Вчера правих адаптацията.Откачане на минуса, 1 час престой, чакане да пусне перката и ~150 км извънградско на бензин.Лампата за проблем с двигателя не светеше по време на адаптацията но при първото гасене и старт светна. Довечера ще прочета грешките.При подаване на малко повече газ в диапазона 1000-3000 оборота колата забива нос и след около 5 секунди започва да се оправя и да увеличава оборотите. Това всеки път, на всички предавки, при по-високи обороти го няма и дърпа от раз. Също така се чува едно гърмене в ауспуха на първата секунда след като съм натиснал газта (богата смес?). Да добавя че е с някакво "спортно" крайно гърне, може ли то да прави проблем?Някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 2 1.2 16v грешки
Collapse
X
-
Да докладвам развитието по темата1. Смених ламбда сондата, но явно ангренажа си е омазан, понеже няма промяна в поведението на колата (правих пак адаптация).Издирвам къде в Плевен могат да го оправят.- Грешки номер 3 и 6 (от първия пост в темата) явно излизат заради кофти горивна смес, произхождаща от този проблем, но смених и сондата за всеки случай (60 лв. универсална, 4 кабела, уж английска)2. Грешката с детонационния датчик излиза само при работа на газ и се предполага, че няма проблеми с него.3. Смених датчика на километража и тръгна. Да подчертая, че километража държи връзка с електроусилвателя и светеше червеното воланче на таблото. Усилвателя си работи, но волана не се втвърдява при по-високи скорости, много e "игрив" и не се активира СИТИ режима.За сега това са нещата
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
milenskia написа:За Плевен сервиз Автостил на бул. Георги Кочев, на изхода за Русе, там ходя аз когато имам възможност, бивш официален сервиз са на Фиат, сега на Грейт Уол, много са коректни!!Водила е днес девойката колата при един друг майстор (Ивайло, до колелото), та той каза, че проблема е или в клапаните, или във вала, понеже се чували доста.Казал, че може да презацепи ангренажа, но му се струвал добре направен.Темата тръгна основно към бензиновия отдел, така че ще пусна друга там с линк към тази
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар