Тези дни закачих колата с multiecuscan и тествах някой системи. Направи ми впечатление следното... Когато дам тестване на перка за охлаждане скорост едно и две няма никаква реакция.. нито реле да щракне нито перка да завие... Погледнах блока с релетата при двигателя. Има предпазител на Т6 50А но няма релета на F6 и F7 както е дадено на кората покриваща релетата там трябвало да има реле за FAN 1 и FAN2. Има гнезда на F6 и F7 но няма вътре обувки за краченцата на реле ако се сложи. При връзка не дава никакви грешки.. Всички релета там ги тествах и работят. Когато извадя 50 амперовия предпазител от Т6 записва грешка в ’’реле на охлаждащ вентилатор 1 и 2’’ . Въпроса ми е охлаждането на двигателя как се задейства? Чрез някой реле дето не го намирам и не работи или през PWM (това реостатичното задействане на перката както когато работи климатика) пропорционално температурата на охлаждащата течност. Въпросното PWM си работи без проблем, пуска си перката и си върти колкото си му трябва когато е на климатик. Колата е с климатик а не климатроник ако това има някакво значение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тестване на перката за охлаждане на стило 115 JTD през MES
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар