Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дайте електричар, който да ми оправи бравата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дайте електричар, който да ми оправи бравата

    Колеги помощ. Колата е брава 1.8 16в и няма искра до свещите. Имобилайзера беше шунтиран, бяха сменени датчиците, но колата продължава да няма искра до бобините и не иска да запали. Стоя един месец в сервиза на първа българска армия 159а и оттам се отказаха. Според тях проблема е компютъра но никой не искал да го прави. Дайте някой на който да му се занимава поне. Благодаря.

    #2
    кола

    А релетата зад жабката работят ли ? Стигали ток до ECU ?Идва ли сигнал до бобината?Кода не свети вече нали ?Това ако работи колатя трябва да пали .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      До бобината - не идва ток мисля. Не съм сигурен с точност, още не съм си взел колата. Казаха ми първоначално "проблема ти е в компа, но никой не иска да го прави" и като им казах "да си купя тогава компютър от форума и да го слагаме и да не се занимаваме, ще стане ли?" те ми викат - "ми не, не мисля че ще тръгне"... Демек блокирали са и я гледат като извънземно. И все пак какъвто и да е проблема, все някой трябва да може да го направи да му се не види...

      Коментар


        #4
        кола

        Виж в http://www.megaparts.bg/kompjut-r-s-...mlТрябва да ес кллюч и иммо кутиика А при тебе не свети CODE нали и подкачва гориво ако това е наред значи може и да е ECUКопуваш горното отиваш при колата слагаш и палиш Като начало слагаш само 1иммо кутийката 2 EC 3 а на антената слагаш новия ключ и си караш със стария
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Не ми свети код лампата и са сигурни че са махнали иммото (сега колко е така аз много не вярвам). Тогава на кой вариант минавам? Това от линка става ли тогава или не става? А за монтажа... вярно че съм програмист ама не мисля, че разбрах как да го сложа, но пък сигурно някой майстор ще се навие да го направи набързо...

          Коментар


            #6
            кола

            Обати се като стигнеш до монтаж ще помогнем Няма толкова сложни неща мри монтажа
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Ключар ти го е обяснил пределно ясно. Купуваш посоченото от него. Сменяш ECU и Иммо-то, дето се вижда пак на линк-а. Оставяш ключа от същият линк в жабката и го забравяш. Това е. Защо ти е майстор?
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                Добре, но до каква степен може това да помогне? И защо тогава 1 месец не могат да се справят майсторите с нещо, с което явно и аз мога... Сега пак се чух с тях - не идва ток до бобините, компютъра ми бил здрав според тези, при които ходили. Но някак си не стига ток и не могат да ми обяснят... И за компа вика "ма кой компютър, как ще купиш такъв, те са много видове с различни номера"...

                Коментар


                  #9
                  Колега като дадеш на контакт,помпата в резервоара работи ли(подкачва ли гориво)?Ако не работи натисни "краш" бутона-намира се на левия праг в краката на шофьора или под шофьорската седалка.
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #10
                    Бензиновата е заминала, но колата работи на метан (работеше в продължение на 3-4 месеца). Натискал съм всякакви бутони. Аз им занесох бензинова помпа да я сменят, но след като колата няма искра няма смисъл да го правят още. Тя е позанемарена и съм на кантар да я върна на вторични, но пък ако може да се оправи - бих я оправил. Мисълта ми е , че не ми се дават излишни пари за опити - да дадем 200-300 лв пък ако стане - няма смисъл, защото колата заедно с метана милата я взех за 1000 лв. Но не съм човек, който хвърля лесно... Свети чек лампата да отбележа с дюзата. Успях веднъж след като постоя 3 дни в Констинброд и махнах акумулатора за 2-3 часа да направя така, че лампата да угасне и тогава колата запали. Но стигнах до Обеля и умря. След това , като махнаха иммото и казаха, че е готова запалих с теглене, но тегленето беше с 60-70 км в час за да успея да я запаля (с по-малко не искаше). Като запали така колата, поработи си на метан и я гасих и палих няколко пъти. Заприбирах се към вкъщи и на един светофар пак изгуби мощност, светна чек лампата, угасна колата и вече няма палене - няма искра. Така и така съм купил бензинова помпа - мога да я сменя, но са излишни кинти, тъй като трябва да се махнат метановите бутилки или да се свали резервоара, че пречат. Искаше ми се да оправят електрониката, да си пали на метан пък после да я сменя и да заработи и на бензин. Колата стоя 1 месец в Автосервиз Даков в Обеля. Там мъчиха, мъчиха и стигнаха до "датчик на разпределителен вал, но си вземи колата, че шефа не иска да стои тук повече". Хубаво. Преместих я оттам в Първа Българска Армия 159А. Там махнаха иммото и смениха датчика на разпределителния вал (били за смяна и двете ???). Стигнаха до компа и вече 1 месец г/д е там. Днес вече стигнаха до решение да си я взема, че те не могат да се справят и при който и електричар да я карали - не можел да открие проблема. Не знаех, че е толкова сложна ел. системата на един автомобил...

                    Коментар


                      #11
                      A що не се закачи на диагностика ??? Може и датчика на КВ нали тои ебава искрата. Диагностика може да покаже какво не е наред !
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар


                        #12
                        Той е добре, пробвахме с нов. Диагностиката била показала датчик разпределителен вал (вече и той е сменен).

                        Коментар


                          #13
                          Колега, нещо тези в сервиза не са в час. Първо се почва с едно четене ( с MES) при такъв проблем и след това се действа. Говорят ти за бубина, а при теб (1,8 ) са четири. Гарантирам ти, че и при 2 изгорели пак пали. Колата още ли е в сервиза?
                          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                          Коментар


                            #14
                            Никой не говори за бобини... не идва ток до тях, а не че са изгорели. В сервиза е, утре - вдругиден ще я взема и ще направя тая смяна на компа с този от линка, но чакам колегите да потвърдят този комп със сигурност ли е за моята кола и има ли смисъл да пробвам такова нещо предвид това, което съм написал.

                            Коментар


                              #15
                              Интересно как са махнали иммото от Хитачито ....
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X