Здравейте.Сменях предна лява крушка за светлините, стандартно-със сваляне на гумата. Моторчетата за регулиране на фаровете също не работят-и тях свалих.След това опитах да запаля колата, но се получи ето това: https://www.youtube.com/watch?v=4JpH...ature=youtu.beПри свалено ляво моторче на фаровете и сменена крушка пробвах дали свети крушката и нямаше такъв проблем.Разкачих акумулатора.Клемите бяха здраво стегнати. Напрежение на акумулатора със сложени клеми-11,8V, а със свалени-12,03V. Сигурно съм направил нещо без да искам, но какво?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Внезапен проблем след смяна на крушка
Collapse
X
-
Извадих клемата на сменената крушка, почистих и стегнах клемите на акумулатора, масите са добре стегнати, но пак същия проблем.При опит да се запали се чува се едно постоянно "чаткане" от кутийката захваната за ламарината в средата на двигателния отсек /съжалявам че не знам точно какво е/.STILO 115 MULTIWAGON 2003
Коментар
-
На Бравата имах такъв проблем. Оказа се клемата на акумулатора, прегледай ги добре, защото моята на - беше уж стегната, но не правеше хубав контакт. Виж старателно, да не си дал нещо на късоFiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Сега се сетих като видях клипчето че и при мен това правеше когато ме изненада с умрял акумулатор, който карах 4 години, с нея го взех, а колко годишен е бил само той си знае! Имаше около 10В напрежение, при тебе на 12 да не иска малко е съмнително, провериха ли ти алтернатора дали зарежда добре?
Коментар
-
BO написа:ssamm2 написа:Проблема е решен.Оказа се слаб акумулатор.12,5V напрежение не стигат за тази кола.Благодаря на отзовалите се.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=XP0Cddj8e6g;) Не е от слаб акумолатор... и при мен се беше появил подобен проблем. Реши се след като почистих почти всички букси около двигателя кофти маса някъде...всъщност и аз по същото време бях свалял моторчетата на фаровете и мислех, че имат нещо общо, но дали?!?Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Грешката е моя, не е 12,5, а 12,05V.При даване на контакт напрежението падна до 7-8V.Масите бяха замерени и нямаше проблем.Подадох ток от друг автомобил, запали нормално, но остана да свети само грешка на ABS.При пуснати фарове и около 3000 оборота зарежда до 13,8V.Акумулатора е свален и се зарежда.След малко го слагам и ще пиша за резултата.Колата е купена с този акумулатор преди три години.Не е зареждан до сега.Вчера видях, че е 62Ah.STILO 115 MULTIWAGON 2003
Коментар
-
ssamm2 написа:Грешката е моя, не е 12,5, а 12,05V.При даване на контакт напрежението падна до 7-8V.Масите бяха замерени и нямаше проблем.Подадох ток от друг автомобил и остана да свети само грешка на ABS.Акумулатора е свален и се зарежда.След малко го слагам и ще пиша за резултата.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар