Здравейте.Реших да си монтирам модул на дългите светлини на Мареа-та. Модул-а е с автоматично пускане на дългите от 20 до 50% сила на светене, има и други екстри, но да не се обеснявам излишно. Днес се захванах да го свържа, но изникна един проблем- когато запаля колата и дългите светнат се пускат и късите и се чува бръждене от бушонното табло. Не мога да разбера, защо се пускат и късите заедно с дългите. Бръжденето ми се струва, че е от някое реле. Ще съм благодарен, ако помогнете с някой съвет как да реша проблема.Това е схемата на модула:Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
DRL модул - ФИАТ Мареа
Collapse
X
-
Карай си на къси и не се занимавай с глупости :D Когато се включат дългите на Мареа, отива ток и към едно реле, което включва късите. Този модул дето си го сложил, накъсва тока към крушките на дългите в твоя случай и същите тези импулси отиват към релето за късите, което пък започва да жужи и да му се взема здравето от тия импулси. Получават се кофти смущения в цялата инсталация на автомобила от токовете на Фуко, които се образуват при подаване на импулси към намотката на релето и става една мътна и кървава. Модула ще изгори много лесно от тия токове, а да не казвам какви други поразии могат да ти направят Има начин да се избегнат страничните ефекти, но трябва да се поставят диоди с ниско съпротивление на прехода във веригата, които да предотвратят връщанети на ток от фаровете назад по веригата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20778Прочети темата и дано намериш отговора.Като цяло по мое мнение инсталирането на DRL модул на фиат е загуба на време и пари. Оставяш си фаровете включени и толкова. От както са приели закона за целогодишно каране на фарове, моите не съм ги изключвал и нямам абсолютно никакви проблеми.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Направи показаното на shema (Х - прекъсваш, червената връзка - допълнителен кабел) и няма да ти трябват никакви диоди и нищо няма да пречи на инсталацията на колата. 7 е конзолата на кормилния прът, т.е. ръчките за вкл/изкл на фарове и чистачки. От букса "С", 5 пин. свързваш с доп. кабел към 86 на релето. На показаните места прекъсваш и изолираш. Така веригите на късите и дългите ще са разделени. След това свързваш ДРЛ. Предимства има, кой каквото и да ти говори. Ако не си сигурен обаче, че ще се справиш със схемата, не режи и не свързвай нищо. Успех! При мен се получи: цък.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
9983 написа:Сложих го да управлява късите, и сега няма жуженето на релето. Дано няма проблеми за в бъдеще.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Re: DRL модул - ФИАТ Мареа
9983 написа:Здравейте.Реших да си монтирам модул на дългите светлини на Мареа-та. Модул-а е с автоматично пускане на дългите от 20 до 50% сила на светене, има и други екстри, но да не се обеснявам излишно. Днес се захванах да го свържа, но изникна един проблем- когато запаля колата и дългите светнат се пускат и късите и се чува бръждене от бушонното табло. Не мога да разбера, защо се пускат и късите заедно с дългите. Бръжденето ми се струва, че е от някое реле. Ще съм благодарен, ако помогнете с някой съвет как да реша проблема.Това е схемата на модула:Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.orgМъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
Re: DRL модул - ФИАТ Мареа
stivan_alone написа:Незнам защо но при мен на Мареата също не стана на дългите с пускането им се светкат и късите или по точно не гаснат можеби така си е направена понеже са две крушки знам ли но е факт като присветна с дългите светкат и дълги и къси.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Re: DRL модул - ФИАТ Мареа
sok1 написа:stivan_alone написа:Незнам защо но при мен на Мареата също не стана на дългите с пускането им се светкат и късите или по точно не гаснат можеби така си е направена понеже са две крушки знам ли но е факт като присветна с дългите светкат и дълги и къси.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
Брава ’97
sok1 написа:Направи показаното на shema (Х - прекъсваш, червената връзка - допълнителен кабел) и няма да ти трябват никакви диоди и нищо няма да пречи на инсталацията на колата. 7 е конзолата на кормилния прът, т.е. ръчките за вкл/изкл на фарове и чистачки. От букса "С", 5 пин. свързваш с доп. кабел към 86 на релето. На показаните места прекъсваш и изолираш. Така веригите на късите и дългите ще са разделени. След това свързваш ДРЛ. Предимства има, кой каквото и да ти говори. Ако не си сигурен обаче, че ще се справиш със схемата, не режи и не свързвай нищо. Успех! При мен се получи: цък.Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар