Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с диагностика на Magneti Marelli IAW 49F

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с диагностика на Magneti Marelli IAW 49F

    Проблема е следния:Колата ми е Ланчия Делта 1.6 16 103кс 1997, ECU: Magneti Marelli IAW 49F. Кабела ми е VAG COM 409.1 + отделно преход към 3 пинов куплунг.По никакъв начин не мога да направя връзка с FiatEcuScan (MultiEcuScan). Със същия кабел,компютър, софтуер, всичко 1:1 нямам проблеми с Фиат Мареа, същия мотор и ECU, 1999г. Единственатаразлика е, че на 3 пиновия куплунг на Фиата има 2 кабела, а на моята са 3. Със същата комбинация от кабел, софтуер, компютър се свързвам без проблеми с Lancia Kappa 2000 155к.с. 1999г., при нея пак кабелчетата на буксата са 2??? Пробвах и с Elm327 и пак нищо. Проблема гарантирано не е в Ланчията, защото с тестер на Бош се свързва без проблеми.Просто вече не знам какво да мисля..... Ако някой има някакви идеи или се е сблъсквал с подобенпроблем, моля за съвет. Пуснах темата в Ланчия форума, но там нямаше особено полезни мнения, моля ви ако някой се сблъсквал с подобен проблем, да сподели. Последно купих VAG 12.12, но с него не иска да сработи Multiecuscan-a.

    #2
    Да не е изгоряло ЕКУ-то?Също и бушоните огледай, но не знам те дали имат общо.Напиши какъв е проблема с марата.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      M5kov написа:
      Да не е изгоряло ЕКУ-то?Също и бушоните огледай, но не знам те дали имат общо.Напиши какъв е проблема с марата.
      С тестер Бош няма проблеми. На Мареата със същото ECU има 2 кабела на буксата, на тая има 3 и не се свързва.

      Коментар


        #4
        Проблема е в теб а не в техниката. Избираш грешна кола- трябва да избереш "делта 98 - 1.6 16V" Това при условие че си с комп 49F.
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          кола

          Има модел в програмата LanciaDelta ’961.6 16V Magneti Marelli IAW 1AF Injection (1.6 16V) |INFO|DTC|PRM|ACT| KLOBDKey 3-PinBosch ABS 5.3 |INFO|DTC|PRM|ACT| KLOBDKey 3-PinLanciaDelta ’981.6 16V Magneti Marelli IAW 49F Injection (1.6) |INFO|DTC|PRM|ACT|ADJ| KLELMOBDKey 3-PinBosch ABS 5.3 |INFO|DTC|PRM|ACT| KLOBD Key 3-Pin
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Избирам каквото трябва, пробвах и де що има други модели с 49F - нищо

            Коментар


              #7
              След като на делтата буксата е с 3 кабела ,пробвай да размениш местата , на левия и десния, средния трябва да е маса.На Мареа с еку Iaw 49f Кабелите са два маса в средата и К линия в дясно.При теб може би К линията е в ляво. Само предположение. Даже аз на твое място бих махнал 3 пиновия преход и директно от ваг кома 7 краче мисля че К, и 5 мисля че е маса

              Коментар


                #8
                Първо на всичко изключено виж на трипиновия конектор средното ли е маса(-). След това провери на някой от пиновете да не идва 12 волта. Не трябва да има. Пробвай да размениш местата на двата крайни. Пускаш ли +12 към кабела? Друго не се сещам....П.П. колегата ме е изпреварил
                kiriluz1 написа:
                ....... бих махнал 3 пиновия преход и директно от ваг кома 7 краче мисля че К, и 5 мисля че е маса
                Трябват +12 в.
                Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                Коментар


                  #9
                  Пускам 12В, средния пин е маса, проверил съм. Освен да пробвам с размяна на К-L линиите... няма логика, но все пак..... и аз не знам какво да мисля вече.Смених местата на K и L пак нищо

                  Коментар


                    #10
                    Сигурен ли си че е 49ф? 97 г би трябвало да е 1аф и се вързва с К и Л линия
                    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                    Коментар


                      #11
                      Еми на него черно на бяло така пише

                      Коментар


                        #12
                        Сега прочетох внимателно темата -или не е 49Ф или закачаш грешна букса (49Ф е с 2 кабела) Ако не стане вместо "свържи" натисни "сканирай" да видиш какво ще излезе.
                        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                        Коментар


                          #13
                          Ами пробвах и на "Сканирай" - пак нищо

                          Коментар


                            #14
                            При мен на левия ботуш са три букси, за абс за двг и за аларма. Единствено за алармата е с три кабела, разгледай внимателно дали наистина се закачаш на правилната букса. Другия вариант е да намериш пинаута на 49ф (някъде го имам) и директно там да се вързваш.

                            Коментар


                              #15
                              Буксата гарантирано е правилната - едно време работех в автосрвиз и точно на нея с тестера там се връзвах....

                              Коментар

                              Working...
                              X