Сложих акумулатора зареден до 12,8V.Почистих и смазах масите по колата и клемите на акумулатора.По време на паленето напрежението падна до 10,7V.Без натоварване и на обороти държи 13,7V.С натоварване-фарове, климатик на max- на обороти пада до 12,5V и продължава да пада.На обороти зарежда и поддържа 13,8V.В крайна сметка колата в момента пали нормално, но остана грешката ABS failure и brake lamp failure.Последната се появява от време на време незнайно защо.По интересно ми е защо остана грешката на ABS?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Внезапен проблем след смяна на крушка
Collapse
X
-
ssamm2 написа:Сложих акумулатора зареден до 12,8V.Почистих и смазах масите по колата и клемите на акумулатора.По време на паленето напрежението падна до 10,7V.Без натоварване и на обороти държи 13,7V.С натоварване-фарове, климатик на max- на обороти пада до 12,5V и продължава да пада.На обороти зарежда и поддържа 13,8V.В крайна сметка колата в момента пали нормално, но остана грешката ABS failure и brake lamp failure.Последната се появява от време на време незнайно защо.По интересно ми е защо остана грешката на ABS?Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар