Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пулсации на напрежението на пунто мк2 1,9jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пулсации на напрежението на пунто мк2 1,9jtd

    Здравейте,От седмица започна пулсирането / мигането / на всички ел. консуматори.Измерих стойностите на напрежението - макс. 16,3 до минимал 14,2.Няма значение на какви обороти е мотора. Прави го постоянно и през деня не се вижда много много, ама вечер си е дискотека. Особенно на дълги си е голям кеф.Моят въпрос е релето на генератора ли е за смяна или някой от диодите на генератора е заминал?
    Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

    #2
    На това му се вика презареждане, оправя се със смяна на реле-регулатора
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #3
      Здравейте. Проблемът се реши по следният начин. Започнах смяна на реле-регулатора без да демонтирам генератора / просто имам един със спукан корпус и от него си взех въпросната част като съответно е супер лесно да гледаш къде са захващанията/ . Гледайки и напипвайки гайки и винтове освободих кабелите към гена. Но винта разположен между тях ми създаде проблем и не успях да го развия. Разочарован започнах да сглобявам нещата обратно и това което ми направи впечатление, е че там където се захваща дебелия кабел /плюса на батерията/ първо влиза втулка/ според мен медна /, после има гайка, която здраво стегнах, след нея лулата на кабела и пак гайка. Стягайки въпросните елементи осъзнах , че при демонтажа гайката контактуваща с втулката се разви на ръка. Веднага ме озари лъч надежда, че е имало лош контакт / въпреки че първата гайка с много зор отхлаби/. И вярно още с паленето се усети разликата.Тук е момента да добавя, че имаше куп появили се забележки по автомобила и понеже не го експлоатирам аз, а баща ми, си рекох заминават си системите му.При каране постоянно присветваше червената лампата за волана. Самият той ту се заключва ту се отключва, супер кофти, но понеже съм чел темите за ел. усилването му сметнах , че пластини или компа му е за смяна. Сега няма и помен от това.Другото беше много странно придърпване на мотора, което се усещаше най- добре на по-високи скорости / 100-120 / и поддържане на постоянна скорост. Люш напред, люш назад. Това сега го няма.Също така сега паля по-лесно. Както си я знаех колата.От къде е проблема с лошата връзка? Аз го отдавам пак на сервиз, където преди около 6 месеца смениха демпферната шайба на генератора. Само месец след това е започнала да присветва червената лампа на волана. И понеже колата не се експлоатира често / реално от тогава е навъртяла 2000км като 1400км. са по магистрала направени на 4 карания/ и основно от баща ми, нямам конкретни наблюдения кога точно е започнал даден проблем. Той просто идва и казва това не работи , хайде да го ремонтираме. Факт е, че от тогава смених и 2 крушки на късите светлини.Все на мен ли се случва да попадна на кофти сервиз? Сервиз - не означава гараж с подемник, макар сигурно има много такива, където хората знаят повече от работниците в реномирани сервизи.
      Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

      Коментар


        #4
        Лошата връзка би причинила спад в напрежението и пулсациите , а не презареждане,т.е зареждането щеше да е под нормата.Де да знам замери ли го след като стегна връзките,и какво показа. П.П Сега се сетих че лоша връзка на регулатора може да го накара да вдигне напрежението, и все пак замери го и напиши какво ти показва. Поздрави :P
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #5
          Замерих го веднага след първото запалване. 13,8 волта на празен ход с консуматори и 14,0 без.14,2-3 на обороти без значение от консум.Пуслациите от 14-16 волта ги нямаше.
          Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

          Коментар

          Working...
          X