това е хубаво но временно решение колега аз съм така от няколко месеца и ръбчето на ECU-то ми проби тръбата за въздуха :@ ако някой знае от къде мога да си взема такава планка моля нека ми пише
Колеги искам дави попитам за компютара на добото.четох че от нагряването от двигателя почвали да правят проблеми.и реших да изолирам малко топлината.подложих под компютара 6мм.текстолит за да изолирам топлината.но го направих плътно по долната част на компютара дори и вдълбах гуменото оплатнение което е под комютара.и от долу компютара се затвори изцяло.интерисуваме трябва ли да има някакъв луфт между компютара и текстолита за да се охлажда или няма проблем да е така.демек няма нужда от охлаждане отдолу.
А някой замислял ли се е , защо почва да прегрява след години експлоатация този компютър, т.е. Каква е истинската причина, може би този чип ако се смени с нов ще може да си стой на фабричното място още 10години?
Не е проблемен чипа а запояването му към платката. С времето температурните разширения от всичките цикли на загряване и охлаждане са "повредили" някой спойки и или го слагаш на студено, и стискаш палци винаги да има контакт там където си трябва, или чипа се реболва
ECU е по кекаво SMD монтаж и не седи толкова до топлото ,,използват по не качествени ИС Същото е и с Пунто МК2 1.2 8 клапана- прави проблем а 16 клапана не прави проблем
Здравейте!Изчетох каквото открих във форума ,но за моя проблем не намерих нищо конкретно.
Накратко Стилото ми е 1,6 /16 105 коня и от един месец ,като покарам около половин час ,започва да работи на 3 цилиндъра и светва чека. На диагностика изписва бобина на трети цилиндър.Като продължа да карам така на моменти се появява и четвъртия цилиндър.На другия ден чека изгасва сам и колата работи перфектно 30 -40 минути и отново прекъсва и светва чека.Чистих грешката няколко пъти ,но записва същата след това.Гледах свещите бяха перфектни ,като тази на втори цилиндър беше малко зацапана и след като я почистих я сложих на трети.След кратък пробег отново записа бобина на трети.
Та въпроса ми е дали проблема е от прегряване на ЕКУ ,или е нещо друго. ЕКУ -то ми е монтирано на всмукателния колектор,който е пластмасов.Колата е 2006 година и е само на бензин.Бобините са 4 в един корпус.Ако трябват повече подробности кажете.
Ако е имал някой подобен проблем моля да сподели.
Благодаря!
Fiat Marea Weekend 1.8 16V ELX-1997
Fiat Stilo Multiwagon 1.6 16V 2006
До колегата power66 твоят проблем най-вероятно е именно в бобината .За това ако имаш възможност вземи някоя работеща бобина и покарай с нея.Обикновено скапалите се бобините работят нормално при студен двг , но щом загрее започват да прекъсват.
Не ползвай червен цвят в целия пост!
Модераторски екип на fiatforum.bg
koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
До колегата power66 твоят проблем най-вероятно е именно в бобината .За това ако имаш възможност вземи някоя работеща бобина и покарай с нея.Обикновено скапалите се бобините работят нормално при студен двг , но щом загрее започват да прекъсват.
Не ползвай червен цвят в целия пост!
Модераторски екип на fiatforum.bg
Благодаря колега,точно в бобината се оказа проблема.
Fiat Marea Weekend 1.8 16V ELX-1997
Fiat Stilo Multiwagon 1.6 16V 2006
Коментар