Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не работи клаксонът на Фиат Браво 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не работи клаксонът на Фиат Браво 1.4

    Здравейте на всички! Момчета моля ви за помощ,отказа ми клаксона,от какво може да е?Синът ми отвори волана но нищо видимо,всички бушони са добре,дайте съвет къде да бутне и от къде може да е причината.Благодаря на всеки,който се отзове!!!Грешен раздел -> Преместена. Редактирано заглавие.Прочети правилата на форума!Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Провери като натискаш клаксона на тромбите дали излиза напрежение- примерно с мултицет или пробна лампа ,ако имаш тогава са ти изгорели тромбите. Ако пък не излиза назад по веригата търсиш по бушоните или по волана.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      pi4_s_bravo написа:
      Провери като натискаш клаксона на тромбите дали излиза напрежение- примерно с мултицет или пробна лампа ,ако имаш тогава са ти изгорели тромбите. Ако пък не излиза назад по веригата търсиш по бушоните или по волана.
      Благодаря Ви!

      Коментар


        #4
        Много Ви моля,може ли да ми кажете къде се намират тромбите,синът ми не знае къде да ги търси,благодаря предварително.

        Коментар


          #5
          Под десния фар, скрити под бронята.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Първо да провери бушоните. На бравото (поне на моето) бибитката му е двутонална и е много трудно да изгорят и двете едновременно. Друг вариант е да е прекъснат лентовият кабел на волана - обикновено се къса при пълен ляв или десен завой. Там ремонтът е 50-60лв за лентов кабел и отделно работата, но малко хора се наемат да го вържат, защото по него минава и сигнала за еърбега и може да стане мазало. Трето решение е просто да се изкара копче някъде отстрани по таблото за бибитките. Най-добре да се закара колата на читав Елкон и там да се проследи къде по веригата е проблема.

            Коментар


              #7
              При натискане на клаксона на волана, от таблото с бушони трябва да се чуе цъкане на реле без колата да е на контакт. Това доста точно показва къде би могъл да е проблемът в зависимост от това дали се чува цъкането или не (при положение, че бушоните са проверени и са здрави)

              Коментар

              Working...
              X