Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вечни проблеми с тия фарове?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вечни проблеми с тия фарове?!

    Първо ще започна с това, че първоначално нямах проблеми, докато не сложих ксенони. Общо взето постоянно ставаше нещо с тях. Тръгваха и гаснеха, когато искат след 2-3 месеца от както ги сложих. Накрая пускам фаровете не свети левия ксенон, слагам крушката на десния и светва, а десната крушка я слагам на левия и светва, връщам ги и не искат да светват. На другия ден им връщам местата и си светят? Все такива работи се случваха и ги разкарах. Слагам нормалните крушки на фиата, и пускам фаровете и не ебава да свети десният. Удрям го един път и веднага тръгва, разглабям пръскам клемите по крушката и масата, затегам ги добре пускам фаровете и пак същата работа. Вкарвам един бокс на фара и тръгва веднага? К’во става с тия фарове не знам. Кое ще е проблема? Коя слаба връзка? Явно и ксеноните ми се преебаха заради тия мизерии на фаровете? Може ли да има нещо общо слабия ампераж на акумулатора (45) или динамото нещо?
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Не, не може. Имаш проблем по буксите, някъде ти прекъсва. Трябва да намериш къде.

    Коментар


      #3
      Виж дали пружинките ти притягат хубаво крушката към тялото на фара и дали леглото не е нагоряло и да не прави добър контакт. това ще се оправя с удар. Ама със сигурност имаш и друг проблем, щом и ксеноните ти правят мизерии. Хващаш един мултицет и едно другарче да клати кабелите и буксите и прозвънявате цялата система.Офф: Как ги палите тия коли през зимата с 45 Ач акумулатори, бре?! Аз едно умряло 1,2 не мога да завъртя, вие още малко на 2,4 литрови дизели ще започнете да ги слагате!
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #4
        slonikon написа:
        Офф: Как ги палите тия коли през зимата с 45 Ач акумулатори, бре?! Аз едно умряло 1,2 не мога да завъртя, вие още малко на 2,4 литрови дизели ще започнете да ги слагате!
        С горящ вестник да подава топъл въздух Вярно за тоя мотор 1,8 АБ е слаба.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Аз съм с АБ 45Ач вече една година и проблеми няма, мотора е бензин 1,8 130 магарета
          punto HGT

          Коментар


            #6
            И на моето 1.6 са му сложили 42-ка... Кофтито е, че в "легена" не може да се събере по-голям... Сега съм "изтърсил" един 62 отгоре му без да го връзвам, пък като падне някъде ще тичам да го гоня :D
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              54-ка Бош S5 ще се събере в коша ти. Чат-пат има промоции в Метро и за стар акумулатор дават 10лв и се връзва на към 135 пари.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                Отваря се Аутодатата и се вижда какво е дадено спрямо колата и мотора, не става така да си пляскато АБ както ви дойде, тоя по голям акумулатор кой ще го зарежда при положение, че динамото си е оригиналното ?, две по мощни АБ изгърмях от както имам колата, сега си сложих това, което се препоръва за колата и всичко си заспа, няма зима няма лете, пали преди да и подам ключа
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  Тя на човека темата отиде, та заради общото благо ще те откоригирам малко. Кат отвориш Аутодата, за твоята кола ще пише 50 Ач, а за моята 40. Ако обаче отвориш Сервизното ръководство на Фиат, за моята ще пише 40 (50). В скобките е за кола с климатик, ама Аутодата това явно не са го отразили. Първата зима (взех го ноември) и моят 45 въртеше като ненормален. На втората през януари сабалем умираше преди да му подам ключа. След час-два, кат се понапече колата, палеше от раз, ама вече все тая. Тая година пък зима изобщо нямаше, че да се дава за пример. Та недей да пишеш такива неща. Ще подлъжеш някого да хвърли 100 лв. на вятъра, а пък мен ще ме гризе съвестта за офф-а по-горе. Има си къде да се четат нещата - и тук също е писано много по темата. Аутодата е разкошен инструмент, например може да помогне на колегата да проследи веригата на фаровете много лесно, но не може да се очаква от тях да са абсолютно точни за 10000 чешита автомобили.
                  браво 1,6/90 - 09 г.

                  Коментар


                    #10
                    slonikon написа:
                    Тя на човека темата отиде, та заради общото благо ще те откоригирам малко. Кат отвориш Аутодата, за твоята кола ще пише 50 Ач, а за моята 40. Ако обаче отвориш Сервизното ръководство на Фиат, за моята ще пише 40 (50). В скобките е за кола с климатик, ама Аутодата това явно не са го отразили. Първата зима (взех го ноември) и моят 45 въртеше като ненормален. На втората през януари сабалем умираше преди да му подам ключа. След час-два, кат се понапече колата, палеше от раз, ама вече все тая. Тая година пък зима изобщо нямаше, че да се дава за пример. Та недей да пишеш такива неща. Ще подлъжеш някого да хвърли 100 лв. на вятъра, а пък мен ще ме гризе съвестта за офф-а по-горе. Има си къде да се четат нещата - и тук също е писано много по темата. Аутодата е разкошен инструмент, например може да помогне на колегата да проследи веригата на фаровете много лесно, но не може да се очаква от тях да са абсолютно точни за 10000 чешита автомобили.
                    Съгласен, но пак е някакъв ориентир, а не просто да отидеш и да лепнеш най големия ампераж АБ, отделно като отидеш в магазина хората също имат програмки и там могат да видят за определения модел кола каква АБ излиза.
                    punto HGT

                    Коментар

                    Working...
                    X