Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DRL модул - ФИАТ Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    DRL модул - ФИАТ Мареа

    Здравейте.Реших да си монтирам модул на дългите светлини на Мареа-та. Модул-а е с автоматично пускане на дългите от 20 до 50% сила на светене, има и други екстри, но да не се обеснявам излишно. Днес се захванах да го свържа, но изникна един проблем- когато запаля колата и дългите светнат се пускат и късите и се чува бръждене от бушонното табло. Не мога да разбера, защо се пускат и късите заедно с дългите. Бръжденето ми се струва, че е от някое реле. Ще съм благодарен, ако помогнете с някой съвет как да реша проблема.Това е схемата на модула:Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    Прикачени файлове

    #2
    Колега, свържи модула на късите и няма да имаш проблем .
    Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

    Коментар


      #3
      Вместо да взима сигнал от габаритите да взима от късите или модула да управлява късите вместо дългите?

      Коментар


        #4
        Карай си на къси и не се занимавай с глупости :D Когато се включат дългите на Мареа, отива ток и към едно реле, което включва късите. Този модул дето си го сложил, накъсва тока към крушките на дългите в твоя случай и същите тези импулси отиват към релето за късите, което пък започва да жужи и да му се взема здравето от тия импулси. Получават се кофти смущения в цялата инсталация на автомобила от токовете на Фуко, които се образуват при подаване на импулси към намотката на релето и става една мътна и кървава. Модула ще изгори много лесно от тия токове, а да не казвам какви други поразии могат да ти направят Има начин да се избегнат страничните ефекти, но трябва да се поставят диоди с ниско съпротивление на прехода във веригата, които да предотвратят връщанети на ток от фаровете назад по веригата.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Е никакъв вариант ли няма, в който да го свържа и да си работи коректно, и да не вреди на ел.инсталцията. Защото наистина ми се ще да си го ползвам, гледам по отзивите, че доста хора са доволни от тези модули.

          Коментар


            #6
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20778Прочети темата и дано намериш отговора.Като цяло по мое мнение инсталирането на DRL модул на фиат е загуба на време и пари. Оставяш си фаровете включени и толкова. От както са приели закона за целогодишно каране на фарове, моите не съм ги изключвал и нямам абсолютно никакви проблеми.
            Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
            Chevrolet Aveo

            Коментар


              #7
              Сложих го да управлява късите, и сега няма жуженето на релето. Дано няма проблеми за в бъдеще.

              Коментар


                #8
                Ако промениш инсталацията ,т.е при включване на дълги да не включва къси+дълги а само дългите няма да имаш жужене. Аз бях така,преправих инсталацията както е в темата за ДРЛ и така карам вече 5-6 години.
                Фиат Крома 1.9 16v+
                Фиат Браво 1.6 16v
                Фиат Мареа 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  Колега, радвам се че послуша и върза модула към късите. Дидо Любенов -недей така с токовете на Фуко.
                  Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                  Коментар


                    #10
                    Направи показаното на shema (Х - прекъсваш, червената връзка - допълнителен кабел) и няма да ти трябват никакви диоди и нищо няма да пречи на инсталацията на колата. 7 е конзолата на кормилния прът, т.е. ръчките за вкл/изкл на фарове и чистачки. От букса "С", 5 пин. свързваш с доп. кабел към 86 на релето. На показаните места прекъсваш и изолираш. Така веригите на късите и дългите ще са разделени. След това свързваш ДРЛ. Предимства има, кой каквото и да ти говори. Ако не си сигурен обаче, че ще се справиш със схемата, не режи и не свързвай нищо. Успех! При мен се получи: цък.
                    Прикачени файлове
                    Stop giving directions, just say "Follow me."
                    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                    Коментар


                      #11
                      9983 написа:
                      Сложих го да управлява късите, и сега няма жуженето на релето. Дано няма проблеми за в бъдеще.
                      Ако можеш преработи инсталацията и си свържи дългите. Късите на тези проценти не светят добре. И без друго е доста глупаво да светят при пуснати дълги и къси. Излишна мощност.Другата грешка която се допуска, е свързването на захранващия проводник на този модул към инсталацията на автомобила. Чистия вариант е през отделен предпазител директно от акумулатора.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Re: DRL модул - ФИАТ Мареа

                        9983 написа:
                        Здравейте.Реших да си монтирам модул на дългите светлини на Мареа-та. Модул-а е с автоматично пускане на дългите от 20 до 50% сила на светене, има и други екстри, но да не се обеснявам излишно. Днес се захванах да го свържа, но изникна един проблем- когато запаля колата и дългите светнат се пускат и късите и се чува бръждене от бушонното табло. Не мога да разбера, защо се пускат и късите заедно с дългите. Бръжденето ми се струва, че е от някое реле. Ще съм благодарен, ако помогнете с някой съвет как да реша проблема.Това е схемата на модула:Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
                        Незнам защо но при мен на Мареата също не стана на дългите с пускането им се светкат и късите или по точно не гаснат можеби така си е направена понеже са две крушки знам ли но е факт като присветна с дългите светкат и дълги и къси.
                        Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                        Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                        Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                        Коментар


                          #13
                          Re: DRL модул - ФИАТ Мареа

                          stivan_alone написа:
                          Незнам защо но при мен на Мареата също не стана на дългите с пускането им се светкат и късите или по точно не гаснат можеби така си е направена понеже са две крушки знам ли но е факт като присветна с дългите светкат и дълги и къси.
                          Това е коментирано в този форум. Имаше една тема за подготовка на инсталацията преди монтиране на ксенон. Идеята е да се разделят веригите на дълги и къси светлини. Оригинално, когато включиш на дълги (това може да стане само ако преди това си включил къси) се активира и реле 5, което изключва веригата на късите през ключа "къси/дълги" на кормилната конзола и включва директно + от АБ към късите светлини. Идеята е да се намали натоварването на ключа "къси/дълги" на кормилната конзола. При горната схема промяната води до активиране на реле 5 още с вкл на къси светлини. Последващото вкл на дълги не активира, деактивра или влияе по каквто и да е начин на релето 5, респективно късите. След показаната на схемата по-горе манипулация, поставянето и работата на ДРЛ е удоволствие.
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар


                            #14
                            Re: DRL модул - ФИАТ Мареа

                            sok1 написа:
                            stivan_alone написа:
                            Незнам защо но при мен на Мареата също не стана на дългите с пускането им се светкат и късите или по точно не гаснат можеби така си е направена понеже са две крушки знам ли но е факт като присветна с дългите светкат и дълги и къси.
                            Това е коментирано в този форум. Имаше една тема за подготовка на инсталацията преди монтиране на ксенон. Идеята е да се разделят веригите на дълги и къси светлини. Оригинално, когато включиш на дълги (това може да стане само ако преди това си включил къси) се активира и реле 5, което изключва веригата на късите през ключа "къси/дълги" на кормилната конзола и включва директно + от АБ към късите светлини. Идеята е да се намали натоварването на ключа "къси/дълги" на кормилната конзола. При горната схема промяната води до активиране на реле 5 още с вкл на къси светлини. Последващото вкл на дълги не активира, деактивра или влияе по каквто и да е начин на релето 5, респективно късите. След показаната на схемата по-горе манипулация, поставянето и работата на ДРЛ е удоволствие.
                            Е колега да ти бях прочел поста с две три седмици по рано а мисля че ти си качил дори схема на разделянето след като написах коментара се зачетох и видях че има доста матерял но като ходих да ми монтират ксенона и като се стигна до Дрл-а пича вкара няколко псувни на колата и каза че няма да стане и така сложи ми дневни лед светлини които светкат щом дам на контакт на габарити също и гаснат с пускане на ксенона сертифицирани са ама ми беше кеф един дрл но пред свършен факт това е.
                            Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                            Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                            Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                            Коментар


                              #15
                              Брава ’97

                              sok1 написа:
                              Направи показаното на shema (Х - прекъсваш, червената връзка - допълнителен кабел) и няма да ти трябват никакви диоди и нищо няма да пречи на инсталацията на колата. 7 е конзолата на кормилния прът, т.е. ръчките за вкл/изкл на фарове и чистачки. От букса "С", 5 пин. свързваш с доп. кабел към 86 на релето. На показаните места прекъсваш и изолираш. Така веригите на късите и дългите ще са разделени. След това свързваш ДРЛ. Предимства има, кой каквото и да ти говори. Ако не си сигурен обаче, че ще се справиш със схемата, не режи и не свързвай нищо. Успех! При мен се получи: цък.
                              Колега обясненото нагледно от теб същото ли е при Брава 1997,имаш ли представа?Или някой ,който също може да каже.Поръчах ДРЛ и след няколко дни като дойде да съм подготвен теоретично Мерси!ПП:А релето къде да го търсим по принцип,че аз не го знам.И то ли е в купето някъде?Прилагам схема за да може и нагледно да се обясни.(кой номер или на кое място да търсим)
                              Прикачени файлове
                              Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                              Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                              Коментар

                              Working...
                              X