http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=36808 В тази тема е обяснено нагледно, това което колегата sok1 Ви обяснява. Да, същото е и за брава 97-ма. Релето се намира на номер 5, ама реално не ти трябва релето, а кабела който отива към него, намира се на букса, зад бушонното табло. Има го обяснено в темата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
DRL модул - ФИАТ Мареа
Collapse
X
-
до тук всичко беше гот
Николце,ако съм разбрал правилно,по схемата на Сок1 се прекъсва краче 86 и се свързва с нов кабел от буксата на волана,а също виждам ,че се прекъсва и 87а,така ли е?Питам защото по схемата на Оги има само едно прекъсване на краче 86,а нищо не се казва за 87а.То и темата е за ксенон,но моят е изпълнен по друг начин.Аз искам да вържа ДРЛ на дългите.Има ли някой да потвърди или обори размислите ми.Мерси!Става въпрос за връзка HF на 87а ,и ако се прекъсва какво всъщност прекъсва? ПП:9983(Автора) ти до къде я докара,станаха ли нещата?Сподели пред строяsok1 написа:87 може и да не се прекъсва. 87 е от "старата" верига на късите, която вече не се ползва. Аз съм го прекъснал, но реално може и да не се прекъсва.Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Мерси на Сок1 и Оги28б
Колега Сок1 благодаря за разяснението.Това на схемата мисля ,че стана както трябва и съм на крачка пред монтажа и на ДРЛ ((Малко уточнение-при мен кабела горе си беше/сиво-синия,но на първа позиция от ляво-надясно/.Долу се оказа средния с преобладаващ син цвят(иначе е синьо-червен)На него с включени фарове показваше"0",на другия +12 на контакт и дълги брава 1.6 ’97 ))устройството,но и тук ще ми трябват някои жокери.Слагам ,няколко снимки какво направих и как изглежда мадула с инструкцията му,която е доста лесна.Но все пак три пъти мери един път режи,така да се каже да си питам за по-сигурно И сега въпроса ми е как да се осъществи физическото свързването на жиците на модула към инсталацията на колата?Искам модула да е в купето ,че пише нещо звуци издавал като се включи и изключи и да ми напомня ,че всичко е ОК.Да изведа жици от купето директно към буксите на дългите и габарита,като го разклоня с лустер клема или да търся жиците около бушонното табло и там да свързвам?И при двете ще е малко играчка,но лесно няма.Давайде идеи и напътсвтия, утре ще го захващам по един или друг начин.Поздрави!Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Почвам ги по ред:+12 червен: го вързваш на клемореда. Мисля че беше кафяв дебел кабел. Важно е да е на "силен" кабел, защото това ще ти захранва фаровете. Трябва да има около 14в при работещ двигател.- Вход контакт оранжев: също на контактния ключ, търсиш 12+ на контакт, на който и да екабел. Или от друго място, просто ти трябват +12 след контакт.- Изход фарове черен: На същата букса, на която прекъсна кабела при бушонното табло, води се F3. С мултицет трябва да намериш кабела по който идват 12+ , при пуснати дълги. - Габарит бял: Отново на същата букса, само че търсиш, 12+ на пуснат габарит. От тук устройството взема сигнал дали са пуснати габаритите, и съответно да спре работата си.- Маса син: Масата можеш да я вържеш отново към габаритите, или както аз направих, направо на по-големият от двата болта, които се намират от ляво на бушонното табло. Виждат се като свалиш капака на бушоните.Не прекъсвай кабелите никъде. Аз лично запоявах на оголен кабел, и после вързвах с лустер клеми. Успех.
Коментар
-
Моят ДРЛ го свързах към кабелите под/над кормилния прът, т.е. сваля се пластмасата под и над кормилото и всичко нужно е там. Както е казал nikolce, + от АБ и + след КК се вземат от клемореда на контактния ключ, маса - някъде по купето, дълги от букса В пин 1 (В1) на shema 1 по-горе, габарит от В3 на shema 1. Не се реже нищо, обелва се изолацията на необходимия кабел около 4-5 мм, усуква се кабела от ДРЛ, запояват се и се изолират. Преди да се пристъпи към свързване на ДРЛ е добре да се премерят с мултицет дали кабелите на В1 и В3 са необходимите кабели. Това е.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Всичко е ток и жица
nikolce написа:Почвам ги по ред:Успех.Сок1 написа:Моят ДРЛ го свързах към кабелите под/над кормилния прът, т.е.Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар