Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на клаксон на Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на клаксон на Стило

    Здравейте колеги,трябва да си сменя клаксона, че моят изгоря. Имам два въпроса:1. Как най-лесно и бързо да стигна до него без да разглабям цялата предница 2. Предлагат ми клаксон от Брава, дали ще мога да го сложа на СтилотоБлагодаря предварително.Поздрави,

    #2
    Re: Смяна на клаксон на Стило

    fotop написа:
    Здравейте колеги,трябва да си сменя клаксона, че моят изгоря. Имам два въпроса:1. Как най-лесно и бързо да стигна до него без да разглабям цялата предница 2. Предлагат ми клаксон от Брава, дали ще мога да го сложа на СтилотоБлагодаря предварително.Поздрави,
    Какво му е на твоя?т.е. как изгоря?
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      Re: Смяна на клаксон на Стило

      kiselo написа:
      fotop написа:
      Здравейте колеги,трябва да си сменя клаксона, че моят изгоря. Имам два въпроса:1. Как най-лесно и бързо да стигна до него без да разглабям цялата предница 2. Предлагат ми клаксон от Брава, дали ще мога да го сложа на СтилотоБлагодаря предварително.Поздрави,
      Какво му е на твоя?т.е. как изгоря?
      Незнам, явно му е дошъл края Сега сум с една свирка на скутерче , обаче е много слаба.Ако махна акумолатора ще мога ли да го стигна и да го сменя

      Коментар


        #4
        Мисля, че тук е мястото да споделя и аз за моя проблем. От няколко дена съм собственик на Стило 1,9 Мултиджет 88кВ. При първоначалният преглед в КАТ разбрах, че не работи клаксонът. И естествено БГ "пъдарят" ми каза да си го оправя там на място. Час и половина се мъчих да установя проблема, но не успях. В крайна сметка минах и без клаксон, но все пак трябва да го оправя. Това което съм проверил е всички предпазители под волана отдолу в ляво. И предпазителите при акумулатора. Дори размених местата на релето за клаксона с друго от същия тип. Но нямаше ефект. На слух чувам да цъка микроключето на самия волан, но реле не чувам нито в купето , нито в отсека на двигателя. Затова си мисля , че тромбите са ОК. Най вероятно не достига напрежение от волана до релето за клаксона. Пиша тук ако някой може да ми даде схема по която да гледам и да проследя веригата за клаксона.
        Или колкото може по-кратко, или колко може по-приятно.

        Коментар


          #5
          Здрасти колега...

          pkmitko написа:
          Мисля, че тук е мястото да споделя и аз за моя проблем. От няколко дена съм собственик на Стило 1,9 Мултиджет Пиша тук ако някой може да ми даде схема по която да гледам и да проследя веригата за клаксона.
          Отново препратка към колегите в чужбина As the horn isn’t used very often in this country, it more often just needs striking with a small hammer to dislodge crud in the horn internal contacts. Not so easy to get at though as it’s behind the front bumper.С една дума казват да се почукне с нещо по клаксона та белким тръгне.Успех
          Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
          Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

          Коментар


            #6
            кола

            Някъде тук трябва да е в бронятаили Като извадиш малката част на одкалника трябва да севида от двете страниhttp://www.fiatforum.com/cinquecento...gon-lol-3.html
            Прикачени файлове
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Благодаря на всички за отзивите. Разглобих волана и корите около него. Оказа се най-лесният вариант. Буксата при предпазителите се беше откачила. Сега вече работи клаксонът и грешката с аербега също изчезна. :D :P
              Или колкото може по-кратко, или колко може по-приятно.

              Коментар


                #8
                pkmitko написа:
                Благодаря на всички за отзивите. Разглобих волана и корите около него. Оказа се най-лесният вариант. Буксата при предпазителите се беше откачила. Сега вече работи клаксонът и грешката с аербега също изчезна. :D :P
                Я направи една снимка на буксата че и моя не работи,всичко др е проверено само волана ме е страх да разглобя заради Бега.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #9
                  cs_aleksandar написа:
                  pkmitko написа:
                  Благодаря на всички за отзивите. Разглобих волана и корите около него. Оказа се най-лесният вариант. Буксата при предпазителите се беше откачила. Сега вече работи клаксонът и грешката с аербега също изчезна. :D :P
                  Я направи една снимка на буксата че и моя не работи,всичко др е проверено само волана ме е страх да разглобя заради Бега.
                  Няма страшно, дай на контакт и ходи да ритнеш силно предната броня, после си работи на спокойствие
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    cs_aleksandar написа:
                    pkmitko написа:
                    Благодаря на всички за отзивите. Разглобих волана и корите около него. Оказа се най-лесният вариант. Буксата при предпазителите се беше откачила. Сега вече работи клаксонът и грешката с аербега също изчезна. :D :P
                    Я направи една снимка на буксата че и моя не работи,всичко др е проверено само волана ме е страх да разглобя заради Бега.
                    Няма проблем да направя снимка. Но съм в командировка до края на седмицата. Когато се прибера ще я снимам буксата. Колкото до aerbag-а не се притеснявай да го свалиш. Става с развиването на 4 винта на волана. Посоката им на навиване е срещу шофьора. Т.е. от таблото към сеалката. След което се сваля въздушната възглавница, която натискаш с ръка за да сработят 3 контакта за клаксона. За да свалиш възглавницата трябва да откачиш двете букси (едната е зелена, другата жълта ако не бъркам). Тогава се открива и буксата за клаксона (бяла на цвят). Трите контакта на клаксона са свързани на една букса. Всъщност за да достигнеш до буксата на клаксона не е необходимо да разкачаш aerbag-a. а самао да го освободиш от 4-те му винта. Успех до петък. След което пращам снимки.
                    Или колкото може по-кратко, или колко може по-приятно.

                    Коментар


                      #11
                      ето ви снимка на кабелитес червено кръгче е буксата на Клаксонаснимката е взета от тази тема
                      Прикачени файлове
                      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                      Коментар


                        #12
                        Аз лично най-лесно го смених, бъркайки през и под бронята отпред отдясно, от там се вижда. Трябва ключ ти 10. И при мен беше изгорял.Не е лошо да имаш помощник да ти държи контра, защото има навика да се върти около болта си.И между другото, при италианеца са по 5 лева.
                        Lancia Thesis 2.4 20V LPG 2003 г.
                        Peugeot 3008 1.6 HDI 120 2018 г.

                        Коментар


                          #13
                          Колеги, колата беше при майстора за смяна на предни дискове и биалети. След като я взех, не ми работеше клаксона. Майсторът каза, че той няма нищо общо, ама аз не вярвам много на такива съвпадения. Възможно ли е нещо да е разкачил и къде точно да проверя? Предпазителят го проверих - здрав е.

                          Коментар


                            #14
                            виж тромбите. те са под десния фар. Най вероятно е бутнал буксите с подкалника.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Да. Намерих я къде е. Извадих казанчето за течността за чистачки и така отгоре стигнах до нея. Буксата си беше закачена, въпреки това пробвах да я донаместя. Отделно самата тромба отнесе малко бой. И клаксона се оправи. Поне засега. Доволен съм, въпреки че и малко притеснен, че може пак да ме изненада. Явно нещо не бива.

                              Коментар

                              Working...
                              X