Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
грешка Р 1602 на Фиат Добло 1.6 16в 103 кс
Collapse
X
-
При Стило също има проблем с този компютър, като аз имам преки наблюдения върху едно 2001 година. Грешката, което там дава е за детонационният датчик, въпреки че всичко е проверено по кабелите до ЕКУ-то и е сменен с чисто нов.След изтриване на грешката и нулиране на адаптацията за следващите три паления на автомобила лампата на таблото не свети, записва си грешка и на четвъртото палене отново светва лампата Check engine. След много опити и проверка в английският форум съм махнал датчика и съм изолирал кабелите. За щастие в това състояние колата си върви идеално с идеален разход, единственото дразнещо нещо е при всяко палене напомнянето със звуков сигнал и светещата лампа.Това е така от както е купена колата преди четири години, но момичето все още си я кара без други оплаквания. В английският форум решението е ново ЕКУ, но в предвид, че проблемите са само "визуални" за момента си остава така.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Да това е интересна инфо.Благодаря!Разлиствайки Аутодата не знам коя си версия попаднах на следната идентификация за ECU-то на 2002,2003-2004 за DIABLO-то и др.: IAW 4EF Как да го тълкувам това инфо според вас,това индекс на компютър ли е и има ли шанс на моята ’’нова’’ колица да са и сложили ECU дупнишките мизерници с което да я докарам до вкъщи и от там да идва конфликта на A/D converter и периферията: Има ли шанс да не съм с оригинален компютър питам и да се въртя в порочен кръг а в основата да е кардинален проблем?За 182 B 6000 двигател какъв е компютъра 2002 юни месец ?Бях открил сайт на VW преди 5-6 годин, в който вписвайки рамата излизаше всичко за колата ми и до ден днешен си пазя разпечатката щот сайта се стопи.Фиат има ли такова нещо?Киро леката ръка
Коментар
-
ilko-gd написа:При Стило също има проблем с този компютър, като аз имам преки наблюдения върху едно 2001 година. Грешката, което там дава е за детонационният датчик, въпреки че всичко е проверено по кабелите до ЕКУ-то и е сменен с чисто нов.След изтриване на грешката и нулиране на адаптацията за следващите три паления на автомобила лампата на таблото не свети, записва си грешка и на четвъртото палене отново светва лампата Check engine. След много опити и проверка в английският форум съм махнал датчика и съм изолирал кабелите. За щастие в това състояние колата си върви идеално с идеален разход, единственото дразнещо нещо е при всяко палене напомнянето със звуков сигнал и светещата лампа.Това е така от както е купена колата преди четири години, но момичето все още си я кара без други оплаквания. В английският форум решението е ново ЕКУ, но в предвид, че проблемите са само "визуални" за момента си остава така.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
akisada_80 написа:Да това е интересна инфо.Благодаря!Разлиствайки Аутодата не знам коя си версия попаднах на следната идентификация за ECU-то на 2002,2003-2004 за DIABLO-то и др.: IAW 4EF Как да го тълкувам това инфо според вас,това индекс на компютър ли е и има ли шанс на моята ’’нова’’ колица да са и сложили ECU дупнишките мизерници с което да я докарам до вкъщи и от там да идва конфликта на A/D converter и периферията: Има ли шанс да не съм с оригинален компютър питам и да се въртя в порочен кръг а в основата да е кардинален проблем?За 182 B 6000 двигател какъв е компютъра 2002 юни месец ?Бях открил сайт на VW преди 5-6 годин, в който вписвайки рамата излизаше всичко за колата ми и до ден днешен си пазя разпечатката щот сайта се стопи.Фиат има ли такова нещо?Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Mury написа:Абе и си прав и не си,ако записва грешка за детонационния датчик,значи коагто е записана ЕКУ-то спира да контролира детонациите,което в даден момент можа да се окаже голям проблем.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Mury написа:Абе и си прав и не си,ако записва грешка за детонационния датчик,значи коагто е записана ЕКУ-то спира да контролира детонациите,което в даден момент можа да се окаже голям проблем.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар