значи незнам точно годината и защото на места пише 1996 97 98 и аз незнам на какво да вярвам но както и да е . Проблема ми е че правех пътуване от около 500 Км и пристигнах на мястото изгасих я и един приятел ме помоли да я преместя дадох на контакт изчаках инжекцията да издасне и завартях клучат но... уви не запали изгасих контакта и дадох пак и чух че бензиновата помпа не се чува и така проверих всичко помпата работи бубината и тя но колата не пали и закарах я в гараж да я проверят на компуар казаха ми че е от бъбината но тя си работи и вече се чудя какво да правя и за това реших да поискам помощ от вас . Ако някои има идеи от какво може да е умолявам ви да ми помогнете
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Имам сериозен проблем с fiat brava 1.6 16V 103 коня
Collapse
X
-
Е, като са ти казали в "гаража", че "бъбината" не е наред, защо си мислиш, че тя работи? Моят съвет е да дадеш малко повечко пари и да идеш в сериозен сервиз за Фиат, където да ти гиагностицират правилно колата и открият проблема със сигурност. Доколкото знам една бубина не е евтина, ако се изръсиш за нея и проблемът си остане... тогава, какво?Frontera Sport, X20SE март 1998
-
еми точно тва исках да кажа че не е от бобината пусках и ток работи си прави искра помпата също работи инжекцията и тя съмнява ме да е от компютъра... което ще рече ... старо желязо или нова кола както и да е просто ако някой е имал същия проблем ако може да драсне 2 реда .. и между другото гледах в един таит датчик запалване възможно ли е да е от него и къде се намира
Коментар
-
Re: Имам сериозен проблем с fiat brava 1.6 16V 103 коня
mitaka fr написа:значи незнам точно годината и защото на места пише 1996 97 98 и аз незнам на какво да вярвам но както и да е . Проблема ми е че правех пътуване от около 500 Км и пристигнах на мястото изгасих я и един приятел ме помоли да я преместя дадох на контакт изчаках инжекцията да издасне и завартях клучат но... уви не запали изгасих контакта и дадох пак и чух че бензиновата помпа не се чува и така проверих всичко помпата работи бубината и тя но колата не пали и закарах я в гараж да я проверят на компуар казаха ми че е от бъбината но тя си работи и вече се чудя какво да правя и за това реших да поискам помощ от вас . Ако някои има идеи от какво може да е умолявам ви да ми помогнете
Коментар
-
начи помпата сам я проверил там отпред до двигателя има 2 бушона като махна единия и трагва като го сложа и спира малко луда работа но така става начи и датчика за запалване си работи аз даже го смених но уви... авариния ключ работи проверил сам го и него само е тоя фазовия сензор тря да го видя но има и едно др. нещо като дам на контакт и изчакам да изгасне инжекциона и паля но само си варти не се запалва и след 3 секунди въртене светва лампата на инжециона. ох мн луда работа
Коментар
-
Re: колата не пали
kluchar написа:Да нее с код на ключа щото ако свети CODE е зле щото си далече иначе тук е 150 -200лв друго няма а може да е и кабела на стартера или акумулатор макар и да свети таблото
Коментар
-
Re: колата не пали
mitaka fr написа:не е от клуча тои си изгасва и кабелите не са просто неква грешка некаде и за тва може би маи трябва компутера да се смени .... и ше се опраи сичкоFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Re: колата не пали
Vladim написа:mitaka fr написа:не е от клуча тои си изгасва и кабелите не са просто неква грешка некаде и за тва може би маи трябва компутера да се смени .... и ше се опраи сичко
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар