Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за Свързване на Аудио плеър Пайнер

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ за Свързване на Аудио плеър Пайнер

    Колеги можете ли да ми помогнете имам следния проблем . Имах едно CD панасоник то работеше без никакви преправяния става дума работеше и да е на контакт колата . Но сложих едно друго пайнер със флашка .... и то гасне щом не е на контакт предполагам трябва да се преправя някои пинче по буксата , но въобще не разбирам от тоци и т.н...... пробвах варианта да прекъсна оранжевия кабел и да го вържа на червения , но колата стоеше на контакт сама без ключ и го разделих ..... ПОМОЩ ако трябва утре ще направя снимка на буксите на цд-то преполагам там трябва да се преправя някой кабел но със гадаене не става ... Става дума за мареа 1.9 jtd 2001 година ..
    Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
    Ex.Bravo 1997 1.8 GT

    #2
    Буксата на цд-то (захранващата част) : свържи червения и жълтия кабел заедно.те са +са. А черния е минус. При теб не знам как е. При мен на бравата под дясната чистачка като махна пластмасата се показва един тампон през които може да се набутват кабели които излизат при педалите а оттам към цд то може да ги прекараш. Та режеш старите захранващи кабели от цд то и ги игнорираш, като им слагаш яко ама яко изолир да не те изненадат някои ден. И си прекарваш един мъжки кабел от + на акомулатора до + на цд то (червения и жълтия кабел вързани заедни) като близо до акомулатора си слагаш бушонче против изненади. А минуса ,черния кабел, го замаси добре по купето. Така сички проблеми тр.да изчезнат. Поне ще знаеш Че взема ток кат хората ,а не там от запалки и т.нПод мъжки кабел имам предвид да не сложиш някое тънинко кабелче.Захранванията на 2те цд та би трябвало да са на същите места.евробукса сигорно.

    Коментар


      #3
      Панасоника е работел, защото жълтия и червения са били свързани преди евро буксата За пайнера, колегата ти е казал решението - увиваш заедно червения и жълтия откъм сд-то и ги връзваш за +.
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        Какъв жълт, какъв черен...? Прекъсва се оранжевия и се свързва с червения. Вчера правих тази операция и на Марея-та. Голяма глезотийка си е мулти волана, но предпочетох в крайна сметка карта памет и флашка. Ето как се прави, елементарно:
        Прикачени файлове
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          wwalker написа:
          Какъв жълт, какъв черен...? Прекъсва се оранжевия и се свързва с червения. Вчера правих тази операция и на Марея-та. Голяма глезотийка си е мулти волана, но предпочетох в крайна сметка карта памет и флашка. Ето как се прави, елементарно:
          Колега мерси все пак ,че ми показваш аз направих точно така и се оказа ,че трябва след евро буксата да го направя това а не точно на бялата букса която е на снимката защото колата стоеше на контакт без ключ оправих се благодаря на всички отзовали се лека вечер за ключ !
          Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
          Ex.Bravo 1997 1.8 GT

          Коментар


            #6
            Напротив, ще си постоянно на контакт ако свържеш към червения частта на оранжевия кабел, което е оставена да виси на снимката.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар

            Working...
            X