се мият и полират, стъклото (в твоя случай - пластмасата) се мие хубаво отвътре. Проверка и раздвижване на регулиращия механизъм, смазване, регулиране в крайно ниско и крайно дясно положение, и след това вече се наместват когато са на колата. Та няма значение в кой град е, основното се върши от рециклиращите. Свалят старото покритие, което в общия случай е мръсно и почерняло, а на по-стари фарове е напукано и изпадало, слагат ново, в което се оглеждаш все едно си пред огледалото у дома, после сглобяване и монтаж на колата. Проверка на напрежението върху лампата, проверка къде са загубите - дали са по + или по -, ама по-умно е монтаж на ксенон, и за около 100 лева - както казах - нема да ти се верва как свети. Накрая спестяваш парите за регулиране, щото аз ги правя малко по-добре от машина.
Коментар
-
ogi28b написа:Аз лесно ще дойда, ама не го правя на място, ами като го отворя, изпращам повредените рефлектори на ония пичове дето рециклират (по кОриер), през това време се подменят кабелите, ако има нужда, почиствам буксите, здравите рефлектори се мият и полират, стъклото (в твоя случай - пластмасата) се мие хубаво отвътре. Проверка и раздвижване на регулиращия механизъм, смазване, регулиране в крайно ниско и крайно дясно положение, и след това вече се наместват когато са на колата. Та няма значение в кой град е, основното се върши от рециклиращите. Свалят старото покритие, което в общия случай е мръсно и почерняло, а на по-стари фарове е напукано и изпадало, слагат ново, в което се оглеждаш все едно си пред огледалото у дома, после сглобяване и монтаж на колата. Проверка на напрежението върху лампата, проверка къде са загубите - дали са по + или по -, ама по-умно е монтаж на ксенон, и за около 100 лева - както казах - нема да ти се верва как свети. Накрая спестяваш парите за регулиране, щото аз ги правя малко по-добре от машина.punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар