Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв ксенон за Крома 2008 ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какъв ксенон за Крома 2008 ?

    Гледам някакви ксенон системи за по 40-50лв. Ще слагам скоро, та въпроса ми е какъв ксенон да гледам ? Какво ще ми препоръчате ?Фара е с лупа на късите и обикновен рефлектор на дългите. Ще слагам само на късите.Благодаря Преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    кола

    За тази по нова кола виж нещо по доброима такива ксенони направо с лупи и трябва да е 55 W или да има съпротивление
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      За тази по нова кола виж нещо по доброима такива ксенони направо с лупи и трябва да е 55 W или да има съпротивление
      и защо му е ксенон с лупа?взимай от евтините,но сложи и на дългите,защото в противен случай при каране извънградско,ще се дразниш,като включиш дълги и почнат да светят жълто
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        На дългите не е необходим ксенон, защото загрява бавно и просто не е ефективен.А и винаги може да сложиш по-хубави крушки на дългите и да не виждаш разлика между късите и дългите.Така, че взимай първия 55в с АЦ баласт. Не го мисли толкова, няма кой знае какво да му се чудиш.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          BO написа:
          На дългите не е необходим ксенон, защото загрява бавно и просто не е ефективен.А и винаги може да сложиш по-хубави крушки на дългите и да не виждаш разлика между късите и дългите.Така, че взимай първия 55в с АЦ баласт. Не го мисли толкова, няма кой знае какво да му се чудиш.
          Загрява бавно само при първоначално включване,после никакви проблеми,но по твойта логика и на късите загрява бавно и няма смисъл въобще от ксенон.Винаги има разлика в светенето между ксенон и каквито и да са други крушки.
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            А защо не набиеш малко повечко пари за лупа с би-ксенон - хем къси, хем дълги.
            FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

            Коментар


              #7
              Честото включване и изключване на дългите при нощно каране е по-неефективно, понеже им трябват около 4-5 секунди да светнат на макс, а това са си около 100 метра със 90 км/ч.Карал съм и с двете комбинации и поне на мен ми е по-приятно да карам с халогенни дълги и ксенон на късите отколкото само ксенон.Пък ако ви дразни халогенната светлина има едни сини халогенни крушки - праскаш на дългите такива и заспива.И все пак не забравяйте, че на всеки различно му понасят различните светлини и всичко е до личен вкус и предпочитания
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                M5kov написа:
                Честото включване и изключване на дългите при нощно каране е по-неефективно, понеже им трябват около 4-5 секунди да светнат на макс, а това са си около 100 метра със 90 км/ч.
                Значи проблем са 4-5сек и 100м за да светнат добре ксеноните(до тук добре,самата истина)но ти преди тези 4-5сек си карал 2-3-10мин и Хкм на къси и изведнъж се появяват проблемни 4-5сек-стига бе хора,това е несериозно.
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #9
                  А, не съм казвал, че е проблем, просто това им е недостатъка, че не получаваш светлината веднага.Както писах и горе, шофирането при всеки е индивидуално.На мен ми се налага доста често да превключам, понеже се движа по маршрут с умерено силен трафик и ксеноновите дълги не са ми в помощ, както казах пробвал съм ги.
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    nsn написа:
                    Значи проблем са 4-5сек и 100м за да светнат добре ксеноните(до тук добре,самата истина)но ти преди тези 4-5сек си карал 2-3-10мин и Хкм на къси и изведнъж се появяват проблемни 4-5сек-стига бе хора,това е несериозно.
                    Според теб 4-5 секунди време за реакция на дългите не са проблем? На извънградско нощно време, спирам дългите само при разминаване, а това е не повече от 30 секунди. А дългите ми трябват, защото късите не могат да ми кажат на къде е завоя след 70-80 метра. А карам с 90-100/км/ч . На къси просто не става. Затова дългите ми трябват веднага след разминаването, особено по завоите.
                    00' Bravo 105 JTD

                    Коментар


                      #11
                      nikolce написа:
                      nsn написа:
                      Значи проблем са 4-5сек и 100м за да светнат добре ксеноните(до тук добре,самата истина)но ти преди тези 4-5сек си карал 2-3-10мин и Хкм на къси и изведнъж се появяват проблемни 4-5сек-стига бе хора,това е несериозно.
                      Според теб 4-5 секунди време за реакция на дългите не са проблем? На извънградско нощно време, спирам дългите само при разминаване, а това е не повече от 30 секунди. А дългите ми трябват, защото късите не могат да ми кажат на къде е завоя след 70-80 метра. А карам с 90-100/км/ч . На къси просто не става. Затова дългите ми трябват веднага след разминаването, особено по завоите.
                      След 30сек ксенона се пали веднага(не му трябва време да загрее)и имаш нужната светлина на момента,за да ти покаже на къде са завоите:D
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #12
                        nsn написа:
                        BO написа:
                        На дългите не е необходим ксенон, защото загрява бавно и просто не е ефективен.А и винаги може да сложиш по-хубави крушки на дългите и да не виждаш разлика между късите и дългите.Така, че взимай първия 55в с АЦ баласт. Не го мисли толкова, няма кой знае какво да му се чудиш.
                        Загрява бавно само при първоначално включване,после никакви проблеми,но по твойта логика и на късите загрява бавно и няма смисъл въобще от ксенон.Винаги има разлика в светенето между ксенон и каквито и да са други крушки.
                        Аз лично, преполагам и ти, имам опит с такъв ксенон на дългите. Е, няма такова отвратително нещо. Имаш светлина ама друг път.Е, може би ако караш в 3 часа сутринта и го спираш веднъж на половин час, сигурно е добре. Моя опит е вечер, когато се стъмни и когато си има коли на пътя и постоянно си на ръчката къси-дълги. Аз споделям мнение, което може да е полезно на автора на темата.И за второто не съм съгласен - няма разлика между ксенон и халогенна крушка в цвета на светлината, както даваш такъв довод за дразнене.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          nsn написа:
                          След 30сек ксенона се пали веднага(не му трябва време да загрее)и имаш нужната светлина на момента,за да ти покаже на къде са завоите:D
                          Той ще пали, не на пълна сила, пробвал съм. За мен не си е работа. Както Боби казва, цъкам ръчката през минута/две, и не е оферта. Пробвал съм като включа и изключа няколко пъти бързо ксеноните, от 5 пъти, една от двете крушки не зацепва, и не свети . Това с китайски ксенон за 80 лева.Мислил съм го този въпрос за ксенон на дългите, и се оказа че има такива, с някакви по-специални баласти, които гарантирано светват веднага, ама бяха скъпи преди две години, сега не съм гледал. Виж такова нещо може. Ама не и с ксенон за 40-50 лева, прекалено много са рисковете. А и честно казано, с обикновени крушки, при условие че рефлекторите са като нови, също се вижда перфектно.
                          00' Bravo 105 JTD

                          Коментар


                            #14
                            BO написа:
                            На дългите не е необходим ксенон, защото загрява бавно и просто не е ефективен.А и винаги може да сложиш по-хубави крушки на дългите и да не виждаш разлика между късите и дългите.Така, че взимай първия 55в с АЦ баласт. Не го мисли толкова, няма кой знае какво да му се чудиш.
                            Това е правилното мнение! Послушай го и не се занимавай с глупости.
                            207 тиква автомат
                            новокромаджия 2.4 печка

                            Коментар


                              #15
                              Преди време взех кола с ксенон на къси и на дълги.И след седмица разкарах ксенона на дългите, точно заради
                              BO написа:
                              На дългите не е необходим ксенон, защото загрява бавно и просто не е ефективен.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X