Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Десен фар - проблем ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Всички караме Браво/Мареа/Пунто. Знаем колко е перфектен един фар на 15 години и как свети. Виждал ли си рефлектора зад лупата? Дай да ти направя единия за моя сметка, а ако ти хареса - правя и плащаш и двата

    Коментар


      #17
      ogi28b написа:
      Всички караме Браво/Мареа/Пунто. Знаем колко е перфектен един фар на 15 години и как свети. Виждал ли си рефлектора зад лупата? Дай да ти направя единия за моя сметка, а ако ти хареса - правя и плащаш и двата
      Ходих и да ми регулират фаровете в Ауто Бокс . Идвай бе , хем и едно моренце

      Коментар


        #18
        Аз лесно ще дойда, ама не го правя на място, ами като го отворя, изпращам повредените рефлектори на ония пичове дето рециклират (по кОриер), през това време се подменят кабелите, ако има нужда, почиствам буксите, здравите рефлектори се мият и полират, стъклото (в твоя случай - пластмасата) се мие хубаво отвътре. Проверка и раздвижване на регулиращия механизъм, смазване, регулиране в крайно ниско и крайно дясно положение, и след това вече се наместват когато са на колата. Та няма значение в кой град е, основното се върши от рециклиращите. Свалят старото покритие, което в общия случай е мръсно и почерняло, а на по-стари фарове е напукано и изпадало, слагат ново, в което се оглеждаш все едно си пред огледалото у дома, после сглобяване и монтаж на колата. Проверка на напрежението върху лампата, проверка къде са загубите - дали са по + или по -, ама по-умно е монтаж на ксенон, и за около 100 лева - както казах - нема да ти се верва как свети. Накрая спестяваш парите за регулиране, щото аз ги правя малко по-добре от машина.

        Коментар


          #19
          ogi28b написа:
          Аз лесно ще дойда, ама не го правя на място, ами като го отворя, изпращам повредените рефлектори на ония пичове дето рециклират (по кОриер), през това време се подменят кабелите, ако има нужда, почиствам буксите, здравите рефлектори се мият и полират, стъклото (в твоя случай - пластмасата) се мие хубаво отвътре. Проверка и раздвижване на регулиращия механизъм, смазване, регулиране в крайно ниско и крайно дясно положение, и след това вече се наместват когато са на колата. Та няма значение в кой град е, основното се върши от рециклиращите. Свалят старото покритие, което в общия случай е мръсно и почерняло, а на по-стари фарове е напукано и изпадало, слагат ново, в което се оглеждаш все едно си пред огледалото у дома, после сглобяване и монтаж на колата. Проверка на напрежението върху лампата, проверка къде са загубите - дали са по + или по -, ама по-умно е монтаж на ксенон, и за около 100 лева - както казах - нема да ти се верва как свети. Накрая спестяваш парите за регулиране, щото аз ги правя малко по-добре от машина.
          Ако + тия неща монтираш и "ейнджъли" на оригинален фар направо ми пусни една оферта на лично :D
          punto HGT

          Коментар


            #20
            Полирването не изкарва много време, защото пада защитния слой на фара
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар

            Working...
            X