Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не идва ток към помпата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Айде провери релетата на помпата, зад жабката са, едни с дебела червена линия на тях.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Знам къде са. Или поне мисля, е са тези. Не написах ли някъде по-горе, че ги проверих? Те са с едни метални капаци. Намират се като разглобя жабката от дясно горе до два бушона - 15а и 30а. Отворих ги, и си слагах така. Лепват си при всеки контакт добре....Общо взето направи и лек клип с малко обяснения какво правя точно и какво става. Понеже не съм за такава роля, ще го и напиша. Общо взето когато тръгва да загрява колата ми и я угасиш в такъв момент, най-големият шанс да не си чуя помпата е тогава. Общо взето онзи бутон под седалката, като го извадиш нагоре само тогава мога да му измеря фазовия кабел с пробника ми, подавам контакт и меря и пробника светва. Когато натисна бутона, вече не ми свети пробника, но явно трябва да е така. Помпата си работи. Но става така, че това напрежение се губи. Когато не мога да запаля колата (помпата не се чува в такива моменти) аз по същия начин меря на вдигнат бутон и напрежението го има за някакво време и след това изчезва. И единствения начин да го върна е като принудително му вкарам напрежение примерно от габарита. Като карам известно време с напрежение от габарита, оригиналното на помпата се връща и тя отново заработва без проблем.Ето и клипче, ако е в помощ.Цъкнете тук!
      Fiat Bravo 1.8 16V 96'

      Коментар


        #18
        Колкото до това, че спира "+"-а след известно време е нормално, компа спира помпата ако не е запалена колата.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #19
          Аз говоря при контакт, че спира. Също така обясних за какво иде реч. Помпата спира да свирка, докато не й подам напрежение от габарита и не й чуя гласа отново. Карам 1-2 минути с принудителното напрежение от габарита и помпата заработва отново с нейното. И възможно ли е връзката когато колата е загряла и я угасиш от това да не иска да запали и нещо еку-то да спира тогава напрежението към помпата?
          Fiat Bravo 1.8 16V 96'

          Коментар


            #20
            qnkov написа:
            1.Аз говоря при контакт, че спира. Също така обясних за какво иде реч. Помпата спира да свирка, докато не й подам напрежение от габарита и не й чуя гласа отново. Карам 1-2 минути с принудителното напрежение от габарита и помпата заработва отново с нейното.2. И възможно ли е връзката когато колата е загряла и я угасиш от това да не иска да запали и нещо еку-то да спира тогава напрежението към помпата?
            1. Точно за това писах и аз, нормалното е даваш на контаткт и помпата тръгва след няколко секунди спира компа я изключва. 2. Съвсем ошашави публиката, има вариант в който датчика на коляновия вал да прекъсва при загряване и от там колата не пали, в този филм съм участвал. За целта можеш да го свалиш, закачаш го на мултицета и мериш съпротивлението, трябва да е някъде 870-920, загряваш го със сешоара и гледаш как реагира, ако е в ред стойността не трябва да се променя драстично, при мен започваше да расте и накрая прекъсваше, след изстиване пак се нормализира.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #21
              Това с габарита не го прави, подаване на ток през разни хлабави връзки в резервоара, гарантирано ще ти даде място в централните новини на националните медии Помпата при подаване на контакт заработва докато качи налягане и после спира, като това се контролира от компа на колата, при теб налягането на помпата се влия пряко то оборотите на мотора. Ще ти дам една идея просто следващия път като дадеш на контакт и не можеш да запалиш чукни с някое дърво по дъното на багажника и пак пробвай. ПОМПА СЕ ПРОБВА С ПОДАВАНЕ НА НАПРЕЖЕНИЕ САМО ПРИ ИЗВАДЕНА ПОМПА ОТ РЕЗЕРВОАРА
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Още нещо, имаш бушон и под волана долу мисля че беше 5 или 10 ампера, провери него, както и черната кутиика с релета пред акумолатора.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  Като не иска да пали, как иначе освен с габарита. Чукането вече е правено. Не е от това. Черната кутия проверена отдавна. Май имаше релета и некви яки бушони по спомен.А махането на помпата се опитвха веднъж. Тя уж завита като капак на буре, мъчих се, ритах, ама не. ;0NikMar ти най-вече ми взе вниманието. Казваш ,че на коляновия вал има датчик, който при загряване на колата може да ми прави тая работа с помпата? Ако имам проблем с тоя датчик, не трябва ли да имам и проблем с оборотите? Или не? Това си му е признака?Аз от началото казах, че всичко това се получи от един лек удар отпред на бронята, който получих. Възможно ли е този удар да е причинил тая грешка някъде?
                  Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                  Коментар


                    #24
                    А пробва ли да излупаш багажника с нещо дървено като не ще да попаде ток?
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      qnkov написа:
                      Като не иска да пали, как иначе освен с габарита. Чукането вече е правено. Не е от това. Черната кутия проверена отдавна. Май имаше релета и некви яки бушони по спомен.А махането на помпата се опитвха веднъж. Тя уж завита като капак на буре, мъчих се, ритах, ама не. ;0NikMar ти най-вече ми взе вниманието. Казваш ,че на коляновия вал има датчик, който при загряване на колата може да ми прави тая работа с помпата? Ако имам проблем с тоя датчик, не трябва ли да имам и проблем с оборотите? Или не? Това си му е признака?Аз от началото казах, че всичко това се получи от един лек удар отпред на бронята, който получих. Възможно ли е този удар да е причинил тая грешка някъде?
                      Това не влияе на оборотите, а на момента на подаване на искра към цилиндрите, той е индуктивен датчик и казва на компа да подаде "-" на бобината и тогава се получава искра, ако не работи няма палене. Ако той не работи компа спира и работата на помпата, когато ти подадеш "+" на помпата колата работи на авариен режим игнорирайки датчика. Направи процедурата която ти описах за да отхвърлиш или потвърдиш дефект в него, от нея най-пипкавото е да свалиш датчика. Не твърдя че е именно той, но е вариант, м/у другото защо не я закачиш на диагностика, там проблема в дачтика трябва да излезе ако съществува.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #26
                        bankov, имах предвид, че съм я чукал вече с дървено. NikMar, тука в моя град диагностиката, която имат за тоя автомобил, ми казаха, че не показва нищо - един вид е много бедна и няма всичко в нея за тая година и модел. Мисля да тествам подозренията си. Да оставя колата да вдигне до средата температурата и да я угася. И ако след примерно 1минутно изчакване не иска да запали (помпата не се чува) да съм г/д сигурен ли, че най-вероятно е този датчик?
                        Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                        Коментар


                          #27
                          Абе стига глупости с тоя датчик, ако е той, ако ще да и подаеш ток от улична лампа пак няма да запали. Ебаси сложната система има тая помпа, два бущона едно реле и един прекъсвач на маса. Прозвънете тая инсталация и вижте къде е проблема. Но ще ти кажа едно, няма вариант да пали с кабел от стопа и после сама да си оправя плюса, но има варинт като я запалиш по тоя начин от тръскането да се намества някоя хлабава връзка и помпата да тръгва.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            Открихме проблема. Човек разбиращ го откри де, за 5 лева. ;0Всичко е идвало от фабричната аларма на колата. Всичко е минавало през нея, а в нея е имало една нагорела букса. Човека отряза едни кабели под кората до краката ми, свърза ги с други, други изолира и засега проблем няма. Явно е това и се надявам да е това. А мерси на всички вкл. се в темата ми.
                            Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                            Коментар

                            Working...
                            X