Доста често в последно време колеги се оплакват от проблеми с бензиновите Стило, най често 1,6.
Проблема се изразява в гаснене на колата в загряло състояние и изписване на следните грешки:
- Loose connection
- Car Security fail
- Alternator fail
- High coolant
Най често проблема е от прегряване на ЕКУ, защото е разположен върху двигателя и с годините редуването на екстремна топлина и изстиване му действат зле.
Едно от решенията е преместването му, което е направено от колегата автор на темата.
Модераторски екип фиат-бг.орг
Взимам превантивни мерки за ЕКУ-то на Стилото защото рано или късно ще започнат до болка познатите съобщения.И реших да свърша нещо полезно и да махна компютъра от двигателя. И реших да споделя какво съм направил. Цялата процедура ми отне около час и полвина с цигарите и кафетата Като цяло няма много варянти за преместване. Предлагам и колегата todorshalev да го направи че с тия негови мокри парцали Ако някой има въпроси просто да пита
Проблема се изразява в гаснене на колата в загряло състояние и изписване на следните грешки:
- Loose connection
- Car Security fail
- Alternator fail
- High coolant
Най често проблема е от прегряване на ЕКУ, защото е разположен върху двигателя и с годините редуването на екстремна топлина и изстиване му действат зле.
Едно от решенията е преместването му, което е направено от колегата автор на темата.
Модераторски екип фиат-бг.орг
Взимам превантивни мерки за ЕКУ-то на Стилото защото рано или късно ще започнат до болка познатите съобщения.И реших да свърша нещо полезно и да махна компютъра от двигателя. И реших да споделя какво съм направил. Цялата процедура ми отне около час и полвина с цигарите и кафетата Като цяло няма много варянти за преместване. Предлагам и колегата todorshalev да го направи че с тия негови мокри парцали Ако някой има въпроси просто да пита
Коментар