Значи, ксенона ми, единят фар започна като го пусна да работи някакви 2-3 минути и да угасва. Когато си поиграя с присветкването той се включва пак, и пак угасва и така нататъка. Все едно като загрее, започва да се шашми. Баласта е от онези големите железните. Вътре има един малък траф, кондензатори, и реле или транзистор е май с 3 крачета някакво голямо пастмасово. Възможно ли е трафчето или това реле нещо да е отказало? Някой с такъв проблем и да го е оправял?Цъкни тукНещо такова представлява баласта ми?То по принцип цял комплект е 40 лева в продавалник, но ако е възможно за до 5 лева да си оправя тоя баласт, ще е добре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ксенона - повреден баласт?
Collapse
X
-
Колега, не съм те разбрал. Мислех, че не си локализирал проблема, дали е баласт или крушка. За баласта ключаря те е насочил. То и аз съм на "ти" с тези работи, но наистина нямам време в момента. А и да ми се появи съм зарязал доста неща на "stend by"Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
ксенон
Нали имаше нещо като защита като се претовари и изключва та това правеше проблем поне така си помням че бешеhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=236937
Коментар
-
Аз си нямам на идея имам два повредени по същия начин и отдавна съм забравил за тях.Нямам ксенон в момента защото имам добри фарове на Зетата ,но обмислям монтиране на едни фарове на ролбар и ще ми трябва нещо та се чудя 45 лв. ли да са или повече.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Колега,транзисторите са двата елемента най-долу на снимката ти. Лепнати за алуминевият радиатор. Поне от този ъгъл на заснемане. Като обърнеш схемата отдолу трябва да са запоени към платката с 3 крака.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар