Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ксенона - повреден баласт?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ксенона - повреден баласт?

    Значи, ксенона ми, единят фар започна като го пусна да работи някакви 2-3 минути и да угасва. Когато си поиграя с присветкването той се включва пак, и пак угасва и така нататъка. Все едно като загрее, започва да се шашми. Баласта е от онези големите железните. Вътре има един малък траф, кондензатори, и реле или транзистор е май с 3 крачета някакво голямо пастмасово. Възможно ли е трафчето или това реле нещо да е отказало? Някой с такъв проблем и да го е оправял?Цъкни тукНещо такова представлява баласта ми?То по принцип цял комплект е 40 лева в продавалник, но ако е възможно за до 5 лева да си оправя тоя баласт, ще е добре.
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Имах преди години същия проблем. Направи проба като смениш крушките или баластите(което ти е по-удобно) и ще разбереш от къде е проблема. При мен беше крушка.
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      Ами, не може да е крушка. Сложих чисто нов баласт и не го прави вече.. Той някакво мига мига и накрая угасне крушката или внезапно реши да угасне. Има си проблем, но не знам от кое точно може да идва. Ако разбера, лесно ще му сменя чаркола.
      Fiat Bravo 1.8 16V 96'

      Коментар


        #4
        ксенон

        От къде си София или другаденови са 45лв 20 лв баласта
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Аз вече имам ново, но искам да си го оправя това. Просто искам да знам от къде идва проблема за това гаснене. Трафчето ли, релето ли, кондензатор ли.... Свети свети.... премигне и угасне.
          Fiat Bravo 1.8 16V 96'

          Коментар


            #6
            кола

            Питай батко ти ИЛКО той ги оправя тези работи
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Колега, не съм те разбрал. Мислех, че не си локализирал проблема, дали е баласт или крушка. За баласта ключаря те е насочил. То и аз съм на "ти" с тези работи, но наистина нямам време в момента. А и да ми се появи съм зарязал доста неща на "stend by"
              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

              Коментар


                #8
                ксенон

                Нали имаше нещо като защита като се претовари и изключва та това правеше проблем поне така си помням че бешеhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=236937
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Ето това представлява моят. Кой елемент да е проблемния? В онази тема, която ми дадохте към последните коментари е написано, че най-често проблеми идват от транзистор и има пример там, но при мен е различен баласта и не знам кое точно ще е транзистора.
                  Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                  Коментар


                    #10
                    Аз си нямам на идея имам два повредени по същия начин и отдавна съм забравил за тях.Нямам ксенон в момента защото имам добри фарове на Зетата ,но обмислям монтиране на едни фарове на ролбар и ще ми трябва нещо та се чудя 45 лв. ли да са или повече.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Колега,транзисторите са двата елемента най-долу на снимката ти. Лепнати за алуминевият радиатор. Поне от този ъгъл на заснемане. Като обърнеш схемата отдолу трябва да са запоени към платката с 3 крака.
                      Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                      Коментар


                        #12
                        Ахм. Дали те правят този проблем и ако ги сменя дали ще се оправят нещата? Някои би ли заложил за тях?
                        Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                        Коментар

                        Working...
                        X