Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Имам сериозен проблем с fiat brava 1.6 16V 103 коня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Имам сериозен проблем с fiat brava 1.6 16V 103 коня

    значи незнам точно годината и защото на места пише 1996 97 98 и аз незнам на какво да вярвам но както и да е . Проблема ми е че правех пътуване от около 500 Км и пристигнах на мястото изгасих я и един приятел ме помоли да я преместя дадох на контакт изчаках инжекцията да издасне и завартях клучат но... уви не запали изгасих контакта и дадох пак и чух че бензиновата помпа не се чува и така проверих всичко помпата работи бубината и тя но колата не пали и закарах я в гараж да я проверят на компуар казаха ми че е от бъбината но тя си работи и вече се чудя какво да правя и за това реших да поискам помощ от вас . Ако някои има идеи от какво може да е умолявам ви да ми помогнете

    #2
    Е, като са ти казали в "гаража", че "бъбината" не е наред, защо си мислиш, че тя работи? Моят съвет е да дадеш малко повечко пари и да идеш в сериозен сервиз за Фиат, където да ти гиагностицират правилно колата и открият проблема със сигурност. Доколкото знам една бубина не е евтина, ако се изръсиш за нея и проблемът си остане... тогава, какво?
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      еми точно тва исках да кажа че не е от бобината пусках и ток работи си прави искра помпата също работи инжекцията и тя съмнява ме да е от компютъра... което ще рече ... старо желязо или нова кола както и да е просто ако някой е имал същия проблем ако може да драсне 2 реда .. и между другото гледах в един таит датчик запалване възможно ли е да е от него и къде се намира
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        Re: Имам сериозен проблем с fiat brava 1.6 16V 103 коня

        mitaka fr написа:
        значи незнам точно годината и защото на места пише 1996 97 98 и аз незнам на какво да вярвам но както и да е . Проблема ми е че правех пътуване от около 500 Км и пристигнах на мястото изгасих я и един приятел ме помоли да я преместя дадох на контакт изчаках инжекцията да издасне и завартях клучат но... уви не запали изгасих контакта и дадох пак и чух че бензиновата помпа не се чува и така проверих всичко помпата работи бубината и тя но колата не пали и закарах я в гараж да я проверят на компуар казаха ми че е от бъбината но тя си работи и вече се чудя какво да правя и за това реших да поискам помощ от вас . Ако някои има идеи от какво може да е умолявам ви да ми помогнете
        Не разбрах помпата как работи, дали като окъсяваш релето и или я пробваш с подаването на напрежение съвсем отделно?Но в твоя случай хронологията е следната:Проверка на аварийния ключ под седалката - натиска се!Проверка на датчика на запалване - 700-800 ома е съпротивленето му и се намира отпред на щайбата на коляновия вал, а куплунга е под смукат. тръбиИ трето , най-сложното, което се проверява по-лесно със скенер / кодочетец / е фазовия сензор - на зъбното колело на смук. вал

        Коментар


          #5
          колата не пали

          Да не е с код на ключа щото ако свети CODE е зле щото си далече иначе тук е 150 -200лв друго няма, а може да е и кабела на стартера или акумолатор макар и да свети таблото.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            начи помпата сам я проверил там отпред до двигателя има 2 бушона като махна единия и трагва като го сложа и спира малко луда работа но така става начи и датчика за запалване си работи аз даже го смених но уви... авариния ключ работи проверил сам го и него само е тоя фазовия сензор тря да го видя но има и едно др. нещо като дам на контакт и изчакам да изгасне инжекциона и паля но само си варти не се запалва и след 3 секунди въртене светва лампата на инжециона. ох мн луда работа

            Коментар


              #7
              Re: колата не пали

              kluchar написа:
              Да нее с код на ключа щото ако свети CODE е зле щото си далече иначе тук е 150 -200лв друго няма а може да е и кабела на стартера или акумулатор макар и да свети таблото
              не е от клуча тои си изгасва и кабелите не са просто неква грешка некаде и за тва може би маи трябва компутера да се смени .... и ше се опраи сичко

              Коментар


                #8
                а възможно ли е да е от МАP - сензор ?

                Коментар


                  #9
                  Re: колата не пали

                  mitaka fr написа:
                  не е от клуча тои си изгасва и кабелите не са просто неква грешка некаде и за тва може би маи трябва компутера да се смени .... и ше се опраи сичко
                  Колега... немаш ли буква Ю и Й на компутера? P.S. Вазможно се пише "възможно"!
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    Re: колата не пали

                    Vladim написа:
                    mitaka fr написа:
                    не е от клуча тои си изгасва и кабелите не са просто неква грешка некаде и за тва може би маи трябва компутера да се смени .... и ше се опраи сичко
                    Колега... немаш ли буква Ю и Й на компутера? P.S. Вазможно се пише "възможно"!
                    хахаха ами имам аз ама не съм свикнал да пиша на кирилица и за това както и да е нали се разбираме...

                    Коментар


                      #11
                      искам и да попитам начи до МАP - сензора има 2 бушончета единият е 15 а др-я е 5. Като изкарам тоя който е 5 ампера и колата е на контакт се включва бензиновата помпа и тогава ми идва и ток кам бубината тва според мен ще рече че проблема не е в ЕКУ-то ами некаде некво реле как мислите?
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #12
                        Не мога да ти отговоря, но мога да те попитам нещо! С какво боядиса кабелите и въздухозаборника? Таз синя боица, каква е?
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Vladim написа:
                          Не мога да ти отговоря, но мога да те попитам нещо! С какво боядиса кабелите и въздухозаборника? Таз синя боица, каква е?
                          хех ти май само забележки правиш ... ем каква да е спрей... син

                          Коментар


                            #14
                            да да..я дай повече инфо за тоя спрей..марка и от къде го взе..а за проблема нямам компетенцията да помагам..

                            Коментар


                              #15
                              diyan123 написа:
                              да да..я дай повече инфо за тоя спрей..марка и от къде го взе..а за проблема нямам компетенцията да помагам..
                              чек ся вие шегувате ли се смене или...? наи обикновен син металик спрей нищо особено...

                              Коментар

                              Working...
                              X