Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ODB II или ELM 327 - диагностика на Стило JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ODB II или ELM 327 - диагностика на Стило JTD

    Здравейте, реших да си купя кабел за да си следя параметрите на колата без да се налага да ходя и плащам по "майстори",но от всички изчетени теми така и не разбрах кой интерфейс е по-подходящ.Китайците, от където мисля да купувам, пишат че някои данни се четат от ODB II, други от ELM 327, а някой и от двата интерфейса.Колата е Стило JTD 115Hp.Ако някой може да даде съвет ще съм много благодарен.
    Stilo 1.9 JTD 115Hp

    #2
    vag com 409.11&elm327 usbдо болка обсъждано....
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      то хубаво е обсъждано, но всичко ли се чете от всеки от интерфейсите, или е най-добре да ги имаш и трите - ЕЛМ , ВАГ и ОДБ 2?
      Stilo 1.9 JTD 115Hp

      Коментар


        #4
        Вземи си вагком с превключвател, другото е ала бала.

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          vag com 409.11&elm327 usbдо болка обсъждано....
          да ти поясня купуваш си тези два кабела vag com 409.11 за да си четеш AirBag и ABS (можеш да четеш и Екуто но ограничено) (ако си вземеш с превключвателче ще е по лесно)elm327 usb за всичко останало ето тук е описано с какво какво се чете клик
          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

          Коментар


            #6
            Кабел - 35 лв.Лека преработка, както е описано тук: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...одходящ компютър със софтуер за диагностика и си четеш всичко, каквото те интересува.Другия вариант е да си купиш по-скъп кабел, дори два, с всички превключватели. Аз преработих моя кабел, защото само за правключвател ми искаха още 50 лв. Е, както казва pr_00f, грубо и грозно, но пък здраво и ефективно И един тест в реално време: http://dox.bg/files/dw?a=d2f39cbc91Стартира се Multiecuscan в режим симулация и се зарежда файла. Независимо, че на километража се отчиташе 180 км/ч в един момент, скоростта, както се вижда е 168 км/ч - нормално е, така са направени километражите на всички коли, над 100, да се отчита винаги по-висока скорост!
            Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

            Коментар


              #7
              Благодаря за инфото на всички. Поръчах ELM 327 пък ще видим какви модификации ще му се правят.Само едно уточнение към горният пост - китайците го продават за 10 лв., а BG спекулантите за по 35 + Ама няма лошо де, щом има хора да се връзват, ще има и такива който да ги използват.
              Прикачени файлове
              Stilo 1.9 JTD 115Hp

              Коментар


                #8
                Българина ще ти го прати на следващия ден, китайчето в най-добрия случай 8-10 дена, в най-лошия 30+Пазар, не е точно спекулация.С ЕЛМ-а няма да може да четеш АБС или ЕЪРБЕГ, едно от двете, но не помня кое.Затова ти трябват и двата кабела.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  dabadaba написа:
                  Кабел - 35 лв.Лека преработка, както е описано тук: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...одходящ компютър със софтуер за диагностика и си четеш всичко, каквото те интересува.
                  ем да ама не да речем с VAG COM и преработка ще чете всичко без CAN шината което при Стило е половината колаа пък с ЕЛМ 327 ще четеш CAN шината и доста други неща но не и AirBag т.е. му трябват и двата
                  ivokolev написа:
                  Благодаря за инфото на всички. Поръчах ELM 327 пък ще видим какви модификации ще му се правят.
                  като дойде пиши че тез китайци ги правят с един сгрешен Резистор и той трябва да се премахне иначе не иска да чете всичко
                  emzo написа:
                  С ЕЛМ-а няма да може да четеш АБС или ЕЪРБЕГ, едно от двете, но не помня кое.Затова ти трябват и двата кабела.
                  ами аз защо писах горе че му трябват и двата Емо Аирбега не се чете с ЕЛМ може само с VAG com
                  Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                  Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                  Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                  Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                  Коментар


                    #10
                    ОК, като го получа ще дам отзиви, но това ще е предполагам след около 20 дни.Поне предните ми покупки за толкова пристигнаха от Aliexpress
                    Stilo 1.9 JTD 115Hp

                    Коментар


                      #11
                      Кабела вече е при мен.Доста бързо пристигна - 10 дни.Както и да е, по-важното е че в последният момент поръчах VAG-COM вместо ELM327.Има си превключвател.Успешно прочетох ECU i ABS.Лошото е че явно не разбирам много много а и може би не могат да се видят много данни. Например не разбрах къде са данните от МАФ сензора - Intake air quantity и какви са нормалните показатели.Възможно ли е да се види инфо за инжекторите - постъпваща и излишна нафта. Например Inj. correction Cyl.1 ......2,3,4 - стой само mg/i и нищо.Колко трябва да е Boost pressure и Fuel quantity?Поне трие грешки - изгоряла подгряваща свещ. Но тя пак си се появява докато не я сменя де.Та ако някой може да ми даде съвет какво да следя и най-вече какви трябва да са стойностите...............
                      Прикачени файлове
                      Stilo 1.9 JTD 115Hp

                      Коментар


                        #12
                        Вече имам и log, ама честно казано не го разбирам на 100%.Ясно че моите параметри не са като "Desired" , но дали са в допустимите граници.............. ако някой може да сподели ще съм благодарен :Dв единият log са събрани данните от два различни log-a с различни параметри
                        Прикачени файлове
                        Stilo 1.9 JTD 115Hp

                        Коментар

                        Working...
                        X