Влезе ми една муха в главата след като купихме Бравата на сина. Предишния собственик й сложил едни много симпатични халогенчета на бронята, та и аз май че се запалих, та въпросите ми са:1. Къде да търся релето за тях, ако въобще е монтирано, ако не е да го сложа, ясно е че ще е някъде около блока на бушоните, но точно къде му е мястото.2 .Окабеляването се надявам да е стандартно, т.е. да е опроводено всичко и само да ги подкача. 3. При заводските халогени как е свързването, т.е. кога можеш да ги пуснеш - само с габарити - само на къси - само със задните габарити за мъгла - или когато си пожелаешнай-лесно е да ги скача със задните, а ако има заводско окабеляване трябва само да монтирам ключа и евентуално релето.На времето си спомням, че по закон бяха само с къси, сега не съм търсил.Та на сина са нещо такова http://eftini.com/universalni-haloge...l?cPath=12_744 , а аз намерих и тези http://www.paoloauto.com/Bulgarian/I...alogeni-090-b/ , тук ги намерих първите на 14 лв., а вторите на 12 лв. Разликата е във формата и че първите имат нещо като лупа в средата.и 4. въпрос дали да се заема по въпроса и кои да си купя. Монтажа не ми е проблем, разбирам нещичко и от жички, и на последно място не искам да инвестирам по-големи суми за тях.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко въпроси за халогенните фарове
Collapse
X
-
Намерих схемата на свръзване, така е както писа benzol, но за да не се лутам някой знае ли къде е това реле 37, от друга страна, ако не сложа стандартен бутон /на моята липсва/ и ги скача към бутона за задните габарити за мъгла, т.е. ключа В и D ще са едно и въпросът ще е решен, пък и нали са за мъгла значи и отпред и отзад като светнат няма проблем. Ето я схематаFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Би трябвало да е зад жабката. Махаш жабката и зад нея има едно табло с релета. Там по принцип седи това за халогените.Fiat Bravo 1.6 16V '99
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09
Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
------------------------------------------------------------
Безсмъртен съм до доказване на противното, а след това няма да ме засяга!
Коментар
-
Ники, релето принципно е на самата конзола с бутоните, намери си друга конзола с бутоните и намери темата където Оги обясняваше как се свързваха халогените.Абе я прочети тука и ще се оправиш, поне съм сигурен че знаеш от коя страна се хваща отверката http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=96878Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Ники, релето принципно е на самата конзола с бутоните, намери си друга конзола с бутоните и намери темата където Оги обясняваше как се свързваха халогените.Абе я прочети тука и ще се оправиш, поне съм сигурен че знаеш от коя страна се хваща отверката http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=96878FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Едно допълнение след окончателното монтиране на броня и халогени. Всяка броня за Брава е предвидена за поставяне на халогени, има си ушите за захващане и очертано къде да се изреже, НО трябва да внимавате с рязането, оказа се че нужното изрязване е по-малко от очертаното. Другото е за окабеляването, то стига до жабката и там се намира в един бял 4 пинов куплунг /номер 32 на снимкката по-горе/ с червен-постояннен плюс идваш от бушон 30 А над таблото с бушоните, кафяв-за халогените излиза в купето на двигателя в ляво и жълт кабел-свързан с габарита за + на намотката на релето. На моето окабеляване липсваше само четвъртия кабел който дава минус на намотката на релето от бутона. Използвайки наличното и малко доработка, рязнахме куплунга и монтирахме там релето, като добавихме и един бушон 10 А . За Брава ТД100 EL /не съм сигурен за EL, тъй като липсва табелката/ 1998 г. се оказа, че големия куплунг е различен. както и окабеляването на малкия, на всичкото отгоре след монтажа на бутон, 2 свето диода, 2 съпротиви и един диод, които липсваха на панела всичко си тръгна без други интервенции, тя имала всичко останало и на кафевия кабел се получи захранването. Неможахме да намерим схема на конзолата за нея.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Рекох да се похваля какво сътворихме с голямата разправия по пишман майстори за ремонт на бронята и пробиване на отворите за халогените, и накрая с направи си сам какво се получи, вече съм с монтирани и работещи халогени. Следва ремонт на старата броня, този път 100% направи си сам и ще стои за резерв.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар