Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със тоците на колата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със тоците на колата

    Здравейте,имам един малко странен проблем.При завъртане на ключа на таблото започват да премигват абсолютно всички възможни лампи и се чува едно постоянно цъкане.Радиото също реагира все едно ще се пуска,но не тръгва.Ако се опитам да запаля не става абсолютно нищо все едно не съм се опитвал стартера не помръдва и милиметър.Това цъкане се получава след като завъртя ключа и повече не го пипам.Колата е Фиат пунто 2.Според вас,какво може да е?

    #2
    Маса на мотора или клемите на АБ, също си провери АБ защото точно по този начин си умират акумолаторите.Пробвай да я запалите с кабели
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Залагам на заминал акумулатор
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        кола

        А може и самите кабели на акумулатора и масата на мотора Другото е клеимореда но той после Гледай да не светне CODE
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Според мен маса на мотора може да е. При мен на путно 1 беше прекъснат тънкия кабел който излиза от алтернатора мисля че възбудителна намотка се води и умори 2 акумулатора

          Коментар


            #6
            А да помогнете къде е тази маса на двигателя?Проследих минуса и стигам някъде под кутията на бушоните.Там има един болт възможно ли е да е там?И просто развивам този болт и почиствам ли?А също така и буксите на АБ къде са?

            Коментар


              #7
              Ivan225 написа:
              А да помогнете къде е тази маса на двигателя?Проследих минуса и стигам някъде под кутията на бушоните.Там има един болт възможно ли е да е там?И просто развивам този болт и почиствам ли?А също така и буксите на АБ къде са?
              Буксите всъщност са КЛЕМИ на Акумолаторната Батерия и стоят на + и - на неяпочисти ги с вода и намажи с грес преди да ги стегнеш. потърси по самия мотор дебел месен кабел хванат на болт. почистваш с короселин/нафта / или тещо което разтваря маслата/те са диелектрици - демек изолатор/ и стягаш хубаво с болта. НО преди всичко пробвайте да запали с кабели. Казачате кабелите и не пипате двете коли поне 5 минути, после даващата ток пали и чакате пак 5 минути / колкото повече, толкова по добре/, откачате кабелите и тогава палите, сега може да пробвате и директно при запален автомобил да палите ама рискувате да изгурите някое ЕКУ.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Проблемът е решен.Наистина беше от акумулатора.Свалих го заредих го и всичко се оправи.Сега остава да купя един нов акумулатор,защото този явно няма да го бъде.Благодаря на всички за помощта.

                Коментар

                Working...
                X