Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ относно кабели за диагностика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ относно кабели за диагностика

    Здравейте колеги!Искам да попитам ако си закупя ето тези 2 кабела:http://www.ebay.com/itm/3-Pin-to-16-...xp=mtrдали ще мога да свържа бордовия компютър на автомобила ми с лаптоп? Автомобилът е Fiat Punto 1998 1.2, 16V, 85hp.
    Fiat Punto ELX 4/5 врати 1998
    1.2, 16v, 85hp

    #2
    С този от 14.99 USD ще можеш да четеш данните от двигателя, но не виждам за какво ти е другия кабел? Ако искаш да можеш да четеш данни и за въздушни възглавници, АБС и други, ще трябва да модифицираш този кабел, а как - има достатъчно писано във форума. Аз съм си взел кабел за 34 лв. и след лека модификация, няма проблем да си тествам всичко, каквото ме интересува по колата.
    Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

    Коментар


      #3
      Няма как да го направя само с този за 14.99, защото буксата ми е само с 3 крачета (пина) и ми трябва преходник като този от първия линк Та затова питам дали двата ще се сработят и ще стане работата да мога да си чета грешките и да си ги изтривам от компютъра, както и да разглеждам другите данни, които се показват от сензорите
      Fiat Punto ELX 4/5 врати 1998
      1.2, 16v, 85hp

      Коментар


        #4
        gerchooo написа:
        Няма как да го направя само с този за 14.99, защото буксата ми е само с 3 крачета (пина) и ми трябва преходник като този от първия линк Та затова питам дали двата ще се сработят и ще стане работата да мога да си чета грешките и да си ги изтривам от компютъра, както и да разглеждам другите данни, които се показват от сензорите
        Няма да можеш да четеш мотора, няма го в мулти еку скана, само абс и еърбег ще можеш

        Коментар


          #5
          Много благодаря за отговора. А тогава какъв кабел трябва да си взема и откъде, за да мога да си чета грешките и т.н.
          Fiat Punto ELX 4/5 врати 1998
          1.2, 16v, 85hp

          Коментар


            #6
            кола

            Обикновена ВИЗА с 2 КОМ порта и РС какво не върви ли колата
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Не, с колата всичко су е наред. Просто информативно . П.С. Може ли снимка на това, за което говориш?
              Fiat Punto ELX 4/5 врати 1998
              1.2, 16v, 85hp

              Коментар


                #8
                Колега, преди да поръчаш каквото и да е от китайците, провери за него в продавалник.Доста често излизат неща на сходни до китайските цени и ти ги доставят за 2 дена
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  gerchooo написа:
                  Няма как да го направя само с този за 14.99, защото буксата ми е само с 3 крачета (пина) и ми трябва преходник като този от първия линк Та затова питам дали двата ще се сработят и ще стане работата да мога да си чета грешките и да си ги изтривам от компютъра, както и да разглеждам другите данни, които се показват от сензорите
                  Аз си взех VAG-COM и сам си направих преходника, преди да си купя лаптоп карах с Визата, но беше доста неудобно да пренасям /нямам гараж/ всичките джаджи пред блока и обратно. Визата като хардуер и софтуер сега радва колега от форума.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    Кажете с каква програма (хардуер и софтуер) за същия модел пунто след смяна на дросел клапа с нова да се направи адаптация? Все още не е сменена,затова питам за информация
                    Fiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99

                    Коментар


                      #11
                      Тя не се ли командва от двигателчето за празен ход? Колкото до него процедурата беше: запалваш без да буташ педала на газта, чакаш 5 мин да се самообразова и си готов.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        Смятам не е толкова просто,освен стъпков има и тпс сензор. Затова питам за хора правили вече същото нещо
                        Fiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99

                        Коментар


                          #13
                          В крайна сметка не разбрах какъв кабел да си закупя, за да мога да си правя диагностика (наблюдавам и чистя грешки) и да си наблюдавам показателите при запален двигател.Някой ще даде ли обективно мнение? До сега предложените ми кабели са все 16 пинови при положение, че на мен куплунгът на ECU-то ми е 3 пинов.https://www.youtube.com/watch?v=nDhcee83hII
                          Fiat Punto ELX 4/5 врати 1998
                          1.2, 16v, 85hp

                          Коментар


                            #14
                            В крайна сметка не разбрах какъв кабел да си закупя, за да мога да си правя диагностика (наблюдавам и чистя грешки) и да си наблюдавам показателите при запален двигател.Някой ще даде ли обективно мнение? До сега предложените ми кабели са все 16 пинови при положение, че на мен куплунгът на ECU-то ми е 3 пинов.https://www.youtube.com/watch?v=nDhcee83hII
                            Fiat Punto ELX 4/5 врати 1998
                            1.2, 16v, 85hp

                            Коментар


                              #15
                              В крайна сметка не разбрах какъв кабел да си закупя, за да мога да си правя диагностика (наблюдавам и чистя грешки) и да си наблюдавам показателите при запален двигател.Някой ще даде ли обективно мнение? До сега предложените ми кабели са все 16 пинови при положение, че на мен куплунгът на ECU-то ми е 3 пинов.https://www.youtube.com/watch?v=nDhcee83hII
                              Fiat Punto ELX 4/5 врати 1998
                              1.2, 16v, 85hp

                              Коментар

                              Working...
                              X