Здравейте колеги, вчера започна да ми пада тока както преди време бях писал. Акумулатора и алтернатора са нови просто немога да хвана откаде дърпа тока, доколкото видях има някаква консумациция на бушон номер 15 за аксесоарите ако може някой да помогне ще съм много благодарен, мерси предварително Редактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прекалена консумация на ток, от къде? Мареа
Collapse
X
-
Re: Проблем с фиат мареа
SamCrow написа:Здравейте колеги, вчера започна да ми пада тока както преди време бях писал. Акумулатора и алтернатора са нови просто немога да хвана откаде дърпа тока, доколкото видях има някаква консумациция на бушон номер 15 за аксесоарите ако може някой да помогне ще съм много благодарен, мерси предварително
Коментар
-
Виж внимателно какво си написал. 0.016 е пет пъти по-малко от 0.08. Да предположим, че си искал да напишеш от 0.08 до 0.16. В такъв случай - това е над нормата, която според някои е 0.03, според други е 0.05, но във всички случаи - над 0.05 не е добре. Все пак - при такава консумация, има консуматор с мощност около 2-3 вата. Не е болка за умиране, но трябва да се разследва по-подробно с мултицет. Това, което можеш да направиш на първо време, е да напръскаш хубаво с контактен спрей буксите и бутоните на всички плафони - купе преден и задните, в жабката (на този му обърни особено внимание, дори изключи буксата и пак провери консумацията), на този в багажника (тук - като при този на жабката). Прегледай внимателно всички кабели, които виждаш в двигателния отсек, за нарушена изолация. Когато мериш с уреда - всички врати ли са затворени, включително да натиснеш бутона на капака на двигателя (ако имаш такъв бутон от алармата)? Изчакваш ли около минута, преди да отчетеш показанието на уреда? Аларма имаш ли?
Коментар
-
Някои може ли да обясни как се мери дали има спад на напрежение,т.е.утечка?п.с.НамерихУтечка се измерва като настроиш мултицета за работа с прав ток,за измерване на ампераж.Настрой го на 10А.Повечето мултицети имат няколко букси,едната е специално за мерене на ампери.Едната клема на мултицета трябва да я преместиш там,а другата си остава на универсалният вход - COM. Откачаш клемата на минуса от акумулатора,и с мултицета мериш токът от минуса на акумулатора до клемата която си откачил.Трябваше да се изчака някакво време някой неща по електрониката да заспят,но за това някой по запознат да каже.Утечка до 0,05А (50mА) се смята за допустима.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар