Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 2 1.2 16v грешки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto 2 1.2 16v грешки

    Пали без проблем, поддържа обороти, но не може да се изфорсира и глъхне при натискане на педала.С газов инжекцион Фобос е и на газ работи нормално, но докато прехвърли е трагедия.Колегите, да кажете нещо за следните грешки, които записва машинката:1: P0340 - Camshaft position sensor2: U1602 - Линия CAN3: c - PreCat. Mixture adjustment status4: P0500 - Сигнал за скорост на автомобила - километража не работи.5: P1172 - Корекция на горивната смес (мултипликативна)6: P1325 - Детонационен сензорМоже ли от газта да идват грешки 3 и 5 и от къде да започна.Адаптация на ЕКУ-то дали ще помогне? И малко любопитни данни:Километраж: 106609,8 Брой превишавания на макс. обороти на двигателя: 255 Време на работа на двигателя при макс. режим: 1381 сМакс. режим на двигателя: 10200 об.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    #2
    Уфф мама миа и как я купихте таз кола ?Верен бил лафа, че за всеки влак си има пътници.Почваш с ресет на адаптацията, оправяш работата на бензин и отиваш при газаджия да настрои уредбата.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      Уфф мама миа и как я купихте таз кола ?
      С мерак и липса на диагностика...Като цяло все на хоби коли случвам :DДа добавя, че тези грешки ги трих и след изтриването остават активни само 1 и 2. Другите се появяват на по-късен етап.Дръпнах преди малко минуса на акумулатора и сутринта ще я адаптирам.Трябва да си купя ЕЛМ
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        кола

        Като казват майсторите гора от грешки виж буксите при ECU Дроселовата клапа и педала
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Тая кола почва све повече и повече да ми харесва Почни с проверка на зацепването, и три датчика. Другото после.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            Тая кола почва све повече и повече да ми харесва
            Нали, и на мен така, а като гледам и за теб може да има работа след време Днес направих адаптацията, ама файда йок, на бензин пак забива муцуна, но си държи стабилни обороти на празен ход.Казваш зацепването, щом работи добре на газ дали може да има проблем там? Сега и врътнах 50 км. - никакви проблеми.Днес ще я карам за смяна на ангренажа, ама не съм сигурен, че пича има пети...Датчика на коляновия вал, ако е прецакан, колата няма да пали - нали?Детонационния датчик дали е съвместим с такъв от 1.2 60 к.с., че май има едно наблизо? Мисля от него да започна.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              Да именно защото работи добре на газ, а не и на бензин проблема може да е в предверение на работата. Много често се прави умишлено, а много често се случва когато два и повече пъти се зацепи по белези, така всеки път мърда с половин зъб напред. Провери буксата на датчика на коляновия вал дали не е омаслена и от там да проминя съпротивлението и заради това да е записала грешка. Детонационния датчик най вероятно е заминал заради грешна смес и детонации във всмукателния колектор, би трябвало да е някъде на него. Иначе за скоростомера провери привода при СК, сигурно е скъсан.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Добри насоки като за начало Ще ви държа в течение :DДа добавя, че може би има подобрение след адаптацията. Сега я покарах малко на бензин, има си глъхнене, но се движи. Трябва да я пробвам студена.Датчика на коляновия вал го загледах отгоре-отгоре и ми се видя мръсничък. Ще го лъсна със спрейче в Събота.А къде по дяволите се намира детонационния датчик, че гледах ама не излиза...
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Да си отговоря на предния въпрос за детонационния датчик:Отвива се с ключ 13 или за по-удобно с малка тресчотка отгоре, откъм ангренажа и чрез напипване, понеже почти не се вижда при оборудван двигател.Смених привода на километража, зачистих със спрей датчика, ама пак неще да тръгне.Май ще търся и датчик, но той поне лесно се сваля и слага за пробата, но за сметка на това си е цифра...Пръсках всички букси, които видях със спрей, ама проблема с CAN линията си остана.Не ми остана време да чистя датчика на коляновия вал, но ме увериха, че ангренажа е зацепен правилно.
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    M5kov написа:
                    Добри насоки като за начало Ще ви държа в течение :DДа добавя, че може би има подобрение след адаптацията. Сега я покарах малко на бензин, има си глъхнене, но се движи. Трябва да я пробвам студена.Датчика на коляновия вал го загледах отгоре-отгоре и ми се видя мръсничък. Ще го лъсна със спрейче в Събота.А къде по дяволите се намира детонационния датчик, че гледах ама не излиза...
                    То беше хубаво след адаптацията,да я оставиш да поработи на място докато пусне перка,после поне едно 200 км. само на бенз,и както каза Емо,ако се оправи тичай при газаджиите да си оправят насирането.
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #11
                      Тц, няма как да мина 200 км на бензин, понеже не иска да върви и забива муцуна като се увеличи натоварването.Подозирам, че това го прави заради детонационния датчик. Като го сменя ще повторя процедурата и дано тръгне.
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #12
                        Да не би компютъра да влиза в някакъв сервизен режим и затова да забива муцуната? Водя се от тоя проблем с CAN буса. Ако не се оправи от друго, провери кабелите към ЕКУ-то, дето казва ключаря. Вярно, че е играчка, ама може някой да не дава контакт и да вкара компютъра в нивата. Поне масата виж как е.
                        браво 1,6/90 - 09 г.

                        Коментар


                          #13
                          Ба ли го къде влиза :DЧетох, че тоя датчик при отчитане на детонация праща сигнал на ЕКУ да коригира предварения, закъснения и числата от тотото...За това ми се ще проблема да е в него, а не в някоя кофти връзка, че няма намиране.Я препоръчайте някой хубав спрей за почистване, дето да може да ми свали и кожата от ръцете, че този моя нещо му нямам доверие. Прилича ми на водка под налягане...
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #14
                            Е, тя масата на ЕКУ-то трябва да е очевидна.Относно спрейовете, експертния съвет се обедини около тия сниманите в средата на страницата: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...F1%EF%F0%E5%E9
                            браво 1,6/90 - 09 г.

                            Коментар


                              #15
                              Масата предната седмица я свалях за адаптацията и към клемата няма проблеми. Трябва да видя към купето как е положението.Явно ще се прави нова адаптация и труден бензинов пробег...
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X