Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ в района на Студ. град -> Проблем с ECU

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    кола

    CODE гасне ли като се опитваш да палиш нещо май там е проблема Гледаш модела на ECU не колата има ли захранване на него
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      Захранване стига до компютъра.Но той не отчита нищо,дори като му откача датчиците, не изписва никаква грешка нищо. CODE гасне, не е от имобилайзера.

      Коментар


        #18
        Колега мисля, че компютъра за 1,4 за Браво/а Мареа си е един и същ на Бош ( ако не се лъжа)
        ФИАТ- Пътят е само формалност
        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
        -----------------------------------------------------
        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

        Коментар


          #19
          Kay_ написа:
          Колега мисля, че компютъра за 1,4 за Браво/а Мареа си е един и същ на Бош ( ако не се лъжа)
          На външен вид да, но имат едни номера който ако се разминават не става.Моите са 0 261 204 007 и с големи цифри 110.

          Коментар


            #20
            Да споделя малко прясна информация. Днес занесох в сервиза компютър със същите номера и колата най-накрая започна да пуска поне гориво. Сега компютъра е в друг сервиз за премахване на имобилайзера(който блокира искрата към свещите) и до утре на обяд, ще е готова.

            Коментар


              #21
              Колеги, ще полудея . Днес взех колата около 14 часа и тръгнах към Обеля,че имах малко работа там.После се върнах в Студентски към 18 часа, и шок и ужас колата пак не пали.Утре сутринта в 9 часа съм първи в сервиза да идват да я гледат.Но мен ме човърка отвътре, ако е пак ЕКУ, какво го кара да изгори?До преди половин час, мерих датчици и правих консултации с ел. техника които ми правеше старата кола е няма и няма никакви други признаци, освен пак да е изгорял компа.

              Коментар


                #22
                На 1.4 високоволтовите кабели минават точно до инсталацията и при проблем с кабели и свещи е възможно искра да прехвърчи до кабелите за датчиците. А какво ще стане с компа ако запалителна искра "влезе" в него не искам да знам
                ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                Коментар

                Working...
                X