Пали без проблем, поддържа обороти, но не може да се изфорсира и глъхне при натискане на педала.С газов инжекцион Фобос е и на газ работи нормално, но докато прехвърли е трагедия.Колегите, да кажете нещо за следните грешки, които записва машинката:1: P0340 - Camshaft position sensor2: U1602 - Линия CAN3: c - PreCat. Mixture adjustment status4: P0500 - Сигнал за скорост на автомобила - километража не работи.5: P1172 - Корекция на горивната смес (мултипликативна)6: P1325 - Детонационен сензорМоже ли от газта да идват грешки 3 и 5 и от къде да започна.Адаптация на ЕКУ-то дали ще помогне? И малко любопитни данни:Километраж: 106609,8 Брой превишавания на макс. обороти на двигателя: 255 Време на работа на двигателя при макс. режим: 1381 сМакс. режим на двигателя: 10200 об.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 2 1.2 16v грешки
Collapse
X
-
emzo написа:Уфф мама миа и как я купихте таз кола ?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
S_BANKOV написа:Тая кола почва све повече и повече да ми харесва"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Да именно защото работи добре на газ, а не и на бензин проблема може да е в предверение на работата. Много често се прави умишлено, а много често се случва когато два и повече пъти се зацепи по белези, така всеки път мърда с половин зъб напред. Провери буксата на датчика на коляновия вал дали не е омаслена и от там да проминя съпротивлението и заради това да е записала грешка. Детонационния датчик най вероятно е заминал заради грешна смес и детонации във всмукателния колектор, би трябвало да е някъде на него. Иначе за скоростомера провери привода при СК, сигурно е скъсан.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Добри насоки като за начало Ще ви държа в течение :DДа добавя, че може би има подобрение след адаптацията. Сега я покарах малко на бензин, има си глъхнене, но се движи. Трябва да я пробвам студена.Датчика на коляновия вал го загледах отгоре-отгоре и ми се видя мръсничък. Ще го лъсна със спрейче в Събота.А къде по дяволите се намира детонационния датчик, че гледах ама не излиза..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Да си отговоря на предния въпрос за детонационния датчик:Отвива се с ключ 13 или за по-удобно с малка тресчотка отгоре, откъм ангренажа и чрез напипване, понеже почти не се вижда при оборудван двигател.Смених привода на километража, зачистих със спрей датчика, ама пак неще да тръгне.Май ще търся и датчик, но той поне лесно се сваля и слага за пробата, но за сметка на това си е цифра...Пръсках всички букси, които видях със спрей, ама проблема с CAN линията си остана.Не ми остана време да чистя датчика на коляновия вал, но ме увериха, че ангренажа е зацепен правилно."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Добри насоки като за начало Ще ви държа в течение :DДа добавя, че може би има подобрение след адаптацията. Сега я покарах малко на бензин, има си глъхнене, но се движи. Трябва да я пробвам студена.Датчика на коляновия вал го загледах отгоре-отгоре и ми се видя мръсничък. Ще го лъсна със спрейче в Събота.А къде по дяволите се намира детонационния датчик, че гледах ама не излиза...Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Тц, няма как да мина 200 км на бензин, понеже не иска да върви и забива муцуна като се увеличи натоварването.Подозирам, че това го прави заради детонационния датчик. Като го сменя ще повторя процедурата и дано тръгне."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Да не би компютъра да влиза в някакъв сервизен режим и затова да забива муцуната? Водя се от тоя проблем с CAN буса. Ако не се оправи от друго, провери кабелите към ЕКУ-то, дето казва ключаря. Вярно, че е играчка, ама може някой да не дава контакт и да вкара компютъра в нивата. Поне масата виж как е.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Ба ли го къде влиза :DЧетох, че тоя датчик при отчитане на детонация праща сигнал на ЕКУ да коригира предварения, закъснения и числата от тотото...За това ми се ще проблема да е в него, а не в някоя кофти връзка, че няма намиране.Я препоръчайте някой хубав спрей за почистване, дето да може да ми свали и кожата от ръцете, че този моя нещо му нямам доверие. Прилича ми на водка под налягане..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Е, тя масата на ЕКУ-то трябва да е очевидна.Относно спрейовете, експертния съвет се обедини около тия сниманите в средата на страницата: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...F1%EF%F0%E5%E9браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Масата предната седмица я свалях за адаптацията и към клемата няма проблеми. Трябва да видя към купето как е положението.Явно ще се прави нова адаптация и труден бензинов пробег..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар