Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

грешка Р 1602 на Фиат Добло 1.6 16в 103 кс

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Интересноhttp://www.inovauto.com/index.php/re...ml?___store=en
    Киро леката ръка

    Коментар


      #17
      akisada_80 написа:
      Има разлика предполагам в IAW 5NF T1 и IAW 5NF T2 ?
      T1 е за Стило,Т2 за Добло,принципно са еднакви и според мен взаимнозаменяеми.
      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
      Ventura garage

      Коментар


        #18
        При Стило също има проблем с този компютър, като аз имам преки наблюдения върху едно 2001 година. Грешката, което там дава е за детонационният датчик, въпреки че всичко е проверено по кабелите до ЕКУ-то и е сменен с чисто нов.След изтриване на грешката и нулиране на адаптацията за следващите три паления на автомобила лампата на таблото не свети, записва си грешка и на четвъртото палене отново светва лампата Check engine. След много опити и проверка в английският форум съм махнал датчика и съм изолирал кабелите. За щастие в това състояние колата си върви идеално с идеален разход, единственото дразнещо нещо е при всяко палене напомнянето със звуков сигнал и светещата лампа.Това е така от както е купена колата преди четири години, но момичето все още си я кара без други оплаквания. В английският форум решението е ново ЕКУ, но в предвид, че проблемите са само "визуални" за момента си остава така.
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #19
          Да това е интересна инфо.Благодаря!Разлиствайки Аутодата не знам коя си версия попаднах на следната идентификация за ECU-то на 2002,2003-2004 за DIABLO-то и др.: IAW 4EF Как да го тълкувам това инфо според вас,това индекс на компютър ли е и има ли шанс на моята ’’нова’’ колица да са и сложили ECU дупнишките мизерници с което да я докарам до вкъщи и от там да идва конфликта на A/D converter и периферията: Има ли шанс да не съм с оригинален компютър питам и да се въртя в порочен кръг а в основата да е кардинален проблем?За 182 B 6000 двигател какъв е компютъра 2002 юни месец ?Бях открил сайт на VW преди 5-6 годин, в който вписвайки рамата излизаше всичко за колата ми и до ден днешен си пазя разпечатката щот сайта се стопи.Фиат има ли такова нещо?
          Киро леката ръка

          Коментар


            #20
            Ако само знаете каква кукла е DIABLO-то все едно найстина е на 158000 хиляди няма я умората стегнато е само цвета е поизбледнял.....
            Киро леката ръка

            Коментар


              #21
              Доколкото съм чел Б6 мотора е с малките бутала и е със 4еф
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #22
                мотора който откривам и 1596 сс и мисля че е по-големия
                Киро леката ръка

                Коментар


                  #23
                  ilko-gd написа:
                  При Стило също има проблем с този компютър, като аз имам преки наблюдения върху едно 2001 година. Грешката, което там дава е за детонационният датчик, въпреки че всичко е проверено по кабелите до ЕКУ-то и е сменен с чисто нов.След изтриване на грешката и нулиране на адаптацията за следващите три паления на автомобила лампата на таблото не свети, записва си грешка и на четвъртото палене отново светва лампата Check engine. След много опити и проверка в английският форум съм махнал датчика и съм изолирал кабелите. За щастие в това състояние колата си върви идеално с идеален разход, единственото дразнещо нещо е при всяко палене напомнянето със звуков сигнал и светещата лампа.Това е така от както е купена колата преди четири години, но момичето все още си я кара без други оплаквания. В английският форум решението е ново ЕКУ, но в предвид, че проблемите са само "визуални" за момента си остава така.
                  Абе и си прав и не си,ако записва грешка за детонационния датчик,значи коагто е записана ЕКУ-то спира да контролира детонациите,което в даден момент можа да се окаже голям проблем.
                  Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                  Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                  Ventura garage

                  Коментар


                    #24
                    akisada_80 написа:
                    Да това е интересна инфо.Благодаря!Разлиствайки Аутодата не знам коя си версия попаднах на следната идентификация за ECU-то на 2002,2003-2004 за DIABLO-то и др.: IAW 4EF Как да го тълкувам това инфо според вас,това индекс на компютър ли е и има ли шанс на моята ’’нова’’ колица да са и сложили ECU дупнишките мизерници с което да я докарам до вкъщи и от там да идва конфликта на A/D converter и периферията: Има ли шанс да не съм с оригинален компютър питам и да се въртя в порочен кръг а в основата да е кардинален проблем?За 182 B 6000 двигател какъв е компютъра 2002 юни месец ?Бях открил сайт на VW преди 5-6 годин, в който вписвайки рамата излизаше всичко за колата ми и до ден днешен си пазя разпечатката щот сайта се стопи.Фиат има ли такова нещо?
                    Не няма шанс,вече съм го проверил,това си е твоето ЕКУ,по Епер си излиза с него.4EF и 49F са старите инежкциони,които се монтират и на Браво.П.С.А и колата си е на реални км. и наистина е кукла.Аз имам Добло 1.9 2007,на 80 000 км и твоето е по-запазено вътре
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #25
                      Mury написа:
                      Абе и си прав и не си,ако записва грешка за детонационния датчик,значи коагто е записана ЕКУ-то спира да контролира детонациите,което в даден момент можа да се окаже голям проблем.
                      Така е, съгласен 100%. Все още обаче я навивам вече четвърта година да сменим ремъка, та детонациите са последна грижа В тази връзка колко ще струва за тази кола смяната при вас с подходящите инструменти, че аз имам само за JTD фиксатора и не искам да го зацепвам "на око" по стар майсторски обичай?
                      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                      Коментар


                        #26
                        ilko-gd написа:
                        Mury написа:
                        Абе и си прав и не си,ако записва грешка за детонационния датчик,значи коагто е записана ЕКУ-то спира да контролира детонациите,което в даден момент можа да се окаже голям проблем.
                        Така е, съгласен 100%. Все още обаче я навивам вече четвърта година да сменим ремъка, та детонациите са последна грижа В тази връзка колко ще струва за тази кола смяната при вас с подходящите инструменти, че аз имам само за JTD фиксатора и не искам да го зацепвам "на око" по стар майсторски обичай?
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15Или с други думи -187 лв. без водна помпа
                        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                        Ventura garage

                        Коментар


                          #27
                          Благодаря на златните ръце на човека-лекар на италиански компютри,на пича който ме свърза с него и на Всички Братя подали ръка.От Киро леката ръка
                          Киро леката ръка

                          Коментар

                          Working...
                          X