Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв ксенон за Крома 2008 ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BO написа:
    nsn написа:
    BO написа:
    На дългите не е необходим ксенон, защото загрява бавно и просто не е ефективен.А и винаги може да сложиш по-хубави крушки на дългите и да не виждаш разлика между късите и дългите.Така, че взимай първия 55в с АЦ баласт. Не го мисли толкова, няма кой знае какво да му се чудиш.
    Загрява бавно само при първоначално включване,после никакви проблеми,но по твойта логика и на късите загрява бавно и няма смисъл въобще от ксенон.Винаги има разлика в светенето между ксенон и каквито и да са други крушки.
    Аз лично, преполагам и ти, имам опит с такъв ксенон на дългите. Е, няма такова отвратително нещо. Имаш светлина ама друг път.Е, може би ако караш в 3 часа сутринта и го спираш веднъж на половин час, сигурно е добре. Моя опит е вечер, когато се стъмни и когато си има коли на пътя и постоянно си на ръчката къси-дълги. Аз споделям мнение, което може да е полезно на автора на темата.И за второто не съм съгласен - няма разлика между ксенон и халогенна крушка в цвета на светлината, както даваш такъв довод за дразнене.
    За ксенона на дългите е ясно-няма да се разберем(за мен е добре,за теб не,всеки има право на мнение)За второто където не си съгласен ти предлагам следния тест:мойта кола е с ксенон на къси/дълги 6000К и като имам път към София(вечерно време) да ти се обадя и ако има от къде да се вземат хубави крушки(Н1)ги монтираме на мойта кола и ще видим има ли разлика или не,но държа да има и други хора от форума.
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #17
      Разлика има, огромна, в полза на ксенона, но само ако той е "топъл".Айде излез на натоварен път, дето караш 60+% на къси, докато ти "загрее" ксенона, реално си караш на къси.Излишно е да спорите.Технически погледнато ВО е прав.И ти си прав, че светиш повече, но твоя вариант има недостатък, времето за реакция на ксенона.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        emzo написа:
        Разлика има, огромна, в полза на ксенона, но само ако той е "топъл".Айде излез на натоварен път, дето караш 60+% на къси, докато ти "загрее" ксенона, реално си караш на къси.Излишно е да спорите.Технически погледнато ВО е прав.И ти си прав, че светиш повече, но твоя вариант има недостатък, времето за реакция на ксенона.
        Прав си,но затова съм сложил ксенон на халогените.
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #19
          Леле леле, как се захапахте .. Хубави разсъждение и доводи се получиха. Благодаря за предложенията. Няма да слагам ксенон на дългите, на мнението на ВО съм (поне за момента).Въпроса беше, за какъв ксенон да се оглеждам. До момента разбрах да взимам 55W с AC баласт (който баласт нямам представа какво представлява). Нямам представа от ксенони, също някой да каже на лупата какъв е H1 или ... и колко К ще ми препоръчате ?

          Коментар


            #20
            6000К само на късите съм аз на дългите съм си с нормална крушка на халогените съм си с нормална крушка на дългите никога няма да си сложа Ксенон при положение че карам предимно на натоварени пътища и много често се превключва Къси/Дълги може би някой по хубавки крушки на Дългите ама не се знае когавиж може би на халогените но 4300КПС: ти сам си преценявай
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #21
              4300к за мен свети най-добре.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                nsn написа:
                ...За второто където не си съгласен ти предлагам следния тест:мойта кола е с ксенон на къси/дълги 6000К и като имам път към София(вечерно време) да ти се обадя и ако има от къде да се вземат хубави крушки(Н1)ги монтираме на мойта кола и ще видим има ли разлика или не,но държа да има и други хора от форума.
                Защо не сложиш 8000к или направо 12000к и да говорим за халогенна крушка? Аз говоря за чисто заводски ксенон.Ето ти снимка и ми кажи къде е разликата:Нарочно снимах така, че да се вижда рефлектора на дългите, защото иначе се виждаха две еднакви бели петна, с еднаква цветна температура.На пътя даже дългите може би изглеждат с една идея по-бяло, ама хайде да го приемем, че светят еднакво.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #23
                  BO написа:
                  nsn написа:
                  ...За второто където не си съгласен ти предлагам следния тест:мойта кола е с ксенон на къси/дълги 6000К и като имам път към София(вечерно време) да ти се обадя и ако има от къде да се вземат хубави крушки(Н1)ги монтираме на мойта кола и ще видим има ли разлика или не,но държа да има и други хора от форума.
                  Защо не сложиш 8000к или направо 12000к и да говорим за халогенна крушка? Аз говоря за чисто заводски ксенон.Ето ти снимка и ми кажи къде е разликата:Нарочно снимах така, че да се вижда рефлектора на дългите, защото иначе се виждаха две еднакви бели петна, с еднаква цветна температура.На пътя даже дългите може би изглеждат с една идея по-бяло, ама хайде да го приемем, че светят еднакво.
                  направи снимка на стена и плюс това говорим за китайски ксенон,а не за заводски
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #24
                    Взех 75W Н1 6000к. Днес очаквам да пристигне при мен. След монтажа ще щракна 2-3 снимки да кажете как ви изглежда.

                    Коментар


                      #25
                      nsn написа:
                      направи снимка на стена и плюс това говорим за китайски ксенон,а не за заводски
                      ОК и на стена ще направя снимка, за да ти покажа, че грешиш.И китайски има 4300. Но и при 5000к пак няма разлика между халоген и ксенон. Вече 6000к отива в синьо, там бих казал, че ксенона свети синьо, а не халогенната крушка жълто.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #26
                        dolarcho написа:
                        Взех 75W Н1 6000к. Днес очаквам да пристигне при мен. След монтажа ще щракна 2-3 снимки да кажете как ви изглежда.
                        100ватов нямаше ли , колега ?
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          dolarcho написа:
                          Взех 75W Н1 6000к. Днес очаквам да пристигне при мен. След монтажа ще щракна 2-3 снимки да кажете как ви изглежда.
                          Сега като ти видях поста, то ти не беше ли с Н7 на късите и Н1 на дългите?
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #28
                            emzo написа:
                            dolarcho написа:
                            Взех 75W Н1 6000к. Днес очаквам да пристигне при мен. След монтажа ще щракна 2-3 снимки да кажете как ви изглежда.
                            100ватов нямаше ли , колега ?
                            Имаше но парите не ми харесаха и за това взех 75w. За сега съм доволен. Колата прогледна така да се каже. Боби - на късите съм с H1

                            Коментар

                            Working...
                            X