Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo соленоиден клапан P035

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stilo соленоиден клапан P035

    Здравейте, както вече казах имам проблем При обороти над 3000 на трета скорост се регистрира грешка P035(и това е само на трета предавка не знам защо) светва чека и забива муцуната при отпускане на газта чека спира да свети и тръгва нормално( няколко пъти ми се случи да не загасва лампата, оборотите останаха едни странни работеше на ниски само, но след изчистване на грешката си тръгна нормално). Доколкото разбрах този проблем идва от соленоиден клапан. Та въпроса ми е как най лесно мога да стигна до него като махам акумулатора или отдолната страна.
    Stilo 1.9jtd
    Bravo 1.9TD

    #2
    Вдигаш я на подемник и бъркаш отдолу
    Fiat Stilo 1.9JTD Multiwagon 115кс 2004г.

    Коментар


      #3
      Аз го свалих през левия подкалник се бърка и съответно го закачих на пластмасовата кутия на акумулатора. Преди това го изчисти хубаво, че моя беше целия в кал, хем беше сменян с чисто нов. Имам някъде и снимка как е закачен, ако желаеш ще ти изпратя.
      Fiat Stilo 115 h.p. 2004
      Глупаво е да правиш планове за целия си живот, след като не си господар дори на утрешния ден.

      Коментар


        #4
        да ако може снимка. И аз мисля да го преместя някъде на по непрашно място А в подкалника има ли място за инструмент да се вкара от там , че като знам крушката как се сменя
        Stilo 1.9jtd
        Bravo 1.9TD

        Коментар


          #5
          Да като свалиш подкалника се държи на 2 болта ( долу ниско до предната броня някъде ) и е малко далеч, но се стига. Драсни ми един мейл на лично и веднага ти изпращам снимки.
          Fiat Stilo 115 h.p. 2004
          Глупаво е да правиш планове за целия си живот, след като не си господар дори на утрешния ден.

          Коментар


            #6
            Цък!
            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

            Коментар


              #7
              И ? С местенето очакваш да си решиш проблема ли ?Ще го решиш ако ти го прави в дъждовно време, ако в сушата ти забива муцуна, друго трябва да направиш
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Дам проблема не се оправи!!! И какво трябва да направя освен да взема нов
                Stilo 1.9jtd
                Bravo 1.9TD

                Коментар


                  #9
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=63668Малко снимките са бегали ама гугъл за N75 repair и ще схванеш идеята.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Да разглобих го имаше ръжда изчистих я, лошото е че нараних мембраната съвсем леко сглобих го използвах скоба, срещам затруднение с пъхането на маркучите към клапъна, трябва ли да се нагряват за да влезнат там. Абе заваля проливен дъжд и ми секна монтажа Заккрепих го с една скоба изглежда доста здраво , след малко ще видим как ще набия маркучите
                    Stilo 1.9jtd
                    Bravo 1.9TD

                    Коментар


                      #11
                      Аз май ги смених целите маркучи, не помня вече.Логче следва сега, да видиш надува ли пренадува ли турбото.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Ужас в цялата процедура най трудно ми беше набиването на маркучите, по скоро вкаменилата се пластмаса със 100 зора и помощ от приятел и пистолет за топъл въздух и запалка някак си влязоха, май- ако се наложи следващо сваляне трябват смяна на целите маркучи с маркуч не с пластмаса . Емзо на кои параметри трябва да задам за лог файла?
                        Stilo 1.9jtd
                        Bravo 1.9TD

                        Коментар


                          #13
                          Сегa я тествaх, нa третa гaз минaвa 3200 оборотa без дa зaбие муцунaтa, aз щaстлив, но щaстието беше до 4000 оборотa и светнa лaмпaтa и не изгaснa. могa ли дa нaпрaвя друго или нов клaпaн дa взимaм. A дaли товa е проблемa в този клaпaн или може дa бъде нещо друго?Корекция грешката е отстранена сега записва вече P0236. Трябва датчик даа се чисти Само някой да каже какви параметри да пусна за лога за да видя дали работи нормално, или къде мога да видя какви са нормалните параметри за този двигател jtd 115 коня
                          Stilo 1.9jtd
                          Bravo 1.9TD

                          Коментар

                          Working...
                          X