Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прекалена консумация на ток, от къде? Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прекалена консумация на ток, от къде? Мареа

    Здравейте колеги, вчера започна да ми пада тока както преди време бях писал. Акумулатора и алтернатора са нови просто немога да хвана откаде дърпа тока, доколкото видях има някаква консумациция на бушон номер 15 за аксесоарите ако може някой да помогне ще съм много благодарен, мерси предварително Редактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Плафони на багажника и жабката? - само предполагам.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с фиат мареа

      SamCrow написа:
      Здравейте колеги, вчера започна да ми пада тока както преди време бях писал. Акумулатора и алтернатора са нови просто немога да хвана откаде дърпа тока, доколкото видях има някаква консумациция на бушон номер 15 за аксесоарите ако може някой да помогне ще съм много благодарен, мерси предварително
      Имаш ли някакво (каквото и да е) допълнително оборудване, монтирано в колата?Заглавието ти е крайно безсмислено и печелиш доклад до модератор по случая.

      Коментар


        #4
        Откачи си радиото ( особено ако е китайско ) и виж дали няма да се оправят нещата. + всичко друго което вече ти казаха.

        Коментар


          #5
          Радиото си е оригиналното за плафоните съм ги спрял само в багажника свети забелязах че като се намокри колата отдолу започват проблеми ще пробвам да махна радиото и дано се получи и извинявам се за заглавието

          Коментар


            #6
            Плафоните си ги спрял, само в багажника свети, но все пак ще махнеш радиото и дано се получи? Аз ли нещо не разбирам... Имаш проблем, знаеш от какво е, но все пак ще пробваш с нещо друго? Според мен - няма да решиш проблема със светещия плафон, ако махнеш радиото.

            Коментар


              #7
              кола

              Мериш консумация като е 15 да падне като вадиш бушоните под волана за проба ако някъде падне значи е втази верига
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Поне аз така си мисля че като се намокри дава проблеми поне тогава го забелязах ще пробвам всичко което казахте па дано стане .

                Коментар


                  #9
                  Махнах радиото и пак същия проблем

                  Коментар


                    #10
                    [quote="SamCrow"]Махнах радиото и пак същия проблем[/quotда не си слагал диодни крушки на плафоните,осветяването на задния номер,габарити

                    Коментар


                      #11
                      Не всичко си е оригинално днес махнах бушон 15 за радио аларма плафони и радиото г/д се оправи но пак нещо черпи тока

                      Коментар


                        #12
                        Колега, говори с числа? Колко е консумацията?

                        Коментар


                          #13
                          0.08 до 0.016 като го махнах падна на 003

                          Коментар


                            #14
                            Виж внимателно какво си написал. 0.016 е пет пъти по-малко от 0.08. Да предположим, че си искал да напишеш от 0.08 до 0.16. В такъв случай - това е над нормата, която според някои е 0.03, според други е 0.05, но във всички случаи - над 0.05 не е добре. Все пак - при такава консумация, има консуматор с мощност около 2-3 вата. Не е болка за умиране, но трябва да се разследва по-подробно с мултицет. Това, което можеш да направиш на първо време, е да напръскаш хубаво с контактен спрей буксите и бутоните на всички плафони - купе преден и задните, в жабката (на този му обърни особено внимание, дори изключи буксата и пак провери консумацията), на този в багажника (тук - като при този на жабката). Прегледай внимателно всички кабели, които виждаш в двигателния отсек, за нарушена изолация. Когато мериш с уреда - всички врати ли са затворени, включително да натиснеш бутона на капака на двигателя (ако имаш такъв бутон от алармата)? Изчакваш ли около минута, преди да отчетеш показанието на уреда? Аларма имаш ли?

                            Коментар


                              #15
                              Някои може ли да обясни как се мери дали има спад на напрежение,т.е.утечка?п.с.НамерихУтечка се измерва като настроиш мултицета за работа с прав ток,за измерване на ампераж.Настрой го на 10А.Повечето мултицети имат няколко букси,едната е специално за мерене на ампери.Едната клема на мултицета трябва да я преместиш там,а другата си остава на универсалният вход - COM. Откачаш клемата на минуса от акумулатора,и с мултицета мериш токът от минуса на акумулатора до клемата която си откачил.Трябваше да се изчака някакво време някой неща по електрониката да заспят,но за това някой по запознат да каже.Утечка до 0,05А (50mА) се смята за допустима.

                              Коментар

                              Working...
                              X