Здравейте, реших да си купя кабел за да си следя параметрите на колата без да се налага да ходя и плащам по "майстори",но от всички изчетени теми така и не разбрах кой интерфейс е по-подходящ.Китайците, от където мисля да купувам, пишат че някои данни се четат от ODB II, други от ELM 327, а някой и от двата интерфейса.Колата е Стило JTD 115Hp.Ако някой може да даде съвет ще съм много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ODB II или ELM 327 - диагностика на Стило JTD
Collapse
X
-
emzo написа:vag com 409.11&elm327 usbдо болка обсъждано....Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Кабел - 35 лв.Лека преработка, както е описано тук: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...одходящ компютър със софтуер за диагностика и си четеш всичко, каквото те интересува.Другия вариант е да си купиш по-скъп кабел, дори два, с всички превключватели. Аз преработих моя кабел, защото само за правключвател ми искаха още 50 лв. Е, както казва pr_00f, грубо и грозно, но пък здраво и ефективно И един тест в реално време: http://dox.bg/files/dw?a=d2f39cbc91Стартира се Multiecuscan в режим симулация и се зарежда файла. Независимо, че на километража се отчиташе 180 км/ч в един момент, скоростта, както се вижда е 168 км/ч - нормално е, така са направени километражите на всички коли, над 100, да се отчита винаги по-висока скорост!Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
dabadaba написа:Кабел - 35 лв.Лека преработка, както е описано тук: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...одходящ компютър със софтуер за диагностика и си четеш всичко, каквото те интересува.ivokolev написа:Благодаря за инфото на всички. Поръчах ELM 327 пък ще видим какви модификации ще му се правят.emzo написа:С ЕЛМ-а няма да може да четеш АБС или ЕЪРБЕГ, едно от двете, но не помня кое.Затова ти трябват и двата кабела.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Кабела вече е при мен.Доста бързо пристигна - 10 дни.Както и да е, по-важното е че в последният момент поръчах VAG-COM вместо ELM327.Има си превключвател.Успешно прочетох ECU i ABS.Лошото е че явно не разбирам много много а и може би не могат да се видят много данни. Например не разбрах къде са данните от МАФ сензора - Intake air quantity и какви са нормалните показатели.Възможно ли е да се види инфо за инжекторите - постъпваща и излишна нафта. Например Inj. correction Cyl.1 ......2,3,4 - стой само mg/i и нищо.Колко трябва да е Boost pressure и Fuel quantity?Поне трие грешки - изгоряла подгряваща свещ. Но тя пак си се появява докато не я сменя де.Та ако някой може да ми даде съвет какво да следя и най-вече какви трябва да са стойностите...............Stilo 1.9 JTD 115Hp
Коментар
-
Вече имам и log, ама честно казано не го разбирам на 100%.Ясно че моите параметри не са като "Desired" , но дали са в допустимите граници.............. ако някой може да сподели ще съм благодарен :Dв единият log са събрани данните от два различни log-a с различни параметриПрикачени файловеStilo 1.9 JTD 115Hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар