Здравейте колеги, имам Fiat Punto 1.2 16V 1999г. От скоро започна да губи ток от някъде, ходих при различни майстори и нищо. Проблемът се изразява в това, че след като сам спрял колата вечерта на сутринта, когато тръгвам за работа, завъртам ключа 1 път и край. Налага се всяка вечер да откачам клемата на акумулатора за да запали на сутринта. Ако на някого му се е случвало или има предположение моля да сподели.Благодаря предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто Mk1 1.2 16v 99г. губи токове
Collapse
X
-
Можеш да провериш от къде ти "изтича" тока по следния начин:Трябва ти мултицет и някой, който да следи стойностите, които показва мултицета. Откачаш клемата + от акумулатора и свързваш мултицета в режим 10А, като червената му сонда отива на + на акумулатора, а черната сонда на откачената клема (сиреч консумирания ток да минава през мултицета, който използваш като амперметър). Мултицета трябва да отчита сравнително голям консумиран ток. След това някой сваля кората на бушоните и почва да ги маха един по един, докато другия следи за консумацията. В момента в който консумацията спадне осезаемо след изваждането на някой бушон, то в тази верига има проблем. От там нататък търсиш къде е проблема.п.с. А случайно да имаш аларма?1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
-
Виж лампата и ако тя е ок пробвай да разкачиш алармата, да оставиш акумулатора закачен една вечер и да видиш, дали това решава проблема. Често алармите правят такива мизерии. Ако това не помогне пробвай това, което ти казах по - горе.1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар