Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет при смяна на КОМПЮТЪР на 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет при смяна на КОМПЮТЪР на 1.9 JTD

    Здравейте ще сменям компютъра на двигателя но не знам какво ми трябва освен компа трябва ли ми имобилайзера от другата кола или не е нужно да се сменя ако е нужно програмиране скъпо ли е и т.н. благодаря предварително на отзовалите сеГрешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Каква е колата?
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #3
      fiat marea weekend 1.9jtd 105 k.s. 2000g.

      Коментар


        #4
        кола

        Добре е да е така А що ще го сменяш не работи ли колата
        Прикачени файлове
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          И аз щях да пускам тема за подобен въпрос, но да ползвам тази на колегата:Ще ми се да разкача компютъра и да му пръсна с контактен спрей всички букси. Струва ми се, че има нужда, тъй като по друг начин не мога да си обясня няколкото аномалии, освен с лоши връзки.Та питам: при изгасена кола, с НЕразкачен акумулатор, ако откача клемите на компютъра, мога ли да очаквам неприятни изненади? Например радиото да ми поиска кода (който не знам засега) или нещо друго?!?

          Коментар


            #6
            А по темата на колегата - мисля, че ти трябва не само имобилайзера, ами и чипа от ключовете на колата, от която взимаш новия компютър.

            Коментар


              #7
              кола

              Не е желателно да се вади буксата без да е изваден + А иначе както казваш може да не поиска код щото не махаш нацяло захранването ако е на по старите коли че нали имаш доста :D
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Новоизлюпения нафтаджия, ако ми дадеш серийния номер на навито и ако ми дойде ..... кефа.... евентуално.....може и дати генерирам код.По тематаа - еку, иммо и ключ с ампула(транспондер)
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Да ти го дам, ама не става на тоз модел само по сериен номер. Не е Блаупункт, а Магнети марели радиото. Четох, че само с директно закачен компютър и съответния софтуер се чете кода. Ако все пак мислиш, че ще стане: Magneti Marelli C141: serial 735419921, 56DD17C1G-B04

                  Коментар


                    #10
                    Re: Съвет при смяна на КОМПЮТЪР на 1.9 JTD

                    vladiseka4a написа:
                    Здравейте ще сменям компютъра на двигателя но не знам какво ми трябва освен компа трябва ли ми имобилайзера от другата кола или не е нужно да се сменя ако е нужно програмиране скъпо ли е и т.н. благодаря предварително на отзовалите сеГрешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
                    сменявай без да се плашиш, аз го направих и не съм свалял плюса, трябва ти компа ,ключа ,антената с имобилайзера и си готов .
                    Е ТВА Е КОЛАTA

                    Коментар


                      #11
                      Всички специалисти се изредихте да давате акъл. Да го направя и аз Ето как става просто, кратко и ясно само със смяна на компа:HOW TO ECU EDC15C5 ресет на имо-то.С две думи: 1) в компа се пазят номерата на ключовете.2) взимаш нов комп и му слагаш фабрични настройки3) слагаш и палишПървия ключ, с който ще запалиш става "червен".Защо се налага смяна на компа ?P.S. Колегата m0r0 продава EDC15C7 с ключовете и имото.Исках да го взема, но не е като моето (Ц5).
                      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                      Коментар


                        #12
                        vgeorgiev написа:
                        Всички специалисти се изредихте да давате акъл. Да го направя и аз Ето как става просто, кратко и ясно само със смяна на компа:HOW TO ECU EDC15C5 ресет на имо-то.С две думи: 1) в компа се пазят номерата на ключовете.2) взимаш нов комп и му слагаш фабрични настройки3) слагаш и палишПървия ключ, с който ще запалиш става "червен".Защо се налага смяна на компа ?P.S. Колегата m0r0 продава EDC15C7 с ключовете и имото.Исках да го взема, но не е като моето (Ц5).
                        Аз като сменявах просто си сложих синия и колата запали ,когато се сменя компа,ключалката ,антената и имобилайзера няма нужда от червен ключ който до колкото знам е рядкост -също така е рядкост да попаднеш на автомобил с 2 или 3 ключа .
                        Е ТВА Е КОЛАTA

                        Коментар


                          #13
                          Да, общо взето е така.Трябва ти ново ЕКУ и транспондера от неговия си ключ.
                          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                          Коментар

                          Working...
                          X