Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не идва ток към помпата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не идва ток към помпата?

    Fiat bravo 1.8... Помпата работи. Подадох и напрежение и скимти, но не иска когато дам контакт. Бушоните и релетата са от дясно под жабката, нали? Бушоните са у ред, а релетата цъкат като давам контакт. Махам задните седалки, всичко е уред. Всичко започна след като един ме удари лекичко отпред. На 2-рото палене - дотам. Общо взето ми спука бронята само. Ама веднага след това запалих и тръгнах. Спрех за 3 минути и да запаля пак - на-най. Палеше на 2-3 завъртания и гаснеше. Мерих кабелите и маса идва, но не и напрежение.Грешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.org
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Има бутон намиращ се пред предна лява колонка в краката на шофьора.Натискаш и почва да пали.
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      Пробвах бутона. Той като го натиснеш не потъва или нещо. Постоянно го натискам и то прицъква нещо в него, но не иска да се чуе помпата като давам контакт... Все едно бутона е преебан, не мога да го разбера. Трябва ли да се чуе хубаво щрак като го натиснеш или точно така едно никакво цъкане да прави като го натискаш. Да не тоя бутон да е изкочил нагоре и един вид да му шибна един удар отгоре и да потъне отново?
      Fiat Bravo 1.8 16V 96'

      Коментар


        #4
        Разглоби го и го дай на късо. Предполагам че натискаш бутона под седалката не нещо друго
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          кола

          Бутона за да работи / да е на късо/ трябва да е натиснат и не излиза ако не се удари рязко като при ударама щом не свети кода НЕ би трябвало да е от негоЕ може да го извадиш има 2 винта Някъде другаде прави проблем
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Да, за бутона под седалката говорим. Силно ли трябва да го натиснеш или какво? Аз лесно ще отвия имбусите дето са там и ще го извадя. Не те разбрах за кода. Бях ударен да, запали колата тръгна и на следващото гасене, нямаше палене и при мерене няма ток към помпата.
            Fiat Bravo 1.8 16V 96'

            Коментар


              #7
              Хора, qnkov в първия си пост е написал, че маса ИМА. Стига с този бутон. Явно се губи +. Тръгва се по веригата от релето към помпата и ще се разбере къде е проблема.
              Stop giving directions, just say "Follow me."
              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

              Коментар


                #8
                Оправих нещата. Бутона просто се беше попрецакал и го оправих и всичко е ток, но пък друг проблем излезе... Явно от бутанията и опитите да запали колата, но пък се чува шум от цилиндрите някакъв. Ще пусна тема.
                Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                Коментар


                  #9
                  qnkov написа:
                  Оправих нещата. Бутона просто се беше попрецакал и го оправих...
                  Това е добре, но в началото си подал грешна информация. Добре че колегите не вярват на всичко написано.
                  qnkov написа:
                  ... Мерих кабелите и маса идва, но не и напрежение.
                  Stop giving directions, just say "Follow me."
                  Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                  Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                  Коментар


                    #10
                    Еми, при подаване на маса от кабела за помпата и напрежение от габарита, пробника ми светеше. Аз така разбирам, че масата ми я има.
                    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                    Коментар


                      #11
                      Явно е била бая тънка маса. :D
                      Stop giving directions, just say "Follow me."
                      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                      Коментар


                        #12
                        Отново ми се случи този проблем, без да съм удрян или нещо. Спирам колата и след това като се опитам да я запаля - нанай. Давам контакт и не чувам помпата. Веднага отивам кум бутона под седалката и не беше излезнал навън... Дигам го и го вкарам пак надолу и пак не иска да се чуе помпата. Сигурно си играх 50 пъти да го вдигам и натискам тоя бутон, докато накрая колата запали. Когато тръгнах да я паля помпата пак не се чуваше при контакт, но колата успя да запали и след това при другите вкл. на контакт помпата си издаваше звук? Какъв е проблема сега? Преебан бутон?Само да кажа, че и при 2-та пъти това ми се случва докато карам на резерва? Може ли да има нещо общо с това или не.
                        Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                        Коментар


                          #13
                          Е ми колега налей повечко гориво и ако се оправи ще търсим проблема в кошницата на помпата и маркучите.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            Сложи повече гориво да не свети резервата смени бутона или го дай на късо ако са нагорели пластинките докато си карал на мини резерва помпата се товари и кабелите и буксите нагоряват
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Един вид направо 2-та кабела дето влизат в бутона да ги вържа и да ги оставя така? Такъв бутон от къде мога да го купя нов? Не знам как да го запиша в нета да го търся.Edit; Днес не иска да ми запали пак колата. Ръчках тоя бутон, и не, не иска, помпата не се чува. Накрая 2-та кабела дето влизат в бутона ги отрязах и вързах един за друг и пак не... Отидох и подадох от габарита напрежение на помпата и тя си шуми, та запалих и колата, но махна ли кабелите приключва. Почнах да намеря всички бушони на ново, всичко си е ОК, релетата към помпата, бушоните там, всичко свети и цъка. Мерим с 12 волт пробник на кабелите към помпата - не, няма напрежение. Накрая с напрежение от габарита (един кабел с който взимам ток от габарита и съм го вързал за фазовия на помпата) колата си върна тока към помпата, а липсваше?! Един вид когато тя реши дава ток към помпата... Добре де, от къде идва това смешно нещо? Възможно ли е от релетата? Те цъкат, дори ги отварях, да не са лепнали, но не са. Кое може да се ебава така?>
                              Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                              Коментар

                              Working...
                              X