Привет колеги!Имам една Fiat Panda,но понеже стария двигател издъхна,а ми падна един от Punto ELX 1.2 75кс. 1996 година на изгодна цена,със всичко,реших,че е по-добре да го заменя.До тук всичко добре,откачихме стария двигател,който беше карбуратор и закачихме на скоростите новия,който е с компютър.Такам,обаче проблема е че,нещо явно съм объркал или нещо не работи.Навързал съм всички букси,на местата си,но като цъкне това бялото реле,според схемата по която работя,трябва да има ток на свещите,помпата и дюзите.И това е така,на тези места,има ток само докато помпата подкачва,но докато съм на контакт и като подкачи помпата,като цъкне релето и спре помпата, след това няма на нито едно от тези места 12в.Като завъртя на стартер,обаче,на тези места продължава да няма ток,докато в един момент цъкне релето,докато въртя и почне да работи бензиновата помпа,съответно на трите места има пак ток,но не се произвежда искра,нито пък дюзите сработват?Защо?Закачихме я на диагностика,след изчистване на грешките,остана само една,реле на помпата,но това го оправихме,понеже тогава не бяхме вързали помпата към релето,сега като дам на контакт и подкачи,цъкне релето и помпата спира.Обаче на монитора имаше едни стойности с оборотите от датчика на хол(на коляновия вал) и като завъртя стартера,трябваше тези стойности да се увеличат,а те не помръднаха???Чудно,понеже,щеше да излезе че е дал фира този датчик на монитора при диагностиката,а то не даваше никаква грешка при този датчик.Друго,понеже това пунто най-вероятно има имобилайзер,стария собственик на двигателя,каза че е нямало,ако речем,че не е разбрал и има имобилайзер,щеше ли да излезе като грешка на диагностиката?Понеже ме съмнява и този имобилайзер,но може и да е бил премахнат.Ходих и при 4рима майстора от района,но на никой не му се захваща с подобна работа,затова вие сте ми последната надежда.Благодаря Ви предварително!!!Поздрави,Момчил!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Punto 1.2 ELX - проблем
Collapse
X
-
Нямам ключа към компютъра и пластината на волана,там е проблема.Ходих при този спец,ако говорим за един и същ,но ми каза че не му се захващало,понеже за това време,което ще изгуби,нямало да ми вземе толкова пари,както и да е.Каза,че ако е имобилайзера,щял при диагностиката,да излезе веднага като грешка и още че щяла да пали и да гасне???А и стария собственик ми гарантира,че няма имобилайзер(не мога напълно да съм сигурен де),понеже той махна този двигател и си присади от Астра GSI,само че при него запали :D .Дали е възможно пък тоз датчик на коляновия вал да е заминал?Мерих го,0,62 килоома май беше,незнам колко е нормалната стойност,за да видя дали е той.И друго,ако се окаже че има имобилайзер,няма ли по евтино да ми излезе,гледам че се продават компютри с пластина и ключ,да си взема направо един такъв комп?Поздрави!
Коментар
-
Човека и той ми каза да направя това с диода,като вържа единия полюс на плюса,а другия на средната жица на буксата(бялата,от компютъра),обаче на бялата и червена жица,има при контакт 12в и на двете жици,това нормално ли е?И съответно като ги свържа диода свети постоянно и така се обезсмисля работата?Има ли някакъв по-лесен начин,да се разбере дали има имобилайзер или е премахнат?Поздрави колега и благодаря за съдействието!!!
Коментар
-
кола
Това долното не знам какво е да не е от ECU или нещо друго първо виж дали има букси за да ги сложиш и после дугото иначе трябва да прекарваш жици трябва да са зад бушоните -една бяла Тук има схема преведи е иммото е № 166http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema4.htmhttp://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/fiat.htm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар