Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Използване на електроусилвателя на волана извън града

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Използване на електроусилвателя на волана извън града

    Здравейте.Нов съм във форума, иначе го посещавам да прочета това-онова. До сега карах Пунто 1.1 55коня 95г. ама вече взе да се предава количката и съм на път да се сдобия с Гранде 1.3 75коня мултиджет 2008г. Та то си има едно бутонче за включване на електроусилвателя. Човека каза, че го ползва за паркиране на тясно. Въпроса ми е дали е проблем и дали е опасно ако шофирам извън града и ми е включена тая схема. Благодаря предварително!
    Fiat Grande Punto 1.3 Multijet, 75hp (10.2008г.)

    #2
    Четох някакви неща, че при скорост над 70 км, усилвателя се изключва.Ако сегашното ти пунто е без хидравлика, заради което предполагам, че пишеш тази тема, то управлението на грандето ще ти се стори като детска игра и CITY-то въобще няма да ти е нужно, дори и за паркиране.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      кола

      Сити режим се ползва повече като си в града иначе се изключва при определени километрикато покараш малко ще му свикнеш и ще видиш разликата
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        CITY режима се изключва сам при скорости над 20-30км/чТака че не го мисли.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Ясно. Благодаря много за бързите отговори.@М5kov със сегашната каруца, от въртене на тоя волан, не ми се налага във фитнеса да тренирам ръце. :D
          Fiat Grande Punto 1.3 Multijet, 75hp (10.2008г.)

          Коментар


            #6
            на бащами на пунтото мк2 се изключваше на около 60км/ч. Ас когато съм го карал винаги ми е било пуснато, без значение градска или извънградско, просто си е хубава и доста удобна екстра

            Коментар


              #7
              Аз да добавя, че дори и да не го използвате пак може да изгори (което при по-старите пунтаци е чест проблем, за новите не знам), електроусилвателя се състои от 12 мисля намотки, като е пуснато ситито бачкат всичките, като не е пуснато бачкат половината. Но усилвателя винаги работи.

              Коментар


                #8
                На стилака не го изключвам... след 40 мисля се втвърдява малко но не се изключва... Странно впечатление което ми направи е че преди да запаля когато е на контакт се чува някакъв тих шум като от моторче или някакво охлаждане...
                Powered by Emzo

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Е то има мотор и то доста мощен но малък по размери но работи тихо върти на ляво/дясно и усилва волана
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Е да де има мотор но нали работи само на запален двигател и като завъртиш волана? Аз ти казвам като дам на контакт без да докосвам волана и без да е запалена се чува едно леко шумене от там
                    Powered by Emzo

                    Коментар


                      #11
                      Системата се самоизключва след скорост над 20-30км/ч и при намаляна на скоростта се включва отново. Точка.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар

                      Working...
                      X