имам проблем с един бушон от снощи след тръгване от нас давам контакт и хоп няма нищо по таблото не работи и свети лампата за акумулатора погледнах бушоните долу и бушона описан като (SERVICE) сменявам го но пак гори веднага явно има късно някъде също няма нито мигачи нито нищо само фаровете работят и колата пали някои да има идея ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с табло(бушон) Fiat Bravo HGT 147
Collapse
X
-
Във важната тема с бушоните са описани по-подробно. Можеш ли да посочиш съвсем точно кой е бушонът? Например от долните - 2-ри ред, 4-ти бушон, или от горните - дясна колона, трети отгоре. Това за да разберем какво точно е свързано към него. Като за начало - опитай да изключиш всякакво допълнително свързано оборудване - радио/CD различни от оригиналното, навигация, парктроник... изобщо - каквото не е заводско на колата - изключи го и опитай отново.
-
ogi28b написа:Във важната тема с бушоните са описани по-подробно. Можеш ли да посочиш съвсем точно кой е бушонът? Например от долните - 2-ри ред, 4-ти бушон, или от горните - дясна колона, трети отгоре. Това за да разберем какво точно е свързано към него. Като за начало - опитай да изключиш всякакво допълнително свързано оборудване - радио/CD различни от оригиналното, навигация, парктроник... изобщо - каквото не е заводско на колата - изключи го и опитай отново.Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Забравих да добавя като карам на скорост лампата за аирбега почва да мижи на празен ход не иска само на скорост централта на аирбега отдавна е без бушон понеже като я взех колата имаше късо в нея вероятно от обичайното протекло радиаторче но не е имало проблем седеше си без бушонаFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
така намерих кои е кабела с късото и го отрязах сега въпроса е за какво е тръгнах по главните букси където са под волана и стигнах до една на която късото спира след това почнах кабел по кабел и гледайки цветовете да ги меря спрямо маса да видя кои +сов кабел е окъсил и го намерих и го отрязах сега въпроса е за какво е пробвах всичко което ми дойде на ум и работи само стоповете не можах да видя дали светят понеже съм сам ето снимки на първата снимка е въпросната букса на втората и третата е кабела които съм отрязал от неяFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Тук има схема и описание при теб е май букса D http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=101604Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
оказа се светлината за задна скорост - да го напиша ако някои колега има подобен проблем да знае къде да търси мерси на тия които помогнахаFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар