Колеги помощ. Колата е брава 1.8 16в и няма искра до свещите. Имобилайзера беше шунтиран, бяха сменени датчиците, но колата продължава да няма искра до бобините и не иска да запали. Стоя един месец в сервиза на първа българска армия 159а и оттам се отказаха. Според тях проблема е компютъра но никой не искал да го прави. Дайте някой на който да му се занимава поне. Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дайте електричар, който да ми оправи бравата
Collapse
X
-
До бобината - не идва ток мисля. Не съм сигурен с точност, още не съм си взел колата. Казаха ми първоначално "проблема ти е в компа, но никой не иска да го прави" и като им казах "да си купя тогава компютър от форума и да го слагаме и да не се занимаваме, ще стане ли?" те ми викат - "ми не, не мисля че ще тръгне"... Демек блокирали са и я гледат като извънземно. И все пак какъвто и да е проблема, все някой трябва да може да го направи да му се не види...
Коментар
-
кола
Виж в http://www.megaparts.bg/kompjut-r-s-...mlТрябва да ес кллюч и иммо кутиика А при тебе не свети CODE нали и подкачва гориво ако това е наред значи може и да е ECUКопуваш горното отиваш при колата слагаш и палиш Като начало слагаш само 1иммо кутийката 2 EC 3 а на антената слагаш новия ключ и си караш със стария
Коментар
-
Не ми свети код лампата и са сигурни че са махнали иммото (сега колко е така аз много не вярвам). Тогава на кой вариант минавам? Това от линка става ли тогава или не става? А за монтажа... вярно че съм програмист ама не мисля, че разбрах как да го сложа, но пък сигурно някой майстор ще се навие да го направи набързо...
Коментар
-
Добре, но до каква степен може това да помогне? И защо тогава 1 месец не могат да се справят майсторите с нещо, с което явно и аз мога... Сега пак се чух с тях - не идва ток до бобините, компютъра ми бил здрав според тези, при които ходили. Но някак си не стига ток и не могат да ми обяснят... И за компа вика "ма кой компютър, как ще купиш такъв, те са много видове с различни номера"...
Коментар
-
Бензиновата е заминала, но колата работи на метан (работеше в продължение на 3-4 месеца). Натискал съм всякакви бутони. Аз им занесох бензинова помпа да я сменят, но след като колата няма искра няма смисъл да го правят още. Тя е позанемарена и съм на кантар да я върна на вторични, но пък ако може да се оправи - бих я оправил. Мисълта ми е , че не ми се дават излишни пари за опити - да дадем 200-300 лв пък ако стане - няма смисъл, защото колата заедно с метана милата я взех за 1000 лв. Но не съм човек, който хвърля лесно... Свети чек лампата да отбележа с дюзата. Успях веднъж след като постоя 3 дни в Констинброд и махнах акумулатора за 2-3 часа да направя така, че лампата да угасне и тогава колата запали. Но стигнах до Обеля и умря. След това , като махнаха иммото и казаха, че е готова запалих с теглене, но тегленето беше с 60-70 км в час за да успея да я запаля (с по-малко не искаше). Като запали така колата, поработи си на метан и я гасих и палих няколко пъти. Заприбирах се към вкъщи и на един светофар пак изгуби мощност, светна чек лампата, угасна колата и вече няма палене - няма искра. Така и така съм купил бензинова помпа - мога да я сменя, но са излишни кинти, тъй като трябва да се махнат метановите бутилки или да се свали резервоара, че пречат. Искаше ми се да оправят електрониката, да си пали на метан пък после да я сменя и да заработи и на бензин. Колата стоя 1 месец в Автосервиз Даков в Обеля. Там мъчиха, мъчиха и стигнаха до "датчик на разпределителен вал, но си вземи колата, че шефа не иска да стои тук повече". Хубаво. Преместих я оттам в Първа Българска Армия 159А. Там махнаха иммото и смениха датчика на разпределителния вал (били за смяна и двете ???). Стигнаха до компа и вече 1 месец г/д е там. Днес вече стигнаха до решение да си я взема, че те не могат да се справят и при който и електричар да я карали - не можел да открие проблема. Не знаех, че е толкова сложна ел. системата на един автомобил...
Коментар
-
Колега, нещо тези в сервиза не са в час. Първо се почва с едно четене ( с MES) при такъв проблем и след това се действа. Говорят ти за бубина, а при теб (1,8 ) са четири. Гарантирам ти, че и при 2 изгорели пак пали. Колата още ли е в сервиза?Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Никой не говори за бобини... не идва ток до тях, а не че са изгорели. В сервиза е, утре - вдругиден ще я взема и ще направя тая смяна на компа с този от линка, но чакам колегите да потвърдят този комп със сигурност ли е за моята кола и има ли смисъл да пробвам такова нещо предвид това, което съм написал.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар